دنیای وب

تجارت کوچک: اهمیت نمایه شبکه اجتماعی شما

می توان بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به عنوان مارک تجاری یک شرکت و پیوند دادن آن با کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی تصور کرد.

وبلاگ ها ، انجمن ها و میکروبلاگینگ همه روش های م toثری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان یا مشتریان شما هستند. صاحبان مشاغل هوشمند با استفاده از کلمات کلیدی و سازماندهی مناسب پیام خود از این شبکه ها و تلاش ها بهره مند می شوند تا موتورهای جستجو و توابع جستجو در وب سایت های دیگر بدون هزینه تبلیغات اضافی ، ترافیک (و چشم اندازهای هدفمند) را به وب سایت تجارت خود هدایت کنند.

به همین دلیل ، نمایه ای که در هر یک از این سایتها ایجاد می کنید و تجارت شما با آنها تعامل دارد ، مهم می شود. این نمایه ها به طور موثر به نسخه آنلاین کارت ویزیت تبدیل می شوند و باید ایجاد شوند تا دارای جمع و جور ، آموزنده و دارای کلمات کلیدی باشند.

کلید ایجاد یک نمایه اجتماعی موثر ، استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شده برای شرکت و محصول ، در نکات کلیدی در متن است. دقیقاً مانند ایجاد یک عنوان مقاله ، کلمات کلیدی شما باید در ابتدا استفاده شوند و در تمام مانده نمایه پراکنده می شوند. مراقب باشید بیش از حد از کلمات کلیدی خود استفاده نکنید – تقریباً از هر 100 کلمه 1 کلمه کلیدی را هدف قرار دهید.

نمایه شما تقریباً یک نامه کوچک فروش است – باید فریبنده باشد و برای تماس های موجود و تماس های جدید فراخوان باشد.

مثلا؛ “لوازم اداری اسمیت و پسر” ممکن است یک عنوان دقیق باشد ، اما این فقط آن است و قادر به توصیف آنچه شرکت واقعاً انجام می دهد نیست. موثرترین مشخصات بند انگشتی عبارت است از: “لوازم اداری برای مشاغل کوچک شما: لوازم اداری اسمیت و پسران منبع ارجح برای مشاغل کوچک در منطقه ونکوور است.” این عبارت کلمات کلیدی را در جایگاه اصلی قرار می دهد ، نام تجاری را ارائه می دهد و به مخاطبان هدف عمق می بخشد.

پیوند به وب سایت شرکت شما ضروری است – اگرچه باید اطمینان حاصل کنید که از دستورالعمل ها و شرایط خدمات (TOS) سایت شبکه اجتماعی پیروی می کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پیوند به اطلاعات خاصی برای نمایه شما منجر می شود – ممکن است برای هر یک از پروفایل های اجتماعی خود یک صفحه فرود متفاوت در وب سایت خود داشته باشید.

بیایید مثال خود را گسترش دهیم لوازم دفتری و اداری برای مشاغل کوچک شما: لوازم اداری اسمیت و پسران منبع ارجح برای مشاغل کوچک در منطقه ونکوور است. ما تجهیزات تحویل اداری را با استفاده از چندین نام تجاری به دفتر شما تحویل می دهیم و خدمات گارانتی را ارائه می دهیم. با ما 1800 876567 تماس بگیرید یا از وب سایت ما دیدن کنید http://www.smithandsons.com امروز ، دریابید که چگونه می توانید هزینه های لوازم اداری خود را کاهش دهید. “

این جملات ساده همراه با آدرس وب و شماره رایگان می توانند در Facebook ، Linked In و شبکه های مختلف دیگر قرار بگیرند تا به تجارت شما ترافیک ارسال کنند. مزیت “نشان دادن” حضور در این شبکه ها این است که تجارت شما می تواند مستقیماً با مخاطبان مورد نظر تعامل داشته باشد. ضرر شبکه های اجتماعی می تواند میزان کار مورد نیاز برای حفظ درخواست های نمایه و تماس باشد. اینجاست که دستیار مجازی به منبعی بی بدیل تبدیل می شود.

اگر برای اعلام محصول یا تبلیغات جدید ، به روزرسانی وضعیت اضافه کنید ، پیوند باید بازدیدکنندگان را مستقیماً به آن اطلاعات در سایت شما بفرستد. ارسال بازدیدکنندگان به صفحه اصلی بیش از هر چیز دیگر باعث آزار بازدیدکنندگان می شود.

اگرچه ممکن است مفهوم برقراری ارتباط آنلاین وقت گیر و دست و پا گیر باشد ، اما شبکه های اجتماعی درست ساخته شده یک جعبه ابزار قدرتمند را ارائه می دهند که باعث می شود دلار بازاریابی شما حتی بیشتر شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا