دنیای وب

بهترین برنامه تجاری بازاریابی اینترنتی – فقط با هفت عبارت

اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستید و یک محصول و وب سایت دارید و آماده رفتن هستید ، این مقاله می تواند تجارت شما را نرم تر و سودآورتر کند.

این دلیل است:

من طی چند سال گذشته با بسیاری از کارشناسان بازاریابی و فروش آنلاین مصاحبه کرده ام. چندی پیش ، من از مصاحبه با نام بسیار بزرگی در صنعت بازاریابی جی کنراد لوینسون لذت بردم.

در طی آن مصاحبه ، من یک جلسه پرسش و پاسخ مفصل را با او انجام دادم ، زیرا افراد موجود در لیست من به من سؤالاتی ارسال کردند تا از من درباره جی بپرسند.

یکی از سؤالاتی که شخصی پرسید این بود که چگونه یک برنامه بازاریابی خوب و مستحکم تهیه کنید.

پاسخ جی بسیار خوب بود و فکر می کنم هر کسی که هر چیزی را بصورت آنلاین می فروشد ، باید هر بار که کار کند ، آن را بنویسد ، مطالعه کند و از آن استفاده کند.

این همان چیزی است که وی گفت:

یک مورد که او همیشه توصیه می کند نوشتن هفت جمله ساده است که او “نقشه بازاریابی چریکی” نامیده است.

هفت جمله به طور عمده به شرح زیر است:

جمله اول هدف بازاریابی شما را بیان می کند؛ شما می خواهید چه افرادی را انجام دهند – به یک وب سایت مراجعه کنید ، با 800 تماس بگیرید ، دفعه بعدی که در فروشگاه هستند ، محصول خود را پیدا کنید ، به ایمیل خود پاسخ دهید ، کوپن بزنید و غیره.

به عبارت دیگر ، شما می خواهید که آنها از نظر جسمی چه کاری انجام دهند؟

جمله دوم مزیت اساسی یا مزیت رقابتی مورد نیاز برای رسیدن به هدف خود را توضیح می دهد. ممکن است شما 100 مزیت داشته باشید. استاد را انتخاب کنید. به طور خاص ، مزیت رقابتی خود را که رقابت شما ارائه نمی دهد انتخاب کنید.

جمله سوم برنامه بازاریابی شما مخاطب یا مخاطبان مورد نظر را فهرست می کند.

جمله چهارم اسلحه های بازاریابی است که شما استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال: بازاریابی مقاله ، تبلیغات ، پرداخت هر کلیک ، موتورهای جستجو ، مراجعه و غیره.

جمله پنجم موقعیت شما در بازار را نشان می دهد. اولین کلمه ای که می خواهید وقتی محصول شما را می بینید وارد ذهن مردم شوید؟ اسم شما؟ شاید نام شرکت شما باشد؟

جمله ششم در مورد هویت شما (نه تصویر شما) – شخصیت متمایز شما می گوید. او نمی خواهد یک موسسه سرد باشد که چهره ای در ذهن کسی نداشته باشد. شما می خواهید یک شخصیت جسمی و خونین با شخصیتی واقعی باشید.

سرانجام ، جمله هفتم بودجه بازاریابی شما را توضیح می دهد ، که باید به عنوان درصدی از کل فروش مورد انتظار بیان شود.

و این همه

طرح ساده جی تقریباً مثل جادو برای مردم کار می کند.

این شما را در مسیر درست نگه می دارد ، شما را متمرکز می کند ، اهداف خود را در خط و دستیابی آسان نگه می دارد.

دفعه بعد که یک محصول یا شغل جدید برای راه اندازی دارید ، از این راهنمای ساده استفاده کنید. این می تواند همه چیز را برای شما راحت تر ، سریعتر و سودآور تر کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا