بازرگانیبرترین های کسب و کار

تاریخ اکران فیلم شب داخلی دیوار

همه حاشیه های فیلم وحید جلیلوند در جشنواره ونیز 2022

فیلم شب داخلی دیوار جدیدترین ساخته وحید جلیلوند یک تریلر سیاسی اجتماعی است که نوید محمدزاده نقش اصلی آن را بازی می‌کند. در این صفحه نگاهی انداختیم به اطلاعات و حواشی فیلم. اطلاعاتی که به مرور کامل‌تر هم می‌شود.

خلاصه داستان فیلم شب داخلی دیوار

فیلم شب داخلی دیوار با نام جهانی Beyond the Wall این خلاصه منتشر شده است؛ علی، مردی نابینا، قصد خودکشی دارد که توسط دربان ساختمانش منصرف می‌شود. به او اطلاع داده می شود که پلیس در جستجوی زنی است که فرار کرده و در جایی از ساختمان مخفی شده است. علی کم کم متوجه می شود که لیلا زن فراری داخل آپارتمانش است. پس از شرکت در اعتراض کارگران که منجر به هرج و مرج شد، لیلا در مورد پسر ۴ ساله خود که هنگام بردن او به وانت پلیس گم شد، مضطرب و نگران است. کم کم علی از نظر عاطفی به لیلا وابسته می شود و…

امنیت | اینترنت

لینک دانلود فیلم خارجی و فیلم شب داخلی دیوار با کیفیت بالا در سایت هت فیلم

بازیگران و عوامل فیلم شب داخلی دیوار

  • کارگردان: وحید جلیلوند
  • تهیه‌کننده: علی جلیلوند
  • مدت زمان: ۱۲۶ دقیقه
  • بازیگران: نوید محمدزاده، دیانا حبیبی، امیر آقایی، سعید داخ، دانیال خیریخواه، علیرضا کمالی
  • فیلمنامه: وحید جلیلوند
  • فیلمبردار: ادیب سبحانی
  • تدوین: وحید جلیلوند
  • طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم
  • موسیقی: انتخابی اثری از  محمدرضا شجریان
  • صدا: داریوش صادق پور، علیرضا علویان
  • جلوه‌های بصری: محمد برادران

نظر اولیه منتقدان درباره شب، داخلی، دیوار  وحید جلیلوند

ایندی‌وایر

لیلا لطیف | تاریخ سینما پر از فیلم‌های پرنقصی درباره معلولان است؛ با وجود این به نظر می‌رسد وارد دوران جدیدی شده‌ایم که آثار مبتکرانه‌ای برای جبران گذشته ساخته می‌شوند. «آوای متال» یا «صدای فلز» (Sound of Metal) استفاده درخشانی از طراحی صدا کرده است تا تماشاگرانش بهتر چگونگی محدودیت‌های شنوایی و شنیدن صداهای نامفهوم و دچار اعوجاج را تجربه کنند. «شب، داخلی، دیوار» هم به‌گونه‌ای مشابه سراغ نابینایی رفته است و با ساختاری سنجیده می‌خواهد ما را بهتر با آنچه پروتاگونیست فیلم تجربه می‌کند آشنا کند و حس نابینایی را به بهترین شکل ممکن به ما منتقل کند.

اسکرین‌دیلی

جاناتان رامنی |  بعضی از صحنه‌های اکشن فیلم خیلی خوب از کار درآمده‌اند… که اگر طراحی و اجرای دقیق و پویای آن‌ها با تدوینی درست و سنجیده همراه نمی‌شد، چنین نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد که در بستر سینمای ایران شگفت‌انگیز باشد. در این خصوص، نزدیک شدن فیلم به تابوها هم شامل اقدام به خودکشی و نمایش صمیمیتی می‌شود که بین شخصیت‌های مرد و زن اصلی شدت می‌گیرد، گرچه آن‌ها اغلب در یک قاب دیده نمی‌شوند؛ اما رنگ و لعاب فیلم بیش از حد سنگین و غم‌افزاست.

آی‌آن‌سینما

نیکلاس بِل | ادیب سبحانی فیلمبردار در فضای داخل آپارتمان شخصیت اصلی، استفاده خوبی از تقلای کلاستروفوبیک علی کرده است اما پیکار این کارگر که به آشفتگی نزول پیدا می‌کند و چند بار هم به نمایش درمی‌آید، تدوین بدی دارد و از نظر بصری هم ناخوشایند است… «شب، داخلی، دیوار» روی‌هم‌رفته خسته‌کننده است و پرده سوم فیلم به شکل عجیب و حتی مضحکی به‌شدت افت می‌کند که با توجه به مهارت جلیلوند – که در فیلم قبلی‌اش از خود نشان داده بود – غافلگیرکننده است.

ورایتی

جسیکا کیانگ | هیچ‌کس از تماشای فیلم عمیقا ناخوشایند و به‌شدت تاثیرگذار وحید جلیلوند جان سالم به در نمی‌برد و هر فردی تا حدی دچار آزردگی روحی می‌شود. «شب، داخلی، دیوار» تمثیلی خشونت‌بار برای تاثیرهای ترومایی ناشی از حضور در جامعه‌ای است که می‌توان آن را بین دایره‌های ششم و هفتم جهنم قرار داد.

فیلم ترکیب عجیبی از یک تریلر روان‌شناختی پیچیده با چاشنی ژانر علمی‌تخیلی است با درامی در لوکیشن محدود یک اتاق که می‌خواهد نتایج عذاب کشیدن و زجر دیدن فردی از جامعه را به نمایش بگذارد. «شب، داخلی، دیوار» نمونه‌ای از فیلمسازی استادانه و درخشان است که روی داستانی پیاده شده که آن‌قدر تیره‌وتار و بی‌رحمانه است که شما احتمالا آرزو می‌کنید کمی کم‌تر از این خوش‌ساخت می‌بود تا به شما بهانه‌ای برای روی برگرداندن بدهد.

فیلم شب داخلی دیوار در جشنواره ونیز ۲۰۲۲

فیلم شب داخلی دیوار اولین تجربه بین‌المللی‌اش را با حضور در هفتاد و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ آغاز کرد. فیلم در بخش مسابقه جشنواره حاضر شد و مخاطبان نسبت به فیلم واکنش‌های متفاوت و نسبتا مثبتی داشتند.

وحید جلیلوند در یادداشتی که درباره فیلمش به جشنواره فیلم ونیز داده نوشته است: در سال ۲۰۱۸ در فایلی صوتی از شاعر معروف ایرانی درباره احیای امید از دست رفته مردم شنیدم: «بدون امید، هرگز قدرت ایستادن نخواهیم یافت… نه هوای تازه برای نفس کشیدن… نه زندگی مانده تا زندگی کند.»

از خودم پرسیدم چگونه می توانیم به مردم مجروح از بدبختی ها و ظلم، امید به ایستادن، نفس کشیدن و زندگی دوباره بدهیم. پاسخ در شعری بود: «تصور کن دنیا در خواب است و هیچ نامه ای به مقصد نمی رسد، / تصور کن بعضی ها دورند یا نبوده اند / تصور کن نان را از سفره بردارند و کلمات را از کتابی، شکوفه های درختان و لبخند از لبان ما، با رویاهای ما چه خواهند کرد؟» و این آغاز شب، داخلی، دیوار بود.

حرف‌های عوامل فیلم شب داخلی دیوار در جشنواره ونیز ۲۰۲۲

نشست خبری فیلم شب داخلی دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند در محل برگزاری جشنواره فیلم ونیز برگزار شد. در این نشست وحید جلیلوند کارگردان، علی جلیلوند تهیه‌کننده، نوید محمدزاده و دایانا حبیبی بازیگران فیلم حضور داشتند.

وحید جلیلوند در نشست خبری فیلم شب داخلی دیوار که در جشنواره فیلم ونیز برگزار شد در پاسخ به سئوالی درباره احساس نیازی که برای ساخت این فیلم پیدا کرده است گفت: گاهی وقت‌ها احساس نیاز فکر شده نیست. یعنی در ناخودآگاه یک نویسنده شکل می‌گیرد. اینکه مشخصا احساس نیاز به موضوعی پیدا کنم؛ اینطور نبوده. اما به گمانم  جهان معاصر نشان داده که حلقه مفقوده و قطعه گمشده‌اش عشق است و برای برگشت این قطعه گمشده ما به از خود گذشتگی و شرافت نیاز داریم این شاید اولین احساس نیازی است که هر آدمی یا هر موثری در ذهن خودش پرورش می‌دهد و طبیعتا من هم از این قاعده مستثنی نبودم.

وی در ادامه با اشاره به مفهوم امید در فیلمش گفت: به تعبیر من امید در دنیای امروز بیشتر در ذهن آدم‌ها شکل می‌گیرد. صرفا نه در ایران بلکه در تمام دنیا. البته که نسبتش با هم فرق می‌کند. وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید و تلویزیون را روشن می‌کنید و اخبار را مرور می‌کنید همه چیز دست به دست هم داده که امید را از شما بگیرد برای اینکه زندگی را به کام شما تلخ کند و رنج های شما را مضاعف کند. به گمانم اگر بشر امروز نتواند امید را در قلب و صندوق ذهنش نگه ندارد از دست می‌رود. برای همین این فیلم دائم بین واقعیت و خیال رفت و برگشت می‌کند. برای اینکه خیال ما را امروز زنده نگه می‌دارد.

نوید محمدزاده: من ممنوع‌الکار نیستم

نوید محمدزاده بازیگر فیلم شب داخلی دیوار در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرانی رادیوفردا درباره اینکه آیا بعد از اتفاق‌های جشنواره کن او با محدودیت در کار مواجه شده است گفت: من فقط به این سوال خارج از فیلم پاسخ می‌دهم چون در این فیلم با عشق کار کردم و دوست دارم درباره آن صحبت کنم. هیچ ابلاغ و متن رسمی‌ای مبنی بر کار نکردن من وجود ندارد و من در حال حاضر در سریال آکتور نیما جاویدی مشغول کار هستم.

جلیلوند در پاسخ به پرسش بابک غفوری‌آذر خبرنگار رادیوفردا که درباره بیانیه تفنگت را زمین بگذار پرسیده بود و اشاره‌ای هم در فیلم جلیلوند بود گفت: اگرچه شاید دلم نمی‌خواست وارد موضوعات سیاسی شوم اما دوست دارم به سوال شما پاسخ بدهم. گفت هرکسی از ظن خود شد یار من. جناب غفوری‌آذر همانطور که از پیام سال گذشته من که درباره موضوعات آب خوزستان بود یک عده در ایران صرفا آنچه را که خواستند برداشت کردند به گمانم آنطور که شما هم خواستید از پیام من برداشت کردید.

شما صرفا برداشت کردید که تفنگت را زمین بگذار. اما این را برداشت نکردید که من در تمام طول آن پیام ماموران امنیتی و پلیس را برادرم خطاب کردم. من در این فیلم هم این کار را کردم. در این فیلم هم قهرمان من یک مامور امنیتی است که برادر من است. چنانچه که نگاه ما از یک نگاه دو قطبی که یا له یک جریانیم یا علیه یک جریانیم به یک تعادلی برسد که چه کسی که اون طرف ایستاده و ما که اینطرف هستیم هر دو برادر هم هستیم گفت‌وگو سهل‌تر و آسان‌تر می‌شود.

طبیعتا شما شاید تصور کنید این حرف‌ها را برای این می‌زنم که چون در ایران هنوز زندگی و کار می‌کنم مجبورم اینطور حرف بزنم. واقعا اینطور نیست. من در صورت ماموران امنیتی در ایران گفتم برادرم به شما هم می‌گویم برادرم. این دو قطبی به شدت آزارم می‌دهد. من در فیلم و در آن ون امنیتی دو مامور دارم. یکی وظیفه محور است دیگری که نوید نقشش را بازی می‌کند وجدان محور است.

آن مامور وظیفه محور صرفا به این فکر می‌کنم که الا و لابد باید وظیفه خودم را انجام دهم و هیچ کاری غیر از این نباید بکنم. و دیگری علاوه بر وظیفه‌اش به قلبش هم رجوع می‌کند. من در آن پیامم خطاب به ماموران امنیتی و خطاب به پلیس گفتم برادرم علاوه بر وظیفه‌ات به قلبت هم رجوع کن. هیچ چیز در دنیا سیاه مطلق و سفید مطلق نیست. چنانچه حاکمیت و اپوزوسیون از نگاه برادری با هم گفت‌وگو کنند این امکان وجود دارد که خشونت کمتری شکل بگیرد.

نوید محمدزاده درباره نقش خود در فیلم و چگونگی ارتباط با آن گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم خیلی فوق‌العاده بود و احساس کردم که فیلمی است که نمونه آن را قبلا در سینمای ایران ندیدیم. من برای این نقش در نزدیک به ۲ ماه ۱۷ کیلو وزنم را کم کردم و ۷ ماه با یک رژیم سخت آن را حفظ کردم. هر روز صبح روی وزنه می‌رفتم و وزنم را چک می‌کردم که نکند ۱۰۰ گرم اینور آنور شده باشم.

چون فیزیکی که در ذهن وحید بود خیلی اهمیت داشت. ما در پیش تولید تمرین‌های ندیدن داشتیم و در طول تولید یکبار لوکیشن فیلم را دیدم. بعد از فیلم هم شخصیت علی را در خانه هم ادامه دادم و این کاراکتر در من چنان تاثیری گذاشت که بعد از پایان فیلم نسبت به خانواده و عشقم یک نوید متفاوت را بروز دادم. بازی در این نقش یک سفر معنوی بود که توانست من را تغییر دهد و خوشحالم این اتفاق افتاد و فراتر از بحث سینما و بازیگری بود.

از تمام گروه هم ممنونم چون یک قانونی وجود داشت که وقتی من وارد لوکیشن می‌شوم سکوتی برقرار می‌شد و من حتی جای دوربین را هم نمی‌دانستم. وقتی فیلم را اولین بار در دفتر تولید دیدم یکی دو ساعت سکوت کردم و وقتی با همسرم فرشته به کوچه رفتیم شروع کردم به گریه کردن. به من گفت چه احساسی داری گفتم تمام رویایی که از اولین روزی که به بازیگری ورود کردم توی این فیلم تبدیل به واقعیت شده.

دایانا حبیبی بازیگر نقش اول زن فیلم درباره حضورش در این فیلم گفت: من شاگرد آقای جلیلوند بودم و ۲ سال در دفتر ایشان حضور داشتم. من هیچ وقت فیلمنامه را نخواندم و فقط یکبار آن را شنیدم. چون همه دور هم جمع شدیم و آقای جلیلوند فیلمنامه را برای همه خواندند. وقتی فیلمنامه تمام شد به همه گفتند که بیرون بروند و به من گفتند تو بمان. بعد از چند لحظه به من گفتند که قرار است نقش لیلا را تو بازی کنی. بعد از مدتی آقای جلیلوند گفتند تو دیگر توی این دفتر کار نمی‌کنی و باید نقش لیلا را زندگی کنی. حقوق هم بهت نمی‌دهم و باید بروی و کارگری کنی.

من مجبور شدم برای امرار معاشم در ساندویچی کارگری کنم و در خانه‌های مردم کار کنم تا به نقش نزدیک شوم. محل زندگیم تغییر کرد و روابطم با خانواده و دوستام قطع شد و دوستای جدید داشتم از همان طبقه اجتماعی که لیلا وجود داشت. نکته مهمی که بود این بود که آقای جلیلوند یک شناسنامه کامل از لیلا داشت ولی من باید برای رسیدن به آن کاراکتر باید همه چیز را خودم می‌ساختم.

هت فیم سایت دانلود فیلم هندی نیز می باشد. در این سایت می توانید تمامی فیلم های روز دنیا را مشاهده کرده و لذت ببرید.

داستان و موضوع فیلم شب داخلی دیوار

ژانر تازه ‌ترین اثر وحید جلیلوند به گفته خودش از داستانی درام اجتماعی برخوردار است؛ محوریت کلی داستان «فیلم شب، داخلی، دیوار» روایتگر زندگی نابینایی به نام “علی (با بازی نوید محمدزاده)” که بعد از ورود یک “زن (با بازی دایانا حبیبی)” با فراز و نشیب های زیادی مواجه میشود و به طور کلی دگرگون میگردد و ….

زمان اکران فیلم شب داخلی دیوار و تاریخ پخش

فیلم شب داخلی دیوار کی اکران و پخش میشود؟

تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان اکران فیلم شب داخلی دیوار وحید جلیلوند در سینما و شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنم که این صفحه را به بوکمارک خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود فیلم شب داخلی دیوار و همچنین حواشی این فیلم داشته باشید.

اخبار و حواشی فیلم شب، داخلی، دیوار

توضیحات تکمیلی و حاشیه های فیلم شب داخلی دیوار

نوید محمدزاده در «فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار» نقش یک نابینا را بازی خواهد کرد.

وحید جلیلوند سابقه ساخت فیلم‌های «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» در کارنامه هنری خود دارد.

نوید محمدزاده و وحید جلیلوند پیش از فیلم شب داخلی دیوار، در فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» همکاری کرده‌اند و این فیلم دومین همکاری این دو محسوب میشود.

«بدون تاریخ، بدون امضا» فیلم قبلی برادران جلیلوند در بیش از 60 جشنواره‌ بین‌المللی حضور داشته و موفق به دریافت 43 جایزه معتبر جهانی، من ‌جمله «شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد» در هفتاد و چهارمین دوره «جشنواره فیلم ونیز» شد. این فیلم همچنین در سال تولید خود، جوایز همه رقابت‌های مهم سینمایی کشور را از آن خود کرد.

امیر آقایی و نوید محمدزاده پیش از فیلم سینمایی شب، داخلی، دیوار، در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء محصول سال 1395، اثر دیگری از برادران جلیلوند همبازی بودند.

سعید داخ و نوید محمدزاده پیش از فیلم شب، داخلی، دیوار، در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء در کنار یکدیگر هنرنمایی کرده اند.

اطلاعات و عوامل فیلم شب داخلی دیوار

رده سنی: PG | مناسب برای تمامی سنین

کارگردان: وحید جلیلوند

تهیه‌ کننده: علی جلیلوند

توزیع‌ کننده: حوزه هنری

روز پخش: نامشخص

پخش: سینما، نمایش خانگی

داستان فیلم شب داخلی دیوار

در خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم سینمایی در اخبار آمده است: زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… .

کارگردان فیلم شب داخلی دیوار

وحید جلیلوند متولد ۲۱ اسفند ۱۳۵۴ در تهران صداپیشه، مجری، بازیگر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر است.

او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می‌باشد. وحید جلیلوند فعالیت خود را در عرصه هنر از سن ۱۵ سالگی با تئاتر آغاز کرد. وی علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دیگری از جمله گویندگی، تدوین و کارگردانی در رادیو و تلویزیون نیز فعالیت داشت.

وحید جلیلوند تاکنون بیش از ۳۰ مستند ساخته است.

در سال ۱۳۸۸ وحید جلیلوند به عنوان بازیگر در سریال «نردبام آسمان» جلوی دوربین محمدحسین لطیفی رفت. او همان سال در فیلم سینمایی «زمهریر» به کارگردانی علی روئین‌تن به ایفای نقش پرداخت که پس از نمایش در جشنواره فجر توقیف شد و به اکران عمومی درنیامد. در سال ۱۳۹۳ وحید جلیلوند اولین فیلم بلند خود بنام «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را کارگردانی کرد که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش نگاه نو، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را بدست‌آورد.

«بدون تاریخ، بدون امضا» و «شب، داخلی، دیوار» به ترتیب دو اثر بعدی این کارگردان هستند. این فیلم ها را می توانید با استفاده از لینک دانلود فیلم دوبله فارسی با زیرنویس انگلیسی از سایت هت فیلم دریافت کنید.

حاشیه های شب داخلی دیوار در ونیز 2022

فیلم «شب، داخلی، دیوار» در بخش اصلی مسابقات هفتادونهمین دوره از جشنواره فیلم ونیز حضور داشت. به جز این فیلم، ۳ فیلم ایرانی دیگر نیز در بخش‌های مختلف جشنواره ونیز این دوره حضور داشتند.

– کاهش وزن نوید محمدزاده برای بازی در نقش علی

نوید محمدزاده در نشست خبری فیلم «شب، داخلی، دیوار» در ونیز ۲۰۲۲ در این باره عنوان کرد: «ما هرکدام در پیش‌تولید و فیلم‌برداری قوانین مختلفی داشتیم، من فکر می‌کنم در حدود دوماه، نزدیک به ۱۷ کیلو وزن کم کردم که ۷ ماه در یک رژیم سخت نگهش داشتم.»

– شرایط عجیب دایانا حبیبی بازیگر نقش لیلا

دایانا حبیبی در نشست خبری «شب، داخلی،‌ دیوار» در ونیز ۲۰۲۲ درباره نقش «لیلا» عنوان کرد که پس از انتخاب برای بازی در این نقش و برای رسیدن به نقش لیلا به خواسته وحید جلیلوند ارتباطش را با خانواده و دوستانش قطع کرده و محل زندگی و کارش را نیز تغییر داده است. او این موضوع را اینطور توضیح داد:

«به من گفتند خب حالا باید لیلا بشی، دیگر اینجا کار نکنی و بروی زندگی لیلا را زندگی کنی. حقوق نداری و باید بروی کاری پیدا کنی که مربوط به طبقه‌ی لیلا است. اجازه نداری از خانواده و دوستانت پول بگیری و باید خودت کار کنی و فقط اجازه داری پولی که خودت از کارهایی مثل کارگری، کار در ساندویچ فروشی و در خانه ی مردم به دست میاوری خرج بکنی.

بعد از آن محل زندگی‌ام تغییر کرد، روابطم با خانواده و دوستانم کاملا قطع شد و دوستان جدیدی از همان طبقه داشتم که با آنها زندگی و کار می‌کردم.

آقای جلیلوند گفتند خودت باید پیدا کنی که لیلا چطور آدمی است و چطور لباس می‌پوشد و من خودم یواش یواش از کفشش تا عطرش را پیدا کردم. یک چیز جالب‌تر هم این بود که باید بچه‌ام را هم خودم پیدا می‌کردم.

انگار یک دفعه از یک جایی یک بمب افتاد در زندگی‌ام اولش خیلی سخت بود اما بعدش به آن خو گرفتم و پذیرفتمش.

خانوادم را نمی‌دیدم چون در قرنطینه بودم یک روز بعد از ۲ ماه اتفافی خواهرم را دیدم و او اصلا باورش نمی‌شد که من هستم.»

علی جلیلوند، تهیه‌کننده فیلم نیز دراین باره گفت:

“دایانا ۸ ماه کاملا فشرده به جای «لیلا» زندگی کرده بود و بعد از آن ۶ ماه طول کشید که دوباره دایانا شود. روز‌های اول بعد از فیلم‌برداری می‌گفت من اصلا خانواده‌ام را نمی‌شناسم و نمی‌توانم با آنها ارتباط برقرار کنم. خواهرم را نمی‌شناسم. در جمع خانواده حاضر می‌شوم اما اصلا نمی‌شناسمشان.

و این یک پروسه‌ی ۶ ماهه با کمک تراپی و تلاش دایانا و در نهایت کمک خدا بود چون ما واقعا ترسیده بودیم و نگران بودیم که او دوباره می‌تواند دایانا شود و به جامعه برگردد یا نه؟”

– ابتلای نوید محمدزاده به کرونا و توقف فیلم برداری

در زمان فیلمبرداری «شب، داخلی، دیوار» نوید محمدزاده به کرونا مبتلا شد و فیلم‌برداری برای چند روز متوقف شد.

– شایعه بیماری وحید جلیلوند

در حین فیلمبرداری فیلم اخباری مبنی بر ابتلای وحید جلیلوند به کرونا منتشر شد و پس از آن روابط عمومی فیلم در بیانیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد و اعلام کرد:

«در پی انتشار اخبار کذب مبنی بر ابتلای وحید جلیلوند نویسنده و کارگردان سینما به بیماری کرونا، بدین وسیله اعلام می‌شود وی و هیچ یک از اعضای پروژه در دست‌تولید «شب، داخلی، دیوار» به کرونا مبتلا نشده‌اند. وحید جلیلوند به دلیل فشار کاری و طبق دستور پزشک چند روزی را در منزل به استراحت می‌پردازد.»

زمان اکران فیلم شب داخلی دیوار و تاریخ پخش

تا بدین لحظه هیچ‌گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان اکران فیلم سینمایی «شب داخلی دیوار» در سینما و بعد از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر و رسانه‌ای نشده است.

دانلود قانونی فیلم سینمایی شب داخلی دیوار

بعد از اکران سینمایی فیلم «شب داخلی دیوار» این فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، بلافاصله پس از پخش فیلم سینمایی «شب داخلی دیوار» شما می‌توانید از طریق سلام سینما به‌راحتی و به‌صورت قانونی و باکیفیت بسیار بالا و البته با مصرف اینترنت به‌صورت نیم‌بها این فیلم سینمایی را دانلود نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا