بهترین خودرو دبی

در صورتی که قصد سفر طولانی مدت به دبی را دارید، می‌توانید برای کاهش هزینه‌های جابجایی خود، اقدام به اجاره خودرو کنید. این اقدام، هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی کاهش داده و در وقت شما نیز صرفه جویی می‌کند.

با رنت خودرو، امکان جا به جایی ایمن و راحت در دبی را برای خود فراهم می‌کنید. با داشتن ماشین‌های لاکچری در ابوظبی می‌توانید سفری فراموش نشدنی داشته باشید و از تک تک لحظه‌های سفر خود لذت ببرید.

بهترین ماشین‌ ها برای اجاره در کشور امارات

برای آگاهی شما عزیزان، در این قسمت به ده نمونه از بهترین خودرو‌هایی که می‌توانید هنگام سفر به شارجه داشته باشید، اشاره خواهیم کرد.

1.سوزوکی بالنو

سوزوکی بالنو، از جمله خودرو‌های لوکسی است که می‌توانید هنگام سفر به امارات آن را در اختیار داشته باشید. این خودرو در سال 2015 در هندوستان تولید و به بازار عرضه شد. نکتۀ جالب در مورد این خودرو، این است که به گونه‌ای طراحی شده است که بدون کاهش مقاومت بدنه، وزن به نسبت سبکی دارد. وزن کمتر در این خودرو باعث سرعت و چابکی، بیشتر آن شده است.

2.هیوندا سوناتا

هیوندا سوناتا، از آن دسته از خودرو‌های با کیفیت است که تولید نسل اول آن به سال 1985 باز می‌گردد. این خودرو توسط شرکت هیوندای موتور، تولید شده و ابعاد متوسطی دارد. تا به حال، هفت نسل از این خودرو تولید و به بازار ارائه شده است. نسخه هیبریدی آن نیز در سال 2017 طراحی شد.

3.شورلت تراکس

شرکت شورلت از خودروی جدید خود به نام تراکس در سال 2013 رونمایی کرد. سیستم ترمز ضد قفل، نمایشگر 7 اینچی جذاب، هشدار برخورد خودرو از جهت‌های جلو و عقب و غیره، از امکانات اصلی این خودرو به حساب می‌آید. شورلت تراکس همچنین توانایی 138 اسب بخار را دارد.

4.فورد موستانگ

فورد موستانگ، یکی از خودرو‌های معروف و با کیفیت کارخانۀ فورد است که مسافران می‌توانند در زمان سفر یا مهاجرت موقت به ابوظبی، آن را در اختیار داشته باشید. امکانات و ظاهر فوق العادۀ این خودرو، سفر دلچسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون تا نسل ششم این خودرو تولید و به بازار عرضه شده است.

5.مزدا6

شرکت مزدا در سال 2008 از این خودروی پیشرفته رو نمایی کرد. مزدا 6 یکی از خودرو‌هایی است که علاوه بر داشتن امکانات پیشرفته و روز دنیا، تا حد زیادی در مصرف سوخت صرفه جویی می‌کند. گفته می‌شود این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر سوخت استفاده می‌کند. این ماشین با کیفیت ژاپنی، با طراحی منحصر به فرد و امکانات عالی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید هنگام دریافت ماشین در نظر داشته باشید.

6.شورلت کاپتیوا

شورلت کاپتیوای 5 نفره نوعی کراس اور جدید است که امکانات فوق العاده‌ای را در خود جای داده است. قدرت این خودرو در حدود 136 اسب بخار است و گفته می‌شود در هر 100 کیلومتر به میزان 4.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب این خودرو لاکچری به شما امکان می‌دهد تا به راحتی در خیابان‌های دبی رانندگی کنید واز سفر خود نهایت لذت را ببرید.

7.رنجرور 2022

جدید‌ترین مدل رنجرور در سال 2022 تولید شده و به بازار عرضه شده است. در نسخۀ جدید این خودرو، از موتور 6 سیلندری استفاده شده است و قدرت آن در حالت عادی به 266 اسب بخار می‌رسد. سبک طراحی این خودرو نسبت به گذشته تغییرات زیادی را به همراه نداشته است، اما در داخل کابین جدید‌ترین امکانات روز دنیا دیده می‌شود.
جالب است بدانید در صندلی‌های این خودرو 24 حالت ماساژ طراحی شده است تا سفر دلچسبی را برای سر نشینان خود به همراه داشته باشد. از جمله دیگر امکانات رنجرور، می‌توان به سنسور نقاط کور، رادار راندن از بین خطوط، تکنولوژی هشدار تصادف از سمت جلو، اسپیکر‌های قوی، صفحه نمایش 13 اینچی و غیره اشاره کرد.

8.کیا پیکانتو اتوماتیک

این ماشین کره‌ای و جمع و جور، یکی دیگر از خودرو‌هایی است که می‌توانید هنگام سفر به امارات آن را در اختیار داشته باشید. کیا پیکانتو به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ گونه صدایی از خارج به داخل کابین نفوذ پیدا نمی‌کند. البته لازم به ذکر است فضای صندوق این خودرو محدود بوده و برای مسافت‌های طولانی چندان مناسب نیست.
نکتۀ دیگر در خصوص این خودرو این است که فرمان آن چندان قوی نیست که بتوان از پیچ و خم‌های جاده به سرعت عبور کرد. در نتیجه هنگام رانندگی با این خودرو احتیاط بیشتری لازم است.

این خودرو مخصوص افرادی است که علاقه‌مند به اتومبیل‌های کوچک و اسپرت هستند و بودجه لازم برای داشتن اتومبیل‌های دیگر را ندارند. اجارۀ کیا پیکانتو اتوماتیک با قیمت مناسب‌ و مقرون به صرفه‌تری انجام می‌شود. در اصل را تجربه خواهید کرد.

9.بنز اتوماتیک C300

مرسدس بنز سری C، در سال 1993 برای اولین بار رونمایی شد. مرسدس C300 از جمله بهترین و با کیفیت‌ترین کلاس‌های مرسدس است که طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. این خودرو دارای 6 سیلندر 24 سوپاپ است و قادر است نیرویی معادل 248 اسب بخار تولید کند. ایمنی این خودرو نیز به شکلی است که توانست مفتخر به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ شود.
امکانات دیگر این سری مرسدس، عبارت است از تکنولوژی محدودیت سرعت، هشدار خواب آلودگی، سنسور باران جهت عملکرد برف پاک کن‌ها، بخار زدای شیشه‌ها، حفظ فاصله استاندارد با خودرو جلویی و غیره

10.دوج دورانگو دنده اتومات

این خودرو به عنوان سریع‌ترین شاسی بلند دنیا شناخته می‌شود و قدرتی معادل 710 اسب بخار دارد. همچنین گفته می‌شود سرعت‌گیری این ماشین از 0 تا 96 کیلومتر و تنها در مدت 3.5 ثانیه انجام می‌شود. کابین دورانگو، نسبت به گذشته تغییرات بسیاری پیدا کرده است.
همچنین حداکثر سرعت این خودرو به 290 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از اشاره به سایر ویژگی‌های ظاهری و فنی دورانگو صرف نظر می‌کنیم، اما با توجه به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که دوج دورانگو از جمله بهترین و لاکچری‌ترین خودرو‌هایی است که می‌توانید هنگام مسافرت به دبی آن را در اختیار داشته باشید.

نحوه اجاره ماهیانه اتومبیل در شهر دبی

خدمات کرایه ماشین در مجموعه کاسپین رنت، علاوه بر ایران برای کشورهایی همچون ترکیه و دبی نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در صورتی که قصد دارید برای مدت طولانی در شهرهای امارات بمانید، رنت اتومبیل یک راه عالی برای جابجایی شما به حساب می‌آید. شما می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت‌های معتبر، همچمون کاسپین رنت در ارتباط بوده و با کمترین قیمت و با خیالی آسوده، ماشین مد نظر خود را برای مدتی که نیاز دارید اجاره کنید.

لازم به ذکر در صورت دریافت خدمات از مجموعه کاسپین رنت، دیگر نگرانی با پرداخت هزینه‌ها نخواهید داشت و حتی از ایران می‌توانید هزینه‌های لازم را پرداخت کرده و مبلغ تعیین شده را بپردازید. لازم به ذکر است با به صورت ماهانه، خدمات و تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهید کرد که باعث کاهش هزینه‌های سفر شما می‌شود. با اجاره ماشین در شهرهای امارات، می‌توانید به راحتی از هر مکانی که دوست دارید بازدید کرده و سفری دلپذیر را تجربه کنید.

اسم ماشین های دبی | خودرو

چگونه می ‌توان بهترین هزینه رنت خودرو در شهر دبی را پیدا کرد؟

اولین سؤالی که ممکن است در این خصوص از خود بپرسیم، این است که هزینه کرایه ماشین در شهر دبی چقدر است؟ آیا اصلا ارزشش را دارد؟
ابتدا نیاز به توضیح است که حمل و نقل عمومی در دبی به خوبی فعالیت دارد؛ اما کل شهر را پوشش نمی‌دهد. این مسئله می‌تواند باعث صرف نظر مسافران از رفتن به مناطق مختلف شود یا آن‌ها را مجبور به استفاده از تاکسی کند که این روش نیز علاوه بر هزینۀ بالایی که دارد، باعث اتلاف وقت نیز خواهد شد. در صورتی که قصد سفر هفتگی و ماهانه به ابوظبی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای جابجایی خود از خودرو‌های اجاره‌ای استفاده کنید.

حمل و نقل عمومی بهتر است یا کرایه ماشین؟

در این قسمت قصد داریم در خصوص مزایا و معایب استفاده از حمل و نقل عمومی و اجاره خودرو سواری در دبی صحبت کنیم. با مقایسه این روش‌ها می‌توانید به شکل آگاهانه‌تری برای جابجایی خود در سفر تصمیم‌گیری کنید.

مزایای حمل و نقل عمومی

  •  کاهش آلودگی هوا و کمک به حفظ محیط زیست
  •  قیمت ارزان و به صرفه
  • معایب حمل و نقل عمومی
  •  آزادی کمتر
  • امکان شلوغی اتوبوس و انتظار برای سوار شدن به آن
  •  میزان بازدید کمتر از مکان‌های دیدنی و خستگی بیشتر

مزایای کرایه اتومبیل

  •  به دلیل قیمت ارزان سوخت امکان رفت و آمد زیاد با آن وجود دارد.
  •  برای افرادی که قصد سفر‌های طولانی مدت دارند، این روش مناسب و به صرفه است.
  •  آزادی و استقلال افراد برای رفت و آمد زیاد است.
  •  گزینه‌ای مناسب برای سفر‌های خانوادگی
  •  امکان رانندگی در جاده‌های زیبا و استاندارد دبی

معایب کرایه ماشین

  •  استفاده از خودرو‌های شخصی می‌تواند باعث آلودگی هوا شود.
  •  ممکن است افرادی که در دبی، رانندگی می‌کنند از سایر نقاط جهان و از فرهنگ‌های مختلفی باشند. به همین دلیل امکان رفتار‌های متفاوت وجود دارد.
  • در دبی قوانین رانندگی خیلی سخت گیرانه بوده و جرائم سنگینی برای عدم پیروی از قوانین وجود دارد و در صورت تخطی یا بی دقتی، مشمول جریمه‌های سنگینی خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم جهت جلوگیری از بروز این اتفاق، راتجربه کنید.

ماشین‌های لوکس در دبی

به‌طور حتم زمانی که به دبی سفر کنید و به یکی از مراکز خرید یا رستوران‌های دبی بروید، متوجه می‌شوید که جلوی پیاده‌رو‌های این مراکز، مملو از ماشین‌های رنگارنگ، ماشین‌های اسپورت و سوپراسپرت است. این منظره در دبی به‌کرات دیده می‌شود. اما چطور بسیاری از مردم دبی به این خودروهای گران‌قیمت دسترسی دارند؟
روابط آزاد با کشورهای دیگر و زمینه‌سازی حاکمان دبی برای ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری، صاحبان برندهای مختلف را به دبی کشانده است. درحقیقت، بیشتر مردم از سطح  بالاتری از نسبت به بسیاری از مردم جهان برخوردار هستند. در نتیجه، دسترسی به به‌روزترین و لوکس‌ترین ماشین‌ها در دبی بسیار راحت است.

همچنین شرایط جاده‌ای مناسب و ایمن، شرایط را برای استفاده از ماشین ‌های لوکس در دبی فراهم می‌کند. روشنایی خیابان‌ها و نگهداری مناسب از آن‌ها، دبی را به مکانی امن برای رانندگی تبدیل می‌کند. هیچ چاله یا مسیر ناهمواری در بزرگراه‌ها وجود ندارد. پس مشخص است که چنین جاده‌هایی رانندگی را تسهیل می‌کنند و چه چیزی بهتر از این که از رانندگی با خودروهای لوکس لذت ببرید؟

همچنین ماشین‌ های دبی نمادی از وضعیت و سبک زندگی افراد هستند و همین موضوع باعث می‌شود که عده زیادی، استفاده از ماشین‌های لوکس را نشانی برای موقعیت اجتماعی بالاتر می‌دانند و فضایی رقابتی را به وجود می‌آورند. پس قبل از یا مهاجرت برای زندگی در این شهر باید انتظار یک زندگی مجلل را داشته باشید.

اهمیت پلاک ماشین ‌های دبی

تمام ماشین ‌های دبی وارداتی هستند. کافی است که شما عکس یک خودروی لوکس را در اینترنت جستجو کنید، مطمئن باشید که نسخه‌های زیادی از آن در دبی یافت می‌شوند. با توجه به سبک زندگی افراد در دبی، فرقی ندارد که شهروند یا مهاجر باشید، تمهیداتی در نظر گرفته شده که شرایط خرید خودروهای لوکس فراهم شده است.

اما نکته مهمی‌ که در ماشین ‌های دبی چشمگیر خواهد بود، ارزش پلاک خودرو‌هاست. برخی از مواقع هزینه پلاک در دبی از خرید یک خودروی لوکس بالاتر است. البته مشخص است در جایی که همه ماشین لوکس سوار می‌شوند، تفاوت در موارد دیگر نمایان خواهد شد

اجاره ماشین در دبی

با توجه به اینکه شهر دبی یکی از مراکز گردشگری است و افراد زیادی به این شهر مهاجرت یا حتی به‌عنوان گردشگر به آن سفر می‌کنند، توصیه می‌شود که اگر برای چند روز یا یک ماه در دبی اقامت دارید، در دبی را برای رفت‌وآمد در شهر انتخاب کنید. از آنجا که کم نیستند و بعضا با یکدیگر فاصله دارند، این کار باعث مدیریت هزینه سفر شما خواهد شد.
شما برای اینکه در این شهر تردد داشته باشید، باید هزینه‌ زیادی را صرف رفت و آمد با تاکسی یا حتی وسایل حمل و نقل دیگر مانند مترو و … متقبل شوید؛ اما با اجاره ماشین در دبی، علاوه‌بر لذتی که از رانندگی می‌برید، برای هر تفریح و گردشی زمان را از دست نمی‌دهید. مزیت‌های کرایه ماشین دبی عبارتند از:

  • با توجه به قیمت ارزان سوخت، رفت‌وآمد با ماشین زیاد است.
  • برای افرادی که قصد سفر‌های طولانی‌مدت دارند، این روش مناسب و به‌صرفه است.
  • گزینه‌ای مناسب برای سفر‌های خانوادگی است.
  • رانندگی در جاده‌های زیبا و استاندارد دبی لذت‌بخش است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا