دنیای وب

بیست دلیل کامیون های مواد غذایی اکنون داغ هستند

از لس آنجلس تا نیویورک ، غذاهای خیابانی همه جا هستند. پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2020 کامیون های مواد غذایی یک میلیارد دلار صنعت خواهند بود. از سال 2009 ، تجارت کامیون های مواد غذایی 80٪ رشد کرده است. کامیون های مواد غذایی برای اقامت در اینجا حضور دارند. در اینجا 20 دلیل افزایش روند وجود دارد.

20 برداشت ها تغییر می کند

روزهایی که آشپزخانه های سیار “roach kitch” نامیده می شدند گذشته است. مردم می فهمند که شرکت های تولیدکننده غذاهای خیابانی برای هر رستوران از همان استانداردهای ایمنی و بهداشتی (گاهی بالاتر) پیروی می کنند.

19 ارزش

گاری های ناهار یک وعده غذایی ارزان برای یک آدم غذائی آگاه از بودجه تهیه می کنند. به طور سنتی ، غذای خیابانی نسبت به گزینه های غذاخوری سنتی قیمت کمتری دارد.

18 شبکه های اجتماعی

اپراتورهای چرخ دستی چاک استاد ارتباطات دیجیتال هستند و از آن برای پیشبرد فروش استفاده می کنند. توییت ها ، وبلاگ ها ، مطالب Pinterest و صفحات فیس بوک آنها به طور مداوم در حال توسعه سیستم عامل های بازاریابی هستند که مردم از آنها استقبال می کنند.

17 پایین سربار

هزینه عملکرد آشپزخانه های سیار کمتر از رستوران های سنتی است. کامیون های مواد غذایی بدون پرداخت اجاره بهای پرداخت شده یا ساختمانهایی برای حمایت از آنها ، می توانند عملیاتی کوچک و سودآور را انجام دهند که ارزان تر از رقبای سنتی آنها است.

16 هزینه راه اندازی کمتر

برای راه اندازی یک رستوران در یک مکان ثابت نیاز به دو تا سه برابر سرمایه برای راه اندازی کامیون مواد غذایی است. واقع بینانه ، یک تاجر 75K دلاری می تواند شرکتی داشته باشد که در تجارت کامیون های مواد غذایی کار می کند.

15 مکان ، مکان و مکان

حرکت در سبد خرید چو به مالک این آزادی را می دهد که موقعیت خود را روزانه تغییر دهد ، حتی در صورت انتخاب هر چند ساعت یک بار. پیتزا فروشی ای که به آنجا می روید نمی تواند ساختمان آن را به نمایشگاه ها ، جشنواره ها و رویدادها هدایت کند.

14 مشارکت

اپراتورهای سبد ناهار جامعه ای گره خورده هستند که با هم کار می کنند تا همه از تجارت یکدیگر بهره مند شوند. یک چرخ دستی غذایی که در خیابان پارک شده است ممکن است توسط افراد گرسنه ناهار مورد توجه قرار نگیرد. چهار کامیون غذا در گوشه و کنار صحنه ای را خلق می کنند.

13 بازار یابی

دکل بزرگ یک تابلوی تبلیغاتی نورد است. هر دقیقه آنها را صرف تبلیغات در جاده می کنند. صحنه یک کامیون استتار با رنگهای وحشی پوشیده از آرم در یک منطقه تجاری باعث ایجاد هیاهو و فروش می شود.

12 فست فود

آیا ناهار خود را گرم و سریع می خواهید؟ کامیون غذا بدون نیاز به زمان انتظار برای نشستن در رستوران ، یک غذای سریع به افراد تشنه وقت می دهد.

11 گزینه های سالم

آشپزخانه های سیار زیادی دسرها و سوسیس سرخ شده ارائه می دهند ، اما بسیاری از آنها وعده های غذایی گیاهی ، گیاهی و بدون گلوتن را ارائه می دهند تا سلیقه های سالم را برآورده کنند. برخی از کامیون های حمل مواد غذایی تا آنجا پیش رفته اند که تنها گزینه های سالم را ارائه می دهند.

10 گزینه ها

مصرف کنندگان عاشق گزینه ها هستند. برخی از کامیون های مواد غذایی که در خیابان پارک شده اند منوی ویژه ای را برای افراد گرسنه فراهم می کنند که بتوانند غذای خود را مطابق با سلیقه خود مخلوط کنند. می توانید یک بشقاب گودی برای پیش غذا تهیه کنید ، به سمت یک کامیون دیگر بروید و یک بوریتو بخورید و اگر هنوز گرسنه هستید ، سبد ماست یخ زده را بررسی کنید.

9 تمدن

هر قومیت ، سبک پخت و پز و غذای منطقه ای که قابل تصور باشد توسط کامیون های مواد غذایی نشان داده می شود. مصرف کنندگان می توانند خرچنگ دریایی را در ماین در ساحل غربی یا غذای کالیفرنیا را در سواحل شرقی بخورند. غذاخوری ها می توانند از غذاهای کره ای ، ایتالیایی ، فرانسوی ، تایلندی ، اتیوپیایی ، یونانی ، آمریکایی و ژاپنی لذت ببرند. اگر طرفدار کامیون های حمل مواد غذایی هستید ، دنیا صدف شماست.

8 طعم دهنده های همجوشی

تاکوهای ژاپنی؟ آره ژیروسکوپ آلمانی؟ بیار پیتزا مکزیکی؟ بیشتر لطفا. سرآشپزهای خلاق پاکت همجوشی را فشار می دهند تا پیشنهادهای بی نظیر ، مهیج و خوشمزه ای برای لذت بردن از غذاهای ماجراجو ایجاد کنند.

7 بازی معروف

تام کولیسیو ، اسپایک مندلسون ، جیمی اولیور و خوزه آندرس کامیون های مواد غذایی را اداره می کنند. برخی از آشپزهای معروف از آشپزخانه های سیار برای آزمایش مفاهیم و دستور العمل های رستوران های خود استفاده می کنند. کامیون های غذا اجازه می دهند تا آشپزهای مشهور دستور العمل های بدون خطر را امتحان کنند و به بازار گسترده تری دسترسی پیدا کنند. این روند ادامه خواهد داشت زیرا مردم افراد مشهور را دوست دارند.

6 فاکتور سرگرم کننده

غذای خیابانی یک گزینه تفریحی ارزان است. مالکان سعی می کنند یک تجربه غذای لذت بخش را برای مشتریان خیابانی خود ارائه دهند. کارگران می توانند از استراحت در اتاق خود فرار کرده و در استراحت ناهار خود فضایی شبیه به کارناوال را تجربه کنند. چاله های رنگ روشن سرگرم کننده هستند ، غذا سرگرم کننده است و افرادی که سفارش شما را می گیرند سرگرم کننده هستند.

5 رویای آمریکایی

افراد خوش غذا با وظیفه اجتماعی می فهمند که فروشندگان غذاهای خیابانی فرصت های شغلی و اجتماعی را در شهرهای تحت اداره خود فراهم می کنند. مردم بیش از بنگاه های ناشناس تمایل دارند پول سخت بدست آمده خود را به یک صاحب مشاغل محلی بدهند. اگر فعالیت خرده فروشی شما عقب است ، دعوت از یک کامیون مواد غذایی به تجارت خود فکر کنید.

4 هوای تازه

وقتی هوا خوب است ، هیچ چیز بهتر از بیرون بودن نیست. یک پیاده روی سریع در پارک تا سبد ناهار همان چیزی است که دکتر دستور داده است تا روحیه خواران را در جنگل بتونی روحیه دهد. چه کسی سینی باقیمانده را در دفتری که 50 ساعت در هفته می گذرانید می خواهد؟

3 ارتداد

از گزینه های پیشرفته منو گرفته تا واحدهای جدید موجود در صحنه ، کامیون های مواد غذایی راهی جدید برای صرف غذا در بیرون از منزل ارائه می دهند. یک آشپزخانه سیار برای غذاهایی که از قرار گرفتن مداوم در معرض پیام های رستوران های زنجیره ای و فست فود شرکتی خسته شده اند ، مکان جالبی را برای غذا فراهم می کند.

2 تازه و محلی

آشپزخانه های سیار مفهوم مزرعه به میز را به شهرهای سراسر جهان می رسانند. سرآشپزها نسبت به برخی از رستوران های سنتی پروتئین ، لبنیات خریداری می کنند و از منابع محلی تولید می کنند و غذای بهتری تولید می کنند. مصرف کنندگان می توانند تفاوت بین سبزیجات کوچکی را که در جاده پرورش داده شده اند در مقایسه با سالاد فرآوری شده در کارخانه صدها مایل دورتر نمونه برداری کنند.

1 غذاهای خیابانی طعم خوبی دارند

این یک برگر یا یک دسر باشد ، سرآشپزهای خیابانی غذاهای فوق العاده ای تهیه می کنند. تنوع ، کیفیت و خوشمزه بودن غذاهای سیار شگفت انگیز و مورد قبول جهانیان است. از شام های خوشمزه و مجلل گرفته تا دسرهای سرخ شده که عروق را مسدود می کند ، غذاهای خیابانی طعم خوبی دارند و در نتیجه ، کامیون های غذا برای ماندن در اینجا حضور دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا