دنیای وب

بهترین نکات مربوط به بازاریابی ویدیویی که باید بدانید

اگر مسئولیت بازاریابی یک تجارت را بر عهده دارید ، پس باید در تهیه فیلم برای شرکت خود مشارکت داشته باشید. درباره این دو راه وجود ندارد؛ بازاریابی ویدئویی ابزاری قدرتمند و پیشرفته در زمینه بازاریابی است که تقریباً هر مدیر بازاریابی می تواند از آن بهره مند شود. برای شروع کار با کمپین بازاریابی ویدیویی خود ، نکات مقاله زیر را بررسی کنید.

از استراتژی های پیچیده بازاریابی ویدیویی نترسید. تهیه یک فیلم خوب با تجهیزات اولیه آسان است. شما می توانید محل کار ، مرکز تولید خود را به مشتریان نشان دهید ، یا فقط در مورد تخصص خود بحث کنید.

از فیلم ها می توان به راحتی برای توضیح محصولات یا خدمات شما برای مشتریان بالقوه استفاده کرد. دانستن اینکه محصول چگونه کار می کند به مشتریان شما کمک می کند تا نحوه استفاده از محصول شما را بفهمند و اینکه چرا از شما خرید می کنند بهتر از سایر فروشندگان است. بنابراین ، یادگیری ایجاد فیلم هایی با توضیح آنچه می فروشید به راحتی به ایجاد مشتری شما کمک می کند.

پس از انتشار ویدئو ، آدرس وب خود را در توضیحات ویدئو قرار دهید. همچنین لازم است چندین کلمه کلیدی را که ویدئوی شما را توصیف می کنند در توضیحات قرار دهید. این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات شما را پیدا کنند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا ویدیوی شما را به طور موثر رتبه بندی کنند. آدرس وب شما همچنین می تواند در فیلم شما گنجانده شود.

هنگام فیلمبرداری ، ساده است که وسایلتان را ساده نگه دارید. در بیشتر موارد ، درخشش هنری کلیپ نتایج مطلوبی را به دست نمی آورد. برخی از بازاریابی ویدیویی اساسی توسط شرکت های بزرگی مانند دل یا اپل انجام شده است.

به یاد داشته باشید که یک عنوان جذاب برای موفقیت ویدیوی شما چقدر مهم است. در صورت منطقی بودن عناوین و جلب توجه آنها ، بینندگان بیشتری به فیلم های شما علاقه مند می شوند. همین موضوع باعث علاقه بیشتر آنها به موضوعی است که شما در آن بحث می کنید. اگر می خواهید بازاریابی ویدیویی شما موفقیت آمیز باشد ، مدتی را به فکر عناوین خلاقانه بگذارید.

اگر می خواهید از بازاریابی ویدیویی برای افزایش فروش و بازدید وب سایت خود استفاده کنید ، در مورد برخی از سرنخ ها در مورد رقبا تحقیق کنید. ببینید چه چیزی برای آنها مفید است و سعی کنید از این اطلاعات استفاده کنید. لازم نیست آن را کپی کنید ، اما ببینید چه چیزی برای آن مفید است و سعی کنید آن را برای شما مناسب سازد.

برای کمپین بازاریابی خود فقط به فیلم ها اعتماد نکنید. آنها ابزارهای عالی بازاریابی هستند ، با این حال نباید جایگزین روشهای دیگر بازاریابی شوند. فیلم ها نباید جایگزین ایجاد محتوا مانند نوشتن مقاله یا وبلاگ نویسی شوند. فیلم ها باید به سادگی برای بهینه سازی محتوای کمپین بازاریابی شما و ایجاد نمونه کارها پیوند استفاده شوند.

محتوایی که استفاده می کنید باید سرگرم کننده باشد. فیلم خود را به یک بسته بسیار قدرتمند تبدیل کنید. سایت های معروف میزبانی ویدیو مانند YouTube می توانند شما را در معرض دید بسیاری از مشتریان بالقوه قرار دهند ، اما راهی برای فریب آنها با فیلم های خسته کننده وجود ندارد. افراد زیادی دوست دارند فیلم های مرتبط را ببینند. فیلم های جالب در نهایت میزان بازدید شما را افزایش می دهند.

شما احتمالاً ستاره نمایش خود نخواهید بود ، اما باید یک سخنگوی خوب یا مانترا پیدا کنید تا به بازاریابی فیلم های خود کمک کند. سعی کنید شخصی را هنگام مکالمه طبیعی پیدا کنید و باعث شود افراد اطراف آنها به طور کلی احساس راحتی کنند. مردم می خواهند کسی را تماشا کنند که احساس می کنند می توانند به او اعتماد کنند.

اگر محصولی دارید که استفاده از آن کاملاً دشوار است ، باید ویدیویی ایجاد کنید که راهنمایی گام به گام به کاربران خود ارائه دهد. آنها از زمانی که شما برای توضیح محصولات خود برای آنها صرف کرده اید قدردانی می کنند. این باعث می شود هنگام جستجوی محصولات اضافی بیشتر به سراغ شما بیایند.

به خاطر داشته باشید که برخی از افراد با استفاده از تلویزیون هایی که صفحه نمایش بزرگی برای صفحه نمایش خود دارند ، در اینترنت گشت و گذار می کنند. YouTube اکنون پرونده های ویدئویی بزرگ را می پذیرد. بنابراین ، در صورت وجود محتوای HD ، بینی خود را بلند نکنید. هرکسی که به محتوای شما در پلاسمای پنجاه اینچی نگاه کند ، اگر فقط پیکسل ببیند از شما خرید نمی کند.

اطمینان حاصل کنید که هر ویدیو یک دعوت به عمل واضح دارد. محصولات و خدمات شما را به بینندگان اطلاع دهید و اصرار داشته باشید که بلافاصله اقدام کنند. با ساده و روشن ساختن دستورالعمل ها ، پیگیری بازدیدکنندگان خود را آسان کنید. تماس های جسورانه برای عمل روش های هوشمندانه ای برای انجام ویدیوهای شما است.

کمال هدف شما نیست! برای ساخت فیلم های با کیفیت بالا نیازی به تجهیزات حرفه ای ندارید. وب کم یا دوربین اصلی کافی است. همچنین اگر تلفن همراهی با دوربین فیلمبرداری دارید می توانید از آن برای تجارت خود استفاده کنید. تا زمانی که اطلاعات کافی داشته باشید و حرفه ای باشید ، مردم فیلم های شما را مشاهده می کنند.

سعی کنید اجازه دهید شخصیت منحصر به فرد شما در فیلم های شما ظاهر شود. مخاطبان شما بیشتر علاقه مند به دیدن دقیقاً آنچه شما ارائه می دهید هستند. هرچه بینندگان بیشتر احساس کنند شما را می شناسند ، احتمال ایجاد رابطه با برند شما بیشتر از رقبای شما بیشتر است! بسیاری از مشتریان از فرصت ارتباط چهره دوستانه با شرکت ، محصولات و خدمات آن قدردانی می کنند.

به یک ویدیو فکر نکنید. به یک سری ویدیو فکر کنید که می تواند به یک کمپین بازاریابی تبدیل شود. برای مثال اگر نمایشی ایجاد کنید که هر هفته در مورد موضوعی خاص نمایش داده شود ، مردم برای دیدن موارد جدید بازمی گردند و به یک بیننده وفادار تبدیل می شوید.

با شروع بازاریابی فیلم ، متوقف کردن آن غیرممکن است. این یک محصول موثر ، آسان ، مقرون به صرفه و واقعاً سریع است! همچنین می تواند تجارت شما را در نقشه اینترنت قرار دهد ، که باعث افزایش مشتری شما در کنار نتیجه نهایی می شود. به زودی شروع کنید و به پتانسیل بازاریابی ویدیویی خود پی ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا