دنیای وب

بهترین هدیه های عروسی خوراکی

به طور سنتی ، برنامه ریزان عروسی ممکن است به زوجین توصیه کنند هدیه عروسی بدهند که مهمانان می توانند برای همیشه از آن نگهداری کنند ، بنابراین ممکن است زوجین افکار خود را در مورد چند عقد عروسی قفل کنند. اما امروزه هدایای عروسی خوراکی نیز وجود دارد و این مهم است که میهمانان بخواهند آن را بخورند یا نه. چرا ریسک نمی کنید و چیزی بیش از خدمات معمول به آنها نمی دهید؟

از شکلات معمولاً برای جشن های عروسی خوراکی استفاده می شود. به هر حال همه همیشه از این دسر به سبک قدیمی لذت می برند. به روشی برگشت ، شکلات به رنگ های سیاه ، قهوه ای و سفید محدود می شود و می تواند به شکل های مختلف درآید و ممکن است کلمات و طرح های زیبایی را روی آن قرار دهید که همه آنها دست ساز هستند. اما با توجه به سرعت در حال توسعه فناوری ها ، اکنون می توان آن را روی کوکی ها و موارد مشابه با شکلات به عنوان جوهر چاپ کرد. بنابراین اگر می خواهید برای عروسی خود یک کوکی تهیه کنید ، می توانید آن را توسط افراد حرفه ای چاپ کنید و نتیجه آن یک کوکی زیبا و منحصر به فرد خواهد بود که مخصوص روز شما ساخته شده است!

بسیاری از خرید کوکی ها به دلیل تکه کاغذی که چیزی درباره آینده یا توصیه های خردمندانه شما می گوید لذت می برند. مهمانان از بردن کلوچه در خانه لذت خواهند برد و هر کوکی توصیه های عاشقانه یا انتظارات را ارائه می دهد ، ایده آل برای یک شب عاشقانه.

اگر همسران چیز کمی می خواهند که مهمانان بتوانند برای همیشه جدا از چیزهای خوراکی نگه دارند ، می توانند آنها را در ظرف های کوچکی که مهمان ها می توانند نگه دارند انتخاب کنند. از این بهتر ، ظرف می تواند شامل یک کارت کوچک باشد که سپاسگزار آنها از بودن در کنار آنها در خاص ترین روز زندگی آنها است. آنها می توانند از قوطی ها ، شیشه ها ، لیوان ها ، جعبه ها یا هر چیزی که فکرشان را بکنند استفاده کنند.

جعبه کوچک با حروف اولش می تواند حاوی آب نبات و شیرینی های دیگر برای مهمانان باشد. هدایای عروسی قدیمی غیرقابل خوردن می دهد [http://vannasweddingfavors.com] چیزی منحصر به فرد در یک جعبه ، سپس مهمانان می توانند به جعبه بچسبند و به عنوان یادگاری ذخیره کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا