بازرگانیبرترین های کسب و کار

بهترین سایت انتخاب فرش مسجدی کاشان فقط شرکت فرش سجاده کارپت

معیار برگزیدن بهترین سایت انتخاب فرش مسجدی چیست؟

به نظر شما چه عاملی باعث می شود تا یک سایت به نام بهترین سایت انتخاب سجاده فرش شناخته شود؟ تجربه می گوید، سایت فرش مسجد باید اطلاعات خوبی در اختیار کسانی که قصد خرید دارند بگذارد. تمامی طرح ها با رنگ بندی متنوع لازم است در سایت باشند. تنوع طرح و رنگ، کاربر را ترغیب می کند تا انتخابی خوب داشته باشد.

دسترسی ها باید آسان باشند و شماره تماس جهت ارتباط با پشتیبانی پیش روی افراد باشد. خوب است بستری فراهم شود تا نمونه کارهای اجرای فرش سجاده ای توسط هر کارخانه باید به خوبی بررسی شود.  دیدن نمونه کارها و بررسی نظرات مشتریان و میزان رضایتشان، گویای همه چیز است. از این طریق می توان به نقاط قوت و ضعف هر مجموعه پی برد. دریافت مشاوره اصولی، خدمات پس از فروش، قیمت متعادل و زیبایی ظاهر سایت نیز بسیار اهمیت دارد.

باتری | پی اس

بهترین کارخانه فرش سجاده ای در سال 1401

شرکت سجاده فرش محراب نقش، جزء شرکت های بسیار اصیل است که در کارنامه خود افتخارات متعددی دارد. از بسیاری از مساجد و ارگان ها، گواهی حسن انجام کار دارد و رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده است. تولید فرش نماز برای بسیاری از ارگان ها و سازمان ها، شرکت ها بزرگ، مراکز درمانی و بسیاری فضاهای مذهبی دیگر در شهرهای مختلف از جمله افتخارات این مجموعه است.

شرکت سجاده فرش محراب نقش چه خدماتی دارد؟

معمولا بسیاری از برندهای متفرقه، ضمانتی برای بعد از فروش محصولشان ندارند. اما شرکت های اصیل و معتبر، خدمات پس از فروش دارند. از جمله خدمات شرکت سجاده کارپت قبل و بعد از خرید فرش مسجد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ضمانت نامه در جهت تایید و تضمین کیفیت بافت و همچنین مواد اولیه

– امکان سفارش فرش سجاده ای با ابعاد و طرح دلخواه

–  سفارش سجاده فرش به صورت نقد و اقساط

– امکان تعویض فرش مسجد کهنه با نو

– اهدای بن هدیه 5 میلیون تومانی به حسینیه ها، مساجد، مدارس و نمازخانه های بزرگ سراسر کشور

زیباترین طرح سجاده فرش مسجد ماشینی چیست؟

طرح های فرش نماز به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

1- فرش نماز محرابی:

طرح مسجد محرابی به شکل محراب است. محل قرار گرفتن مهر وسط محراب است. طرح فرش های محرابی به دلیل الهام گرفتن از نقشه اسلامی و داشتن اصالتی مذهبی، بسیار برای مساجد و اماکن متبرکه استفاده می شوند.

2- فرش سجاده ای غیرمحرابی:

فرش سجاده ای محرابی به دو دسته فرش تشریفات و فرش ماشینی یکپارچه تقسیم می شود. از فرش تشریفات یا فرش قرمز بیشتر برای رستوران ها، هتل ها، سالن های اجلاس و سمینارها استفاده می شود.  فرش یکپارچه نیز به صورت رول های پی در پی است که هر رول تکمیل کننده رول قبلی است.

مزایای استفاده از فرش سجاده ای مسجد

خرید فرش مسجدی فواید بسیاری دارد. با توجه به این مزایا، این روزها برای بیشتر اماکن متبرکه، حسینیه ها، امامزاده ها و مکان های مذهبی از سجاده فرش استفاده استفاده می شود.

در اینجا به چند مورد اشاه می کنیم:

– تعیین جهت قبله

– ایجاد نظم و آرامش در صفوف نماز

– امکان شست و شوی آسان

– حمل راحت و بدون دغدغه

– امکان ترمیم و اصلاح رول ها

– امکان تعویض رول های سجاده فرش در صورت پارگی یا خراب شدن

– تنوع طرح و رنگ

فرش سجاده ای دستبافت یا ماشینی؟

در گذشته زنان خانه دار علاقه زیادی به بافت فرش داشتند و هزینه بافت فرش هم به اندازه امروز اینچنین بالا نبود. در نتیجه بسیاری از مساجد با فرش دستبافت مفروش می شدند. اما با ظهور تکنولوژی و تنوع طرح ها و رنگ های مختلف، همچنین بالا رفتن هزینه های بافت فرش دستبافت، هیئت امنای مساجد به سمت تهیه فرش ماشینی برای مفروش کردن مساجد کردند.

رفته رفته سجاده فرش ها به بازار آمدند که قیمتی متعادل داشتند و نسبت به فرش های 12 – 9 و 6 متری مزایای بیشتری داشتند. امروزه استفاده از فرش سجاده ای ماشینی بسیار پرطرفدار و متداول است.

باتری | پی اس

از کجا سجاده فرش نماز تهیه کنیم؟

برای خرید فرش مسجد می توانید به شرکت محراب نقش کاشان اعتماد کنید و بدون دغدغه خریدی آسان را تجربه کنید. کارشناسان متخصص و حرفه ای محراب نقش کاشان در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان مسجدی بوده و مشاوره تخصصی به شما خواهند داد.

راه ارتباطی: 09133617256

منبع: خرید فرش مسجد (https://sajadecarpet.com)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا