دنیای وب

تفاوت بین PPC ، PPV ، CPV ، CPA و PPA

PPC ، PPV ، CPV ، CPA و PPA روشهای مختلف تبلیغاتی هستند که در بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرند. این برای هدایت وب سایت های ترافیک ، صفحات فرود یا هر پلت فرم آنلاین که می تواند برای اهداف تجاری استفاده شود ، استفاده می شود.

قبل از شروع اختلافات ، خوب است که تعاریف آنها را بدانید. دانستن اینکه به چه معنی است و ویژگی های آن به وضوح نشانگر تفاوت های اصلی بین آنها خواهد بود. در اینجا میانبرهای کامل آورده شده است:

برای هر کلیک پرداخت کنید – برای هر کلیک پرداخت کنید

PPV – پرداخت در هر بازدید

هزینه در هر بازدید – هزینه در هر بازدید

CPA – هزینه عمل

PPA – پرداخت در هر عمل

با نگاهی به واژگان اختصاری ، شرط می بندم که یک فرد عادی بین آنها تمایز قایل شود. به هر حال ، اجازه دهید برویم.

برای هر کلیک پرداخت کنید – برای هر کلیک پرداخت کنید

1. این روشی است که در آن تبلیغاتی که در وب سایت های مختلف یا سیستم عامل های مختلف در اینترنت قرار می گیرند ، فقط وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می کند ، شارژ می شود.

2. اگر شخصی آگهی را دید و بر روی آن کلیک نکرد ، هیچ هزینه ای دریافت نمی شود

3. این یک راه خوب برای هدایت ترافیک وب سایت هدفمند است و در تبلیغات آنلاین بسیار توصیه می شود.

4- قیمت آن از 0.01 دلار در هر کلیک تا 14.00 دلار در هر کلیک است. این به عوامل مختلفی بستگی دارد: رقابت و میزان ترافیکی که ممکن است تبلیغ ایجاد کند از جمله سایر عوامل.

5- بنابراین باید در استفاده از این تبلیغ مراقب باشید زیرا می تواند به راحتی یک شب حساب شما را تخلیه کند.

6. اگر قصد استفاده از آن را دارید ، توصیه می کنم از آن برای رانندگی ترافیک استفاده کنید تا روی صفحات کلیک کنید تا بتوانید ایمیل مارکتینگ را جمع کنید.

7. نمونه هایی از این تبلیغات تبلیغاتی است که در وب سایت های مختلف در Google Ads ظاهر می شود.

PPV – پرداخت به هر بازدید و CPV – CPV

8- هر دو PPV و CPV به معنای یکسان هستند. مبلغی که صرف نظر از هرگونه کلیک بر روی آن یا خیر ، از هر نظر برای یک آگهی شارژ می شود.

9- معمولاً در گروه های نمایش ، از جمله 0.30 دلار در هر 1000 بازدید و غیره درآمد کسب می شود.

10. بنابراین اگر می خواهید ترافیکی هدفمند از آن دریافت کنید ، بسیار ارزان و کارآمد خواهد بود.

11. با این حال ، اگر تبلیغ شما دیدگاه های زیادی داشته باشد ، می تواند بسیار گران باشد ، اما کمتر خواهد بود.

12. این تبلیغات باید بسیار جذاب باشند و روال لازم را برای جذب ارزش از آنها جذب کنند.

13. تبلیغات فیس بوک نمونه خوبی از تبلیغات PPC و PPV را نشان می دهد. توصیه می کنم نگاهی بیندازید و تفاوت را ببینید.

CPA – هزینه برای هر عمل و هزینه برای هر اقدام – پرداخت هزینه برای هر اقدام

14. هم CPA و هم CPA یکسان هستند. این مبلغی است که برای هر اقدام در نظر گرفته شده که با موفقیت انجام می شود ، جمع آوری یا پرداخت می شود. به عنوان مثال پیوستن به یک برنامه آنلاین ، پر کردن فرم و غیره

15. به نظر من این نوع تجارت مانند بازاریابی فقط کمیسیون است زیرا جدیدترین آن در مقایسه با CPA گسترده تر است. دوم ، CPA روابط تجاری بلند مدت را هدف قرار می دهد در حالی که بازاریابی وابسته ممکن نیست.

16. هزینه خرید نرم افزار (PPA) در مقایسه با سایرین در این مقاله بسیار گران است اما در هر کجا که باشد ، ارزش تجاری زیادی را به خود جلب می کند.

17- در این نوع تبلیغات ، عمل باید مطابق آنچه لازم باشد شارژ یا پرداخت شود ، انجام شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا