دنیای وب

به هر حال دیوید وود کیست؟

دیوید وود شخصیتی عالی در صنعت بازاریابی شبکه ای است.

اولین معرفی من به دیوید زمانی بود که در رویداد رویایی My Leads System Pro (MLSP) در لاس وگاس شرکت کردم. اولین جذابیت من برای این رویداد گروه ستاره های بازاریاب برتر بود:

بلندگوها شامل:

تاد فالکون

نیکول کوپر

ام جی دورکان

مایک دیلارد

برایان فنالی

جری کلارک

تریسی واکر

سدریک هریس

دژان اسمیت

دیوید وود

نورپر اورلئان

من این فرصت را داشتم که از مربیان عالی و مربیان عالی در کنار آنها در یک جلسه ویژه طراحی شده توسط MLSP برای من مربیگری عالی بگیرم!

وقتی فرصتی برای دیدن صحبت های دیوید وود پیدا شد ، مات و مبهوت شدم. این مردی بود که وقتی در نگاه اول به او نگاه می کنی فکر می کنی موفق نخواهد شد. منظور من این است که او رهبر معمولی شما در یک گروه قدرت نیست. در واقع ، او پیراهن ، شورت پاره شده و دمپایی به سبک هیپی بوهمیایی دارد. اما اگر کتابی را فقط از روی جلد آن قضاوت کنید ، بینش باورنکردنی این رهبر در صنعت بازاریابی شبکه ای را از دست خواهید داد.

هنگامی که دیوید وود داستان خود را در مورد چگونگی معرفی آن به بازاریابی شبکه ای به اشتراک گذاشت ، شما شروع به الهام گرفتن از بسیاری از افراد در جهان کرد که ظاهراً در سیستم مدرسه سنتی نیستند. اینجا مردی بود که در مدرسه ضعیف عمل می کرد. پدرش به او گفت كه اگر در مدرسه پیشرفت نكرد پیر می شود و موفق نخواهد شد. پدرش پرسید آیا برای موفقیت در خارج از مدرسه کار دیگری هم می تواند انجام دهد؟ خوشبختانه برای او پدرش او را در 13 سالگی با Amway آشنا کرد.

در جلسه ای که وی رخ داد ، هنگامی که از یک مرد ولگرد پرسید که در آن جلسه با آقایانی که این رویداد را ملاقات می کنند ، خطا را کشف کرده است. مرد ولگرد فریاد زد: “خوب ، چقدر پول می گیری؟” گفت: مردی که جلسه را اداره می کرد. “خوب ، سال خوبی بود اما من بیش از 210 هزار دلار درآمد کسب کردم.” این پاسخ دیوید وود به مشکلاتش بود.

چند سال سریع جلو رفت و کار با Amway را شروع کرد. شکست در Amway. سپس من کار خود را با Pre Paid Legal آغاز کردم و شکست خورد. سپس به سراغ Agil بروید و فکر می کنید او دوباره شکست خورد! 3 شرکت مختلف و هیچ موفقیت واقعی ندارد. تا اینکه انگیزه جدیدی پیدا کرد. او با زنان رویاهایش آشنا شد و ازدواج کرد. آنها مدتی است در هاوایی در یک کامیون زندگی می کنند و کارهای ساحلی را انجام می دهند و از زندگی لذت می برند.

بنابراین پولش تمام شد و بلیط دیگری از پلیس هاوایی گرفت تا در کامیون خود بخوابد. این لحظه تصمیم او بود. این احساس را برای اکثر کارآفرینان موفق به خوبی می دانیم. لحظه ای که رسیدم و گفتم بایست! این اتفاق برای دیوید وود افتاد.

وی تصمیم گرفت تا به دنیای اینترنت راه یابد تا تجارت فعلی خود را در زمینه بازاریابی شبکه ای گسترش دهد. در نزدیک به 90 روز ، او به عنوان نایب قهرمان شرکت خود بالا آمد. او همچنین یک برنده بزرگ MLSP شد و یک BMW کاملاً جدید برنده شد.

اینجا همه اینها را در Live The Dream Event یاد می گرفتم. اکنون می فهمم که چرا همه افراد در سالن ها در مورد دیوید وود صحبت می کردند. من همچنین می خواستم از رهبر سرسخت او بیاموزم این خطا را گرفتم.

چگونه دیوید وود این کار را انجام داد!؟

اولین راز موفقیت وی بازاریابی مقاله بود. این رویای بازاریاب اینترنتی است زیرا کاملاً رایگان است. او توانست از بازاریابی مقاله برای تسلط بر موتورهای جستجو استفاده کند و به بهترین فرصت بازاریابی شبکه ای خود برسد. این یک فرایند 4 مرحله ای ساده دارد که در سیستم MLSP خود به اعضای خود آموزش می دهد.

راز دوم دیوید وود My Leads System Pro بود. این به گفته دیوید وود ، شماره 1 سیستم جذب جذاب بازاریابی در کره زمین است. باید صد در صد با او موافق باشم.

در اینجا سیستمی وجود دارد که در آن همه رهبران برجسته جهان درگیر بازاریابی جذاب برای به اشتراک گذاشتن محتوای با ارزش بالا برای اعضای خصوصی خود گرد هم می آیند.

من چند ماه پیش عضو MLSP شدم و هرگز خوشحال نبودم. من به دنبال مکانی می گشتم که بتوانم تحصیلات بازاریابی خود را بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا جستجوی همه جا ادامه دهم. همه چیز در یک مکان. MLSP همچنین میزبان وبینارهای هفتگی پر از اسرار 3٪ از بازاریابان آنلاین است. به این ترتیب من از رفتن به رویداد Live The Dream هیجان زده شدم.

هنگامی که من فرصتی پیدا کردم تا در تعطیلات شخصی خود با دیوید وود دیدار کنم و از او در مورد چگونگی رشد سریع سازمان خود س questionال کنم ، من طرفدار بزرگتری کردم. داستان او بسیار الهام بخش است و باعث می شود در درون خود به دنبال موفقیتی باشید که واقعاً شایسته آن هستید.

دیوید وود اکنون در خانه رویایی خود در کاستاریکا زندگی می کند و ضمن ایجاد ارزش برای جامعه در سیستم MLPS به کار خود ادامه می دهد

آیا دیوید وود می تواند به شما کمک کند؟

اصلاً! من شروع به اجرای تاکتیک های آموخته شده او در MLSP کردم و در طی چند روز 10 نتیجه داشتم! خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم! بنابراین من دوست داشتم که این بررسی را در مورد آن نوشتم تا به گسترش آگاهی در مورد سبک و شفافیت آموزش شگفت انگیز در تجارت بازاریابی شبکه کمک کنم.

اطمینان حاصل کنید که محتوای آن را در سراسر وب جستجو کنید. از دیدن دیوید وود در یک رویداد دیگر که به عنوان میلیونرهای بعدی طی چند سال آینده شناخته می شود تعجب نخواهم کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا