دنیای وب

تبلیغات از کجا در ترکیب بازاریابی قرار می گیرد؟

بسیاری از مردم در مورد نقش تبلیغات در مخلوط بازاریابی گیج شده اند ، بنابراین در اینجا نگاهی کوتاه به محل مناسب آن می اندازیم.

در مدل بازاریابی سنتی ، ما در مورد چهار عنصر صحبت می کنیم

ای محصول

ای قیمت گذاری

اوه جای

عملکردی را ارتقا دهید

بخش نهایی – عملکردی را ارتقا دهید منظور ما این است که می گوییم شما “بازاریابی را انجام می دهید”. این ارتباطات واقعی یا فعالیت های بازاریابی شما است.

اما اول ، بیایید در مورد صحبت کنیم هدف بازاریابی و اینکه چرا می خواهید در آن مهارت داشته باشید.

هدف از بازاریابی یا بزرگترین کار این است

مشتریان بالقوه را مجاب کنید که به صورت آنلاین یا آفلاین از شما بازدید کنند

می توانید پیشنهاد خود را ارسال کنید آفرین آنها با دست تکان می دهند

کارت اعتباری و آماده خرید بسیار سخت مورد نیاز نیست. “

هر زمان و هر کجا که در مقابل بازار بالقوه خود باشید ، فرصت بازاریابی شماست – شما در حال برقراری ارتباط یا انتقال پیام خود هستید.

می توانید بگویید که این موضوع مدتها پیش تا بابل آغاز شد که تاون کریر تنها روش زایمان بود! آنها با فریاد مردم برای رفتن به بازار گشت و گذار می کردند و با کالاهای شما برای “پیشنهاد شما” به بازار رفتند.

با اختراع چاپ و سایر فن آوری ها ، اکنون انواع روش های تحویل یا رسانه برای دستیابی به افرادی مانند آن را دارید

o انتشارات – روزنامه ها ، مجلات ، کاتالوگ ها و خبرنامه ها

o تلفن ، نامه و نمابر

o رادیو و تلویزیون ،

اینترنت – از طریق وب سایت ها ، وبلاگ ها ، سایت های شبکه های اجتماعی ، ایمیل ، ویدیو و پادکست های صوتی

o وبینارها و وبینارها

رسانه موبایل – دستگاه های Blackberry ، تلفن های همراه یا تلفن های همراه

تبلیغ و ارتباط حضوری را فراموش نکنید

اکنون این محدوده یک سطح از پیچیدگی را اضافه می کند. اما انتخاب خوب است و شما مجبور نیستید از همه این موارد استفاده کنید اما آنها در دسترس شما هستند.

به هر حال شما صحبت خواهید کرد یا خواهید نوشت. به سادگی آنچه را که برای شما و تجارتتان منطقی است ، محدود کنید و از نقاط قوت خود برای ایجاد یک برنامه استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که اصول بازاریابی بدون توجه به واسطه ، ثابت باقی می مانند – بنابراین هدف از بازاریابی ثابت می ماند. برای اینکه مشتریان بالقوه را متقاعد کنید از شما به صورت آنلاین یا آفلاین بازدید کنند تا بتوانید پیشنهاد خود را ارائه دهید.

پس تبلیغات با این موارد چه جوری متناسب است؟

تبلیغات این به سادگی زیرمجموعه فعالیت های بازاریابی شما است ، این عملکرد فروش هنگام ایجاد تبلیغ یا “ارائه پیشنهاد شما” است. این ممکن است به صورت کلامی یا در همه رسانه های مشابهی باشد که شما برای ارتباطات بازاریابی خود استفاده می کنید. آنچه به سردرگمی می افزاید این است که شرکت های بزرگ گاهی برای آگاهی از تبلیغات مبتنی بر تصویر استفاده می کنند ، بنابراین “میزان فروش” نامشخص است.

اما اصلی هدف از تبلیغات فروش است.

بنابراین شما تبلیغات را به یک شکل یا شکل دیگر ایجاد می کنید و آنها را به مخاطبان خود نشان می دهید.

مشاغل کوچک نمی توانند هزینه تبلیغات تصویری طراحی شده برای مخاطبان را برای تبلیغ یک نام تجاری شناخته شده تلف کنند. به سادگی برای فروش در حال حاضر طراحی نشده است.

آنچه من انجام می دهم و توصیه می کنم بازاریابی با رابطه مستقیم است که به جای تبلیغات گروهی از تکنیک های اثبات شده تبلیغ مستقیم پاسخ استفاده می کند.

هدف از اعلامیه پاسخ مستقیم این است که هم اکنون پاسخی دریافت کنید! یعنی این تبلیغات از مشتری بالقوه می خواهد کاری انجام دهد.

این که آیا شما در حال ایجاد یک لیست ، فروش یک محصول یا خدمات ، یک تاریخ ، یا حتی چیزی برای ارائه هستید – هنوز باید “آن را” به مشتری بالقوه “بفروشید”. و از آنها بخواهید اقدامی را که می خواهید انجام دهند تا از طریق فروش به آنها برسند ، انجام دهند.

به طور خلاصه ، تبلیغات زیرمجموعه ای از بازاریابی ، پاسخ مستقیم ، بازاریابی و تبلیغات قهرمان تجارت کوچک است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا