دنیای وب

به هسته خود قدرت اصلی بدهید!

مهم نیست که برای موفقیت در کسب و کار خود چه کاری انجام می دهید ، در صورت عدم موفقیت در کسب و کار در بازار ، همه چیز بی فایده خواهد بود. برای اینکه آرم شما بتواند پتانسیل خود را به طور کامل نشان دهد ، طراحی آن بر اساس آن بسیار مهم است. آرم ها معرف هویت هر شرکت یا سازمانی هستند و به همین ترتیب ، باید اهداف آن را کاملاً منعکس کنند. از این رو ، برای ایجاد هویتی که هدف تجارت شماست ، توجه کافی لازم است.

ایجاد آرم شرکت یا کسب و کار نه تنها به مهارت بلکه به هوش نیز نیاز دارد. این وظیفه ای با مسئولیت زیاد است و باید به طراحان ذیصلاح که خود را در کار ثابت کرده اند تحویل داده شود. اغلب اوقات ، کارآفرینان می خواهند در طراحی آرم خود تلاش کنند ، اما نتایج ممکن است خیلی روشن نباشد ، مگر اینکه شما یک طراح گرافیک حرفه ای باشید. آرم های تجاری مانند ابزار بازاریابی عمل می کنند و در سربرگ ها ، کارت های بازرگانی ، بنرها و غیره استفاده می شوند. بنابراین ، امکان پذیر نیست که اجازه دهید آرم شما به عنوان یک علاقه مند در مقابل جهان ظاهر شود. بنابراین ، اولین قدم برای دادن قدرت اصلی به آرم خود ، اختصاص کار به یک حرفه ای است.

گام بعدی برای ایجاد یک آرم قوی شامل نقش کارآفرینان در کار طراحی است. این به هیچ وجه با آنچه قبلا گفته شد مغایرت ندارد. کارآفرینان باید اهداف و چشم اندازهای تجاری خود را با طراحان در میان بگذارند تا آنچه را که می خواهند نشان دهنده آرم آنها باشد ، انتقال دهند. آنها باید قادر به ترجمه آرم خود برای موارد تبلیغاتی مختلف مانند پوستر ، طبقه بندی ، کارت ویزیت ، بروشور و غیره باشند. پس از اتمام رئوس مطالب آرم ، مشتری باید طرح را بررسی کرده و پیشنهادهایی را ارائه دهد. برای جذابیت بیشتر طراحی لوگو ، همیشه باید از بازخورد و بررسی استقبال کرد. مهم است که لوگوی شما سیاه و سفید خوب به نظر برسد. از استفاده زیاد رنگ در یک طرح آرم خودداری کنید.

هر طراحی آرم شرکت یا شرکت باید پتانسیل مقاومت در برابر زمان را داشته باشد. پیروی از روندهای درخشان هرگز موفقیت پایدار هر آرم را توضیح نخواهد داد. هنگامی که جهت کاهش می یابد ، آرم فراتر از شناخت است ، به عبارت دیگر ، هویت خود را از دست می دهد. هدف هر کارآفرین باید ایجاد یک طراحی آرم منحصر به فرد باشد که در برابر آزمون زمان بگذرد و اثری پاک نشدنی را در ذهن بینندگان ثبت کند. قطعاً ایجاد چنین آرم های منحصر به فردی شغل عادی نیست. ساده و در عین حال بی نظیر: این دستورالعمل یک آرم قدرتمند و موثر است. طراحی هوشمندانه و مفهومی ، لوگو را منحصر به فرد می کند. به عنوان مثال ، اگر محل کار شما در ایالات متحده است ، از یک ستاره در آرم استفاده نکنید زیرا صدها رقبا قبلاً این کار را انجام داده اند. علاوه بر این ، طراحی آرم هر سازمانی باید مورد توجه مخاطبان هدف خود قرار گیرد.

برای داشتن قدرت بیشتر در لوگوی خود ، می توانید نام شرکت را چاپ کنید (به صورت مخفف یا در متن کامل). با این حال ، این نباید آرم را پیچیده کند. شما طراحی آرم این باید تمیز و ساده به نظر برسد ، و نشان دهنده شعار و احساس تجارت شما باشد. هنگامی که شعار شما به قدرت رسید ، کسب برتری نسبت به رقبای خود در این تجارت مسئله چندان مهمی نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا