دنیای وب

تولید کنندگان کتاب الکترونیکی

اینترنت در بیش از یک راه زندگی بشر را از جهات مختلف متحول کرده است که آخرین مورد آن سیستم کتاب الکترونیکی است. کتابهای الکترونیکی کتابهای آنلاین هستند که می توانند از اینترنت به رایانه کاربر یا خواننده الکترونیکی بارگیری شوند.

از مزایای مختلف کتاب های الکترونیکی نسبت به کتاب های سنتی وضوح بالا ، متن روشن ، تصاویر خیره کننده ، صدا همراه و لینک های مهم می باشد. پس از بارگیری آن ، هیچگونه اتصال به اینترنت برای خواندن کتاب الکترونیکی لازم نیست. بسیاری از کتابهای الکترونیکی دارای اسناد HTML با یک مرورگر ترکیبی هستند که تمام اسناد را در یک پرونده اجرایی گروه بندی می کند. خواننده به دلیل وجود لینک های مختلف و موتورهای جستجو داخلی قادر است خیلی سریع اطلاعات را بخواند و پیدا کند.

تولید کتاب الکترونیکی برنامه ای است که کتابهای الکترونیکی را برای کتاب و ناشران ایجاد می کند. کتاب الکترونیکی را می توان در قالب HTML یا PDF منتشر کرد. تولید کنندگان کتاب الکترونیکی HTML همچنین به عنوان مترجمان شناخته می شوند و محبوبیت بیشتری دارند. این برنامه دارای چندرسانه ای و سازگاری با اینترنت است و امکاناتی همچون فیلم ، انیمیشن ، صدا و مدل ها را در کتاب الکترونیکی گنجانده است. کتاب الکترونیکی مبتنی بر HTML مجموعه ای از صفحات وب مطابق با پرونده .exe است. به گونه ای که تمام خصوصیات صفحات به خوبی حفظ می شوند. کتابهای الکترونیکی HTML را می توان در CD یا با بارگیری آنلاین توزیع کرد.

کتابهای الکترونیکی HTML برای پروژه های کوچکتر مانند بروشور و جزوات مناسب هستند ، در حالی که کتابهای PDF برای پروژه های بزرگتر مانند رمان و کتاب مناسب هستند. کتابهای الکترونیکی HTML فقط با محیط ویندوز و رایانه شخصی سازگار است ، در حالی که کتابهای PDF به صورت کلی هستند. PDF فونت ها ، پیوندها و تصاویر اصلی را بدون توجه به برنامه مورد استفاده برای ایجاد سند ، حفظ می کند. بسیاری از کتابفروشی ها و خرده فروشان آنلاین فقط کتاب های الکترونیکی را با فرمت PDF می پذیرند.

بنابراین ، می توان کتاب الکترونیکی را با استفاده از تولید کننده کتاب الکترونیکی ، که برنامه ای برای ایجاد محتوای کتاب الکترونیکی است ، تهیه و منتشر کرد. استفاده از آن بسیار آسان است و می تواند توسط خود نویسندگان و بدون کمک ناشران حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا