دنیای وب

تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی

تبلیغ نوعی ارتباط جمعی با مخاطب است. این معمولاً یک طرفه است ، یعنی از شرکت گرفته تا خریدار / کاربر بالقوه محصول. این نوعی ارتباط است که معمولاً تلاش می کند مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید یا مصرف بیشتر یک مارک خاص از محصولات / خدمات کند. طبق تعریف بووی ، “تبلیغات عبارت است از ارتباط غیر شخصی اطلاعاتی که معمولاً برای محصولات ، خدمات یا ایده ها توسط حامیان مالی شناسایی شده از طریق رسانه های مختلف برای آنها پرداخت می شود و ماهیتاً اقناع کننده آنهاست.”

تبلیغات یک ابزار ارتباطی مهم برای تبلیغ کالاها و خدمات تجاری است و همچنین می تواند برای آگاهی ، آموزش و ایجاد انگیزه در مردم در مورد مسائل غیر تجاری مانند ایدز ، نوشیدنی و رانندگی ، فلج اطفال ، صرفه جویی در مصرف آب ، برق ، حیوانات ، درختان و غیره استفاده شود. “تبلیغات وجود خود را هنگامی توجیه می کند که در جهت منافع عمومی استفاده شود – این یک ابزار بسیار قدرتمند است که فقط برای اهداف تجاری استفاده می شود.” منسوب به Howard Gossage توسط David Ogilvy.

تبلیغات با کالاهایی که براساس تفاوت کیفی که مصرف کنندگان می پذیرند ، از محصولات مشابه قابل تشخیص است ، مثرتر است. تام Egelhoff تبلیغات را در 6 نوع طبقه بندی کرد ، به عنوان مثال برای تصویر شرکت ، نام تجاری ، تبلیغات خدمات به جای محصول ، تبلیغات بین شرکت ها ، تبلیغات مشترک و تبلیغات خدمات عمومی. تلویزیون ، رادیو ، سینما ، مجله ، مجله ، روزنامه ، بازی ویدئویی ، اینترنت ، تابلوی اعلانات ، کارت های حمل و نقل ، تخته ساندویچ ، نوشتن آسمانی انواع مختلفی است که برای انتقال پیام استفاده می شود. شرکت ها روش را با توجه به هزینه ، بودجه ، مخاطبان هدف و پاسخ انتخاب می کنند. با این حال ، توصیه های شفاهی / شخصی نوعی تبلیغات غیرپرداخت است که با کمترین هزینه می تواند پیشنهاد خوبی را ارائه دهد.

انواع جدید تبلیغات به سرعت در حال رشد است. یکی از آنها تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. این یک تبلیغات آنلاین است که بر روی سایت های رسانه های اجتماعی و استفاده از اینترنت / شبکه جهانی وب به منظور ارائه پیام های بازاریابی و جذب مشتری تمرکز دارد. مورد دیگر تبلیغات ایمیل است. بازاریابی از طریق ایمیل اغلب به عنوان “تبلیغات اشتراک ایمیل” شناخته می شود تا آن را از هرزنامه متمایز کند. “من فکر می کنم” اعتبار “یکی از بزرگترین مشکلاتی است که تبلیغ کنندگان اینترنتی هنوز به آن نپرداخته اند. همه به” حریم خصوصی “به عنوان یک نگرانی بسیار مهم نگاه می کنند ، اما اعتبار بیشتر باعث سودآوری یک وب سایت می شود یا آن را مختل می کند. یک شرکت می تواند در اینترنت ، و مگر اینکه نام تجاری آن آشنا باشد ، مصرف کنندگان هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این یک شرکت بزرگ است ، یک کسب و کار کوچک ، یک شرکت صادقانه یا یک شخص ساده لوح است ، ممکن است نگران این باشم که اطلاعات شخصی من به گونه ای نقض حریم خصوصی من نباشد ، اما نگران هستم. بیشتر در مورد اینکه آیا شخص یا شرکتی که با آن سر و کار دارم شهرت خوبی دارد یا خیر. آیا می توانم ادعاهای آنها را باور کنم؟ اگر مشکلی در کالا وجود دارد آیا می توانم متوسل شوم؟ اعتبار دیگر کاملاً ماده ای نیست. من نمی توانم کسی را براساس مکان قضاوت کنم تجارت او ، وقتی من این تجارت اینترنتی را اداره می کنم. نمی توانم دستی بگیرم و به چشمان آنها نگاه کنم تا در مورد صداقت آنها قضاوت کنم. اعتبار مسئله بزرگی است. ” جف ریچارد.

برای تأثیرگذاری پیام ، آن را کوتاه ، ساده ، واضح و فهم آسان نگه دارید. ضروری است که محصولات / خدمات ارائه شده از طریق تبلیغات ، آگاهی بخشی و ایجاد پاسخ به سود قابل توجه مشتری تبدیل شود. بخاطر بسپارید: – فرم AIDA – علاقه ، علاقه ، تمایل و اقدام.

در سناریوی مدرن ، اکثر شرکت ها فعالیت های تبلیغاتی خود را به یک آژانس تبلیغاتی / تبلیغاتی سپرده اند که یک شرکت خدماتی است که به ایجاد ، برنامه ریزی و مدیریت آگهی ها اختصاص دارد و گاهی اوقات نیز انواع دیگری از تبلیغات مانند روابط عمومی ، تبلیغات و تبلیغات فروش را برای مشتری خود انجام می دهد. بخشهای آژانس تبلیغاتی عبارتند از: . (مانند روابط عمومی). دیوید اوگیلوی یک بار گفت که رابطه بین یک تولید کننده و آژانس تبلیغاتی او تقریباً به همان اندازه رابطه بین یک بیمار و دکترش صمیمی است. قبل از قبول شدن حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنید که می توانید با مشتری بالقوه خود خوشبخت زندگی کنید.

بنابراین ، من با سخنان معروف Bruce Barton (1955) ، “تبلیغات جوهر دموکراسی است. انتخابات در هر دقیقه از روز کاری در سراسر دفاتر صدها هزار فروشگاه و فروشگاهی که مشتری در آنها واقع شده است ، انجام می شود. تنظیمات خود را اعلام کنید و مشخص کنید کدام تولید کننده و محصول امروز رهبر خواهد بود و فردا کدام یک را رهبری می کند.” .

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا