دنیای وب

بررسی نقدی YouTube درباره استروئیدها

YouTube Cash on Steroids محصولی است که توسط کره ای فریدمن ، کارآفرین آنلاین موفق 27 ساله تولید شده است. این مجموعه ای از فیلم ها است که به کسی یاد می دهد از محبوبیت YouTube برای جلب علاقه مندان به خرید چیزی در اینترنت استفاده کند. بعد از بارگیری هزاران فیلم از این برنامه ، شما از طرفداران YouTube بوده اید. بنابراین وقتی اطلاعاتی درباره این محصول YouTube Cash در مورد استروئیدها دیدم ، فقط کنجکاو شدم.

بعد از بررسی دقیق تر این محصول ، فهمیدم که این امر به من در بازاریابی کمیسیون کمک می کند. این شامل فیلم ها و متن pdf است که شخص را در مورد نحوه استفاده از فیلم ها راهنمایی می کند. آنچه انجام می دهد این است که چگونه می توانید محصولی را برای بازاریابی انتخاب کنید ، در مورد آن محصول جستجو کنید ، بنابراین می توانید آن را در ویدیوی YouTube توصیف کنید ، اسکریپت را با کلمات کلیدی جستجو بهینه بنویسید ، آن را به صورت ویدیویی ضبط کرده و در YouTube ارسال کنید.

اما توسعه اضافی این محصول وجود دارد. این عمدا به گونه ای طراحی شده بود که بتوانید برون سپاری کنید. این برنامه به شما می آموزد که چگونه فردی را که به دنبال کار در اینترنت است استخدام کند و کار را برای شما انجام دهد. البته اگر نمی خواهید شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد اما می خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، باز هم می توان این کار را انجام داد. هدف از طراحی کره ای برای استفاده از این نرم افزار برای برون سپاری این است که شما می توانید در انجام کارهای دیگری که مهم تر هستند و احتمالاً سود بیشتری نیز دارند ، آزاد باشید.

فواید

اصلی ترین فایده ای که از این برنامه می توانید بدست آورید این است که شما می دانید چگونه می توانید هر کالای دیجیتالی را انتخاب کنید که در YouTube تبلیغ کنید. در نتیجه ، شما به راحتی در موتور جستجوی گوگل رتبه اول را کسب خواهید کرد زیرا گوگل به ویدیوهای YouTube در لیست کالاهایی که باید جستجو شود اولویت می دهد. دستورالعمل ها بسیار واضح هستند و این مرحله به مرحله انجام می شود.

این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود محصولاتی را که به عنوان یک شرکت اینترنتی تبلیغ می کنید با موفقیت بفروشید.

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این است که شما قادر خواهید بود بازاریابی شرکت های وابسته خود را به افرادی که قصد استخدام این کار را دارند ، برون سپاری کنید. مکان های مورد علاقه من برای برون سپاری فیلیپین (جایی که من در آن زندگی می کنم) و هند است زیرا زبان انگلیسی در این مکان ها به عنوان ابزاری برای معاملات تجاری استفاده می شود. اکنون می توانید استراحت کنید و می توانید به دیگران کمک کنید تا فقط با استفاده از رایانه خود با اتصال به اینترنت شغل خود را بدست آورند.

سومین فایده بسیار مهم این است که کوری فریدمن بسیار مفید است. اگر در استفاده از این محصول به کمک نیاز دارید ، می توانید به راحتی در بازاریاب آنلاین Warrior Forum سؤال کنید.

عیوب

هیچ محصول کاملی وجود ندارد. بنابراین حتی با YouTube Cash در استروئیدها مشکلاتی وجود دارد. گاهی اوقات پیوند ارسال شده توسط کوری کار نمی کند. این می تواند بلافاصله هنگام گزارش به کوری برطرف شود.

مشکل دیگر این است که سازنده این برنامه بیش از 10 محصول دیگر در اینترنت دارد و کارمندی ندارد (طبق این نوشتار) برای نظارت بر کار این محصولات. او همه کارها را خودش انجام می دهد. این تا حدودی امکان پذیر است اما وقتی با مشکلاتی مواجه می شوید مانند اینکه کسی وب سایت خود را هک می کند ، آنها قادر نخواهند بود فوراً پاسخ دهند. به همین دلیل شکایات در جنگ جنگ وجود دارد.

با استفاده از معیارهای وضوح توضیحات و توضیحات مربوط به نحوه تنظیم سیستم ، اثربخشی سیستم ، سهولت استفاده ، قیمت و ضمانت برگشت پول ، این محصول را از 5 می توانم از 5 ارزیابی کنم.

به طور کلی ، می توانم بگویم که این محصول بسیار محصولی است که امروز با ارسال یک جایزه محصول ، همانطور که در Forum Warrior ارسال شده است. این موضوع کاملاً جدید است و بنابراین هنوز در سایت کارت گزارش IM بررسی نشده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا