دنیای وب

بررسی Exfuze – آیا واقعیتی برای همه اعتیاد به مواد مخدره است؟

تجارت بازاریابی شبکه ای Exfuze در چند ماه گذشته تبلیغات زیادی در شبکه داشته است. این همراه با محبوبیت بیشتر اسموتی های ممتاز و رونق سالم ، به علاوه کارآفرینی بیشتر ، نه تنها محدود بودن ، منجر به رونق مشاغل خانگی شده است. اما ، آیا این تجارت مشروع است ، یا فقط کلاهبرداری دیگری است؟

اول و مهمترین ، Exfuze توسط ریک و دن پنبه ایجاد شده است. چشم انداز تجاری این است که “فرصتی برای سلامتی و ثروت بهتر و بدون محدودیت به سازندگان و مشتریان تجاری خود بدهیم” هر دوی این افراد هم زمینه حسابی در بازاریابی شبکه ای و هم در حس تجاری سنتی این فعالیت را فراهم می کنند. یکی دیگر از بازیگران مهم در سطح شرکت آقای پل موریس ، باسابقه بیش از 40 سال صنعت MLM است که با شرکت های معتبری مانند Amway همکاری کرده است.

محصول پایه Exfuze ترکیبی گیاهی از هفت توت جداگانه است ، از جمله Gac ، Acai ، Goji ، Noni ، Fucoidan ، Mangosteen و Seabuckthorn – همچنین با انار ، قره قاط ، آلوئه ورا و انگور کنکورد ، در یک اسموتی فوق العاده به نام Seven. از این رو بازاریابی به قدرت هفت مورد اشاره دارد که شرکت در مورد آنها صحبت می کند. نسخه دیگری نیز وجود دارد که به عنوان Exfuze pro شناخته می شود. جالب اینجاست که این شرکت برای کمک به اطمینان از اثربخشی خط تولید خود ، هیئت مشاوره علمی خود را دارد.

به طور خلاصه ، Exfuze به دنبال داشتن یک محصول قانونی است ، حتی اگر محصول دیگری در میان آب میوه های فوق العاده باشد. اکنون ، این شرکت به ویژه با پیوستن به صف طولانی دیگر شرکت های تولید آب میوه که در صنعت مشاغل خانگی مستقر هستند ، برخی نگرانی ها را ایجاد می کند.

اما در مورد طرح تجاری Exfuze چطور؟ این قانون بیان می کند که شما مجاز هستید از طریق کسب و کار به هفت روش جداگانه پول نقد کسب کنید ، دقیقاً مانند اجزای موجود در خط تولید با همین نام از جمله: فروش خرده فروشی ، فروش مشتری ترجیحی ، پاداش شروع سریع ، پاداش شروع سریع ، کمیسیون تیم ، پاداش اضافی و مدیر تطبیق را بررسی کنید.

بنابراین به نظر می رسد Exfuze طرح معمول جبران خسارت MLM را دارد. در حالی که بسیاری از افراد در صنعت تلاش کرده اند این ایده را فراهم کنند که این یک فرصت همکف باشد ، واقعیت این است که این فشار اولیه محو می شود و با قدرت واقعی طرح جبران خسارت باقی می ماند.

بنابراین آیا Exfuze کلاهبرداری انجام می دهد؟ خیر ، به نظر می رسد فعالیت های حق رای دادن در حال افزایش است. مصرف کننده فقط درصورتی که صنعت قادر به خرید تجارت آب میوه دیگری باشد ، می گوید. زمان نشان می دهد که آیا او می تواند آب میوه عالی دیگری را در بازار شلوغ از قبل نگهداری کند یا نه.

با این حال ، مانند هر مشاغل خانگی ، آزمایش واقعی Exfuze بازاریابی آنها خواهد بود. او و سازندگان مشاغل چقدر به طور موثر محصولات و مشاغل را به بازار عرضه می کنند؟ این فارغ از فناوری یا فرصتی که ارائه می دهد ، آزمایش واقعی موفقیت هر شرکتی است.

اگر شما یک سازنده کسب و کار هستید ، من به شما پیشنهاد می کنم بیاموزید که چگونه یک کسب و کار یا محصول را به طور موثر به بازار عرضه کنید تا واقعاً موفق باشید. چیزی مانند پرداخت هر کلیک برای بازاریابی ، تبلیغات الکترونیکی یا بازاریابی ویدئویی. این همان چیزی است که چشم اندازها ، راهنمایی ها و مربیان را ایجاد می کند.

در بازار امروز ، اکنون بیش از هر زمان دیگر ، بسیار مهم است که بتوانید خود را از رقابت در یک بازار شلوغ متمایز کنید. فقط گفتن محصول خوب امروز آن را قطع نمی کند. شما باید زبان Direct Response Marketing را بیاموزید و در مورد مزایای خاص آنچه ارائه می دهد بحث کنید.

اگر می خواهید در مورد رشد تجارت Exfuze خود بیشتر بدانید ، زیر را بخوانید و برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا