دنیای وب

جی کوباسک کیست؟

آیا شما آماده هستید تا درباره نبوغ Carbon Copy Pro بیشتر بدانید؟

جی کوباسک یک موفقیت جوان تجاری است که در حال حاضر صاحب 6 شرکت است و قصد دارد به رشد خود ادامه دهد. او با دوست دختر و پسر 3 ساله خود در شهر نیویورک زندگی می کند.

جی کوباسک 19 ساله مدیر مزرعه 5 میلیون دلاری خانواده اش در کانادا بود. در آن زمان وی همچنین سخنرانی و کنفرانس داشت و آنچه را که در مورد کشاورزی می دانست به دیگران آموخت. از آن زمان به رشد و تغییر دنیای تجارت ادامه داده است.

در سال 2007 وی یکی از بزرگترین موفقیتهای بازاریابی اینترنتی ، Carbon Copy Pro را راه اندازی کرد. Carbon Copy Pro یکی از ابتکاری ترین روش ها برای یادگیری بازاریابی است. به زبان ساده ، Carbon Copy Pro سریعتر از هر دوره آموزشی به افرادی که بازاریابی و نحوه بازاریابی نمی دانند آموزش می دهد.

با توجه به عالی بودن این نرم افزار ، فروش این شرکت منفجر شده است. در دو سال گذشته به یک شرکت 20 میلیون دلاری تبدیل شده است. در بیش از 107 کشور مشتری دارد و Carbon Copy Pro هر روز به رشد خود ادامه می دهد.

در اوقات فراغت ، جی آنقدر از فیلم لذت می برد که خودش فیلمبرداری می کند. او صاحب شرکت فیلم سازی خودش است که Aliquot نام دارد و در پایگاه داده فیلم های اینترنتی (IMDB.com) نمایش داده می شود. او آنقدر با فیلم های خودش خوب کار کرد که در سال 2008 یکی از فیلم های او در جشنواره کن بود. این یک موفقیت است و در سال 2009 در سینماها اکران خواهد شد. به غیر از بازاریابی اینترنتی و فیلم ها ، جی همچنین یک سرمایه گذار و توسعه دهنده در املاک و مستغلات خارجی است.

علاوه بر این ، ممکن است جی را در تیم فیل چوگان خود بازی کنید یا در مسابقات خارج از جاده شرکت کنید. او همانند تبلیغات تجاری خود در ورزش نیز موفق بوده است. او با تیم چوگان خود یک نقره گرفت. او با مسابقات خارج از جاده ، یکی از معدود کسانی بود که 2008 Baja 1000 را به پایان رساند.

نکته آخر اینکه ، وقتی از جی صحبت می کنید ، باید روحیه دادن را بخاطر داشته باشید. او دستگیر شده است که با چندین موسسه خیریه کار می کند و همه به دلایل اساسی است. وی به تبلیغ نام آفریقایی ، اوتیسم ، دیابت و سرطان پستان کمک کرد.

در چنین سن جوانی ، جی در حال حاضر به موفقیت های زیادی دست یافته است و او قطعاً کسی است که می تواند برای راه اندازی های آینده ، ایده های تجاری و الهامات خود تماشا کند. برای وب سایت وی JayKussabek.com منتظر بمانید و در صورت بروز اتفاقات بزرگی ، به روزرسانی های فوری را دریافت کنید. شما نمی خواهید دلتنگش شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا