بهترین مارک پنجره دوجداره

در این مقاله چه برندهای از در و پنجره دوجداره رو بررسی می‌کنیم؟ خب اول از همه دونستن کامل صورت سؤال، مهمترین بخش خواهد بود. چون درواقع سؤال این نیست که «بهترین مارک در و پنجره دو جداره چیه؟» چون تعداد برندهای موجود در بازار خیلی زیاد نیست. بلکه سؤال اینه که «کدوم برند در و پنجره برای من مناسبتره؟».

پنجره دوجداره | دوج

همونطور که گفتیم تعداد برندهای موجود در بازار زیاد نیست. اما در این مقاله قراره برندهای زیر رو بررسی کنیم:

  1. برند درب و پنجره آتاتک
  2. برند درب و پنجره ایده‌آل
  3. برند درب و پنجره تویسر
  4. برند درب و پنجره ویستا بست
  5. برند درب و پنجره وین‌تک
  6. برند درب و پنجره هافمن
  7. برند درب و پنجره هوم‌لند

البته این اسامی فقط به ترتیب حروف الفبا چیده شدن و تا به اینجا با هم مساوی هستن. اما این که هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن رو در ادامه بررسی میکنیم.

چطور یه برند خوب برای در و پنجره دوجداره انتخاب کنم؟

رنگ ها و مدل های مختلف پنجره دو جداره

انتخاب یه برند خوب کار آسونی نیست؛ اما از طرفی با یه مقایسه کوچک بین برندها، میشه گزینه های مدنظر رو به خوبی انتخاب کرد. مقایسه باید همه جوانب رو دربربگیره و عادلانه باشه تا انتخابمون کامل باشه.

در این مقاله سعی شده برندها رو بر اساس بعضی مقادیر کمی و کیفی بررسی کنیم و با مقایسه اونها، یه دید خوب از انتخاب پنجره دوجداره رو بهتون ارائه بدیم.

برندهای پنجره دو جداره رو بر اساس چه معیارهایی مقایسه کردیم؟

این ویژگی های شامل موارد زیر میشن:

  1. قیمت
  2. گارانتی
  3. تعداد پروفیل های در حال ساخت
  4. نمایندگی فروش

قبل از اینکه بریم سراغ مقایسه برندها بر اساس این معیارها، لازمه هر کدوم از این معیارهای چهارگانه رو بیشتر بشناسیم.

معیار اول: قیمت

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی های مورد بررسی باشه. معمولاً اکثر افراد به سمت برندی با قیمت کمتر جذب میشن، مخصوصاً که اطلاعات کافی هم در مورد سایر مشخصات اون برند نداشته باشن.

بیشتر بودن قیمت یه برند نسبت به برندهای دیگه ناخودآگاه باعث جذب خریدار به سمت برند با قیمت کمتر میشه، مگه اینکه خریدار راضی بشه افزایش قیمت با سایر ویژگی‌ها رابطه مستقیم داره.

معیار دوم: گارانتی

بعضیا نظرشون اینطوره که گارانتی یه مورد اضافه است و فقط باعث افزایش قیمت میشه. اما همین که به جایی میرسن که از گارانتی محصولی که خریدن استفاده میکنن، خدا رو شکر میکنن که محصول با گارانتی خریدن.

پس داشتن گارانتی به عنوان یه معیاری خوب باید در نظر گرفته بشه. علاوه بر این، در خیلی از موارد وقتی یک برند گارانتی ارائه میکنه، نشون میده که نسبت به کیفیت کار خودش هم مطمئنه!

معیار سوم: تعداد پروفیل های در حال ساخت شرکت

منظور از تعداد پروفیل، تعداد اشکال مختلفی هست که شرکت سازنده میتونه بسازه و یا شرکت واردکننده وارد کنه. این عدد برای پروفیل ها به کمتر از 50 میرسه و معمولا تعداد پروفیل های هر شرکت، کمتر از این عدد هست.

خب حالا ممکنه بپرسین چرا باید تعداد پروفیل مهم باشه؟! اهمیتش به این خاطره که اگر بعد از مدتی برای جای دیگه ای از خونتون به متریال نیاز داشتین، شرکت قبلی بتونه با تنوع نیمرخ های خودش نیاز شما رو برطرف کنه.

معیار چهارم: نمایندگی فروش

داشتن نمایندگی فروش در هر استان و هر شهر برای یه شرکت، امتیاز محسوب میشه. نمایندگی های فروش، وظیفه فروش کالا رو برعهده دارن و اگر متریال یه شرکت خراب از آب در بیاد حدس میزنین قطعه خراب رو کجا ببریم؟ درسته نمایندگی!

خب دیگه وقتشه که برندهای مختلف در و پنجره دوجداره رو بر اساس این معیارها مقایسه کنیم.

مقایسه پروفیل وین تک و ویستابست
پروفیل ویستابست از پروفیل وین تک گرانتر می باشد پروفیل ویستابست از وین تک سنگین تر می باشد در عوض پروفیل وین تک دارای حرفه های بیشتری می باشد ضخامت در دیواره های خارجی در پروفیل خانواده ویستابست بیشتر می باشد و پروفیل وین تک سطح مقاومت بیشتری نسبت به پروفیل ویستا بست دارد

هر دو پروفیل یعنی وین تک و ویستا بست همانگونه که اشاره شد دارای رنج های مختلفی می باشند که هر کدام دارای ویزگی های خاص خود می باشد لازم است بدانید این دو پروفیل سالیان طولانی است که به عنوان پروفیل های درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرند.

نتیجه گیری بهترین مارک پروفیل پنجره دو جداره

جهت مصارف تعویض پنجره بهترین پیشنهاد پنجره UPVC ویستابست با یراق آلمانی ROTO پیشنهاد می گردد. در مصارف نوسازی اگر ابعاد پنجره هایتان استاندارد است و بدنبال یک پنجره خوب و با قیمت خوب هستید باز هم ویستابست پیشنهاد می گردد. اگر در پروژه های نوسازی تنوع رنگ براینان مهم است بهتر است از پنجره ترمال بریک با انواع رنگ های پودری و آنادایز استفاده نمایید.

اگر سایز پنجره های شما بزرگ است بهترین پیشنهاد استفاده از پنجره آلومینیویم ترمال بریک است. اگر به دنبال پنجره های کشویی سایز بزرگ و با ارتفاع زیاد هستید و بدون کتیبه حتما از پنجره دوجداره آلومینیومی لیفت اند اسلاید و یا انواع کشویی استفاده نمایید.

اگر در خصوص طراحی پنجره ساختمانتان و یا اجرای آن نیاز به مشاوره دارید، میتوانید از مشاوره کارشناسان آلوین پنجره استفاده کنید.

نکات مهم در خرید بهترین پنجره یو پی وی سی

این پنجره‌های دو جداره، به دلیل اینکه در طرح‌های مختلف و با رنگ‌بندی‌های مختلف تولید می‌شوند، امروزه در اکثر خانه‌ها با انواع دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد دارند. دیگر تقاوتی ندارد که قصد شما از خرید پنجره دو جداره یو پی وی سی برای خانه‌های نو ساز باشد یا اینکه قصد شما از خرید برای استفاده آن در خانه‌های بازسازی شده باشد.

زیرا این نوع پنجره به دلیل قابلیت‌های بی‌شماری که دارد، کاربرد‌های متعددی خواهد داشت. این پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی توسط برند‌های مختلف در ایران موجود هستند، اما برای انتخاب آن‌ها باید به نوع برند و برخی نکات مهم در ارتباط با آن توجه ویژه کنید تا بتوانید موجب صرفه‌جویی در هدر رفت انرژی و زیبایی منزل خود شوید. پیشنهاد می شود درباره بهترین رنگ کابینت ممبران بخوانید.

 مواد اولیه مناسب و با کیفیت

توجه داشته باشید که امروزه به دلیل اینکه قیمت پنجره دوجداره بسیار بالا رفته است، برخی از برند‌ها اقدام به استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت می‌کنند که موجب خواهد شد تا پس از مدت کوتاهی، این نوع پنجره‌ها قابلیت‌های خود را از دست بدهند. به طور کلی هرچه از سرب کمتری در این نوع پنجره‌ها استفاده شده باشد، پروفیل‌های با وزن کمتری تحویل خواهید گرفت و در نهایت نیز پس از مدتی تغییر رنگ نخواهد داد.

استفاده از سرب بیش از حد همچنین موجب خواهد شد تا پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی حالت شکنندگی پیدا کنند و در اثر سرد و گرم شدن هوا پس از چند سال دچار ترک و شکستگی‌های متعددی شوند. به طور کلی هر چه قدر استاندارد تولید انواع پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره به استاندارد کشور‌های آلمان و انگلیس نزدیکتر باشد، می‌توانید بهترین پروفیل یو پی وی سی (بهترین پروفیل پنجره دوجداره) را تهیه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا