دنیای وب

بررسی Ceres Living – 3 دلیل برای پیوستن به مربی MLM مایک باگز

برای کسانی که مایک را نمی شناسند ، او یکی از پردرآمدترین افراد دارای یک شرکت سلامتی و سلامتی به نام Xango بوده است. در حقیقت ، تیم سرمربی و مربیگری سبک مسری مربیگری و انگیزه های فردی او را افسانه ای می داند که با هدایت او به موفقیت مالی رسیده است. به دلیل موفقیت چشمگیر وی در آموزش اصول جستجوی تلفنی که باعث ایجاد یک ارتباط فوری و اعتماد با مشتریان بالقوه می شود ، نرخ اشتراک وی بالاتر از حد متوسط ​​است. علی رغم کسب درآمد باقیمانده قابل توجه از Xango ، وی همچنین یک پروژه آموزش MLM بسیار موفق را راه اندازی کرد که در آن شخصاً به توزیع کنندگان شرکت های مختلف بازاریابی شبکه ای کمک کرد تا سازمان خود را از راحتی خانه های خود رشد دهند. آیا دوست دارید در مورد Mike Boggs از Ceres Living (شرکت جدید پیش از عمل) و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند بیشتر بدانید؟

اولین دلیل – مایک هزار مایل را با کفش توزیع کنندگان متزلزل راه افتاد

به کسی می توانید اعتماد کنید کسی است که از مشکلات استخدام توزیع کنندگان در یک سازمان MLM اطلاع دارد. تعداد زیادی از مربیان به اصطلاح وجود دارند که هرگز روحیه ای استخدام نکرده اند که این عنوان غیرقابل استحقاق را به آنها بدهد. بگذارید نصیحت کنم. قبل از استخدام مربی ، لطفاً برای تأیید و بررسی اعتبارنامه آنها با منابع معتبر در قالب منابع شخصی وقت بگذارید.

به عنوان مثال ، یکی از پیشروترین ارائه دهندگان امتیاز در صنعت ، انریکه گاریبای ، طی چهار سال گذشته با مایک بوگز همکاری کرده است تا به مشتریان خود که چندین بار برای خرید مشتریان بازاریابی شبکه ای از وب سایت وی بازدید کرده اند ، آموزش جستجوی تلفنی را ارائه دهد.

چرا انریکه این کار را می کند؟ او از نزدیک می داند که بزرگترین مشکل سرب این است که اکثر توزیع کنندگان آموزش درستی ندارند که چگونه با آنها تماس بگیرند ، رابطه برقرار کنند و در نهایت آنها را ببندند. به همین دلیل است که او فقط می تواند بهترین مربیان را برای آموزش مشتریان خود بدست آورد. در صورت عدم اطلاع ، اخیراً انریکه گاریبی برای یک فرصت تجاری Ceres Living به مایک پیوست.

بگذارید یادآوری کنم که تعداد بسیار کمی از شرکتهای پیشرو وجود دارند که به مشتریان بالقوه خود در MLM و MLM آموزشهایی را به صورت جستجوی تلفنی ارائه می دهند. جستجوی تلفنی مهارتی است که هنوز هم میلیون ها بازاریاب اینترنتی به آن اعتقاد دارند که می توانند بدون گفتگو با آنها ، افراد را جذب کنند. در دنیای امروز با شیوع بالای کلاهبرداری ، مردم اکنون باهوش ترند. آنها نمی توانند به شرکت بازاریابی شبکه کسی بپیوندند ، مگر اینکه ابتدا با او صحبت کنید.

دلیل شماره 2 – مایک باگز تماس تلفنی شما را می گیرد

مایک از قدرت تولیدکننده بازاریابی اینترنتی اطلاع دارد. اما بعد از حدود یک سال اطلاع از این موضوع ، راز استخدام یک سازمان عظیم را برای من فاش کرد: کاوش تلفنی که نتیجه می گیرد. همچنین ذکر شده است که یکی از ثروتمندترین بازاریاب های شبکه ، کل سازمان خود را با استفاده از یک روش محبوب استخدام ایجاد کرده است که به هیچ وجه اینترنت را شامل نمی شود.

من نمی گویم که اینترنت باید نادیده گرفته شود. عامل مهمی که مایک توضیح داد این است که از اینترنت باید قبل از هر چیز به عنوان ابزاری برای به حداکثر رساندن سود تولید سرب استفاده شود. اما این واقعیت تغییری نمی کند که شما مجبورید از طریق تلفن مشتری های بالقوه خود را پیگیری کنید. به عبارت دیگر ، ترکیب یک سبک مردمی از بازاریابی شبکه ای همراه با بازاریابی اینترنتی بسیار قدرتمندتر از حساب کردن روی یک روش است. هر دو مکمل یکدیگرند.

دلیل شماره 3 – مایک بوگس پیشنهادات پردرآمد بسیاری از برترین شرکتهای بهداشتی و درمانی را رد می کند – آیا این مهم است؟،

البته مهم است. مایک مرد صادقی است. با وجود بمباران شدن توسط محصولات بهداشتی و بهداشتی در صندوق های پستی خود در تلاش برای جلب او در سمت رهبری در یکی از این شرکت های معتبر ، مایک مطلقا تحت تأثیر آنچه که در آن قرار دارد تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اما شاید از خود بپرسید که چرا او ناگهان به یک شرکت MLM جدید به نام Ceres Living علاقه مند شد؟ شما از این موضوع شوکه خواهید شد. به همین دلیل ، زمانی که این شرکت رسماً راه اندازی شود ، نزدیک به پیوستن به او هستم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا