بازرگانیبرترین های کسب و کار

بلیچینگ دندان اولترادنت

بلیچینگ دندان اولترادنت یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی سریع و راحت است که لبخندی زیبا برای بیماران به ارمغان می آورد.

وایتنینگ دندان برای بانوان و آقایان امکان پذیر است و هرکس می تواند با هزینه های کم و مناسب در مطب دندانپزشک یا حتی در خانه و یا در اوقات فراغت و یا حتی در زمان کار و سر کلاس، دندان های خود را سفید کند!

فرقی نمی کند که شما از طرفداران بلیچینگ در مطب و توسط دندانپزشک یا بلیچینگ هوم، بدون نیاز به حضور در مطب دندانپزشکی، می باشید.

با درمان چند ساعته و حتی چند دقیقه‌ای می توانید از شر لکه ها و رنگ زرد دندان راحت شوید.

شما می توانید با خرید کیت بلیچینگ هوم و خمیردندان ضدحساسیت اولترادنت از شرکت گلنار نیکان دندان نمایندگی انحصاری برند اولترادنت در ایران، به راحتی و در کوتاه ترین زمان دندان های خود را سفید کنید و لبخندی زیبا داشته باشید.

افزایش | ایران

خرید بلیچینگ دندان اولترادنت

بلیچینگ دندان یعنی سفید کردن بیش از اندازه دندان به طوری که رنگ زرد دندان دیگر دیده نشود.

این واژه به محصولاتی اطلاق می گردد که حاوی ماده بلیچ (سفیدکننده) هستند و عمدتا دارای هیدروژن پراکساید یا کاربامید پراکساید می باشند.

وایتنینگ نیز به سفیدکننده هایی اطلاق می شود که رنگ طبیعی دندان را با جرم‌گیری و از بین بردن لکه های دندان، به شما باز می گرداند.

اما چرا استفاده از بلیچینگ دندان اولترادنت مهم است؟

همانطور که می دانید، عوامل مختلفی باعث می شود که دندان ها لکه بگیرند یا رنگ آنها زرد شود.

اولین و مهمترین فاکتور افزایش سن است که سبب می شود رنگ دندان عوض و کدر شود.

اما اگر در سنین نوجوانی و دهه بیست سالگی بلیچینگ دندان را آغاز کنید، برای سفید شدن دندان ها کمتر به مشکل برمی‌خورید.

برای سنین چهل سال به بالا رنگ زرد دندان به قهوه ای می زند و زمان بیشتری برای درمان و بلیچینگ نیاز دارد.

در دهه پنجاه سالگی رنگ و لکه های روی دندان سخت تر از بین می رود و بلیچینگ بیشتری می خواهد.

در واقع، چون رنگ زرد یا قهوه ای دندان به سختی پاک می شود، باید پیش از افزایش سن حتما برای بلیچینگ و وایتنینگ دندان خود اقدام نمایید.

افزایش | ایران

محصولات وایتنینگ دندان اولترادنت

زمانی که می خواهید دندان هایتان را سفید کنید، باید فاکتورها و عوامل مختلفی مانند ارثی بودن، حساسیت های دندانی، سن و سال و دیگر موارد را در نظر داشته باشید.

این موارد باعث می شود تا شما بهترین محصول واتینینگ و بلیچینگ را که هم برای شما ایمن و موثر است، انتخاب نمایید.

در واقع، بسیاری از بیماران به دلیل ترسی که از عوارض جانبی محصولات سفیدکننده گوناگون دارند، نگران هستند که دندان هایشان دچار مشکل شود.

به همین دلیل، شرکت بزرگ اولترادنت تمامی این موارد را در نظر گرفته و محصولات اوپال سنس را با پایبندی به این جمله تولید کرده است: «تمامی عوارض جانبی که در اثر بلیچینگ و وایتنینگ به وجود می آید، به دلیل پایین بودن سطح ph است، چون حساسیت های دندان به دلیل اسیدیته یا پایین بودن ph در دهان ایجاد می شود.»

تمامی محصولات بلیچینگ و وایتنینگ اوپال سنس با ph تقریبا طبیعی تولید می شوند که به ph دهان بیمار نزدیک است.

همین ویژگی هم مانع از آسیب و دیکالسیفیکیشن انمال دندان شده و به بیمار این امکان را می دهد که دندان های خود را به راحتی سفید کند و لبخند زیبایی داشته باشد.

افزایش | ایران

محصولات بلیچینگ اولترادنت

از مهمترین محصولات موجود در شرکت گلنار نیکان دندان نمایندگی برند اولترادنت در ایران، که برای دندان های حساس و زرد شده بسیار مناسب است می توان به ژل اوپال سنس PF و کیت بلیچینگ اندو 35% اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید این محصولات به سایت گلنار نیکان دندان مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۷۱۳۳۳۳۴۰ تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا