برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

خدمات نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی در تهران هم با نگرش به ارتفاع ساختمان‌ ها و گسترش بیش‌ از قبل برج‌ها و مجتمع‌های چند طبقه در تهران به خدمات راپل در تهران تکیه دارد و نماشویی ساختمان با راپل یا همان طناب  و ابزار صخره ‌نوردی و کوهنوردی و بالابر صنعتی که بنام کلایمر شناخته می‌شود صورت می‌گیرد.

هنگام شستشوی نمای ساختمان در تهران در ظرایط ممکن از دستگاه ‌های واترجت آب گرم، آب سرد، بنزینی، مرکزی یا موتور بنزینی بهره می‌گیرند و راپل‌کار با توجه به نوع مواد به‌کار گرفته شده در ساختمان ‌های شیشه‌نما، سنگ‌نما، کامپوزیت‌نما، نقاشی‌نما و سطح جرم و آلودگی روی آن‌، آب و مواد شوینده و سلیس را یا یکدیگر ترکیب نموده و با استفاده از دستگاه‌ های واترجت به کلیۀ زوایا و درزهای نمای ساختمانی انتقال می‌یابند تا بطور کامل تمیزکاری و لکه‌گیی صورت گیرد.

در آخر کار هم از متریال نانو جهت ثابت ‌نگه داشتن بیشتر این تمیزی روی نمای ساختمان استفاده خواهد شد. بطور کلی نانوی نما در منطقه‌هایی که بارش سالیانه زیاد است دارای کاربرد بیشتری می‌باشد وبعلاوه باعث می‌شود تا نمای ساختمان در مقابل دود و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته باشد، به همین دلیل در شهری مانند تهران لازم است که پس از شست‌ و شو روی سطح‌های مختلف حتما مواد نانو مورد استفاده قرار گیرد.

ابزار | اپل

نماشویی ساختمان

نماشویی بجهت شست و شوی نمای ساختمان با بهره گیری از دستگاه واتر جت یا سند پلاست صورت می‌گیرد. همانگونه که اطلاع دارید نمای ساختمان پس از مدت زمانی بوسیلۀ باران و دود خودروها و سایر آلاینده ها دچار فرسایش و آلودگی می‌شوند. نماشویی ساختمان در تهران و کرج که شهرهایی صنعتی بشمار می‌روند، به شدت میان افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کار باید بصورت دوره ای صورت گیرد.

در تعداد زیادی از ساختمان‌های تازه ساخت هم مشاهده شده که پس از این که کار نمای ساختمان صورت می‌گیرد، مصالح ساختمانی مثل سیمان و ملات کچ و … بر روی نما باقی خواهد ماند که این موارد از طریق نماشویی ساختمان براحتی قابل حل می‌باشد.

در نماشویی سنگ های کهنه و دارای ترک ساختمان نیز به همین شیوه قابل ترمیم می‌باشند و در واقع نماشویی ساختمان سبب نوسازی نمای ساختمان خواهد شد.

اگر نماشویی ساختمان صورت نگیرد امکان رخ دادن مشکلاتی مانند ریزش سنگ و نابود شدن نمای ساختمان می‌باشد. چرا که با وجود بارش باران اسیدی و جرم ناشی از دوده های خودروها این کار درصورتی که انجام نشود رفته رفته هزینه‌های بیشتری باید صورت گیرد.

درخواست راپل کار جهت نماشویی در تهران

راپل کار در تهران اطلاعات کافی را کسب کرده تا در هر مکان و محیط باز و بسته‌ای نمای ساختمان شما را با بالاترین کیفیت تمیزکاری کند و تحویل شما بدهد.

در واقع امروزه در هیچ ‌شهری برای شستشوی نمای ساختمان از داربست بهره نمی‌گیرند، تا هم از مخارج اضافی برپایی کوتاه مدت داربست پیشگیری نماییم و هم شستشوی نما ساختمان تهران بدون ایجاد هیچ مزاحمتی برای اطرافیان و با سرعتی بالاتر صورت گیرد.

نگرانی بابت حفظ سلامت سنگ ‌های نمای ساختمان‌ خود نیز نداشته نباشید، چون راپل‌کار مربوطه ابتدا سنگ ‌های نما را مورد بررسی قرار داده و درصورتی که لق باشند یا مشکلی از این دست داشته باشد، ابتدا ترمیم و این مسئله برطرف خواهد شد و بعد نماشویی انجام می‌شود.

ابزار | اپل

انواع نماشویی ساختمان در تهران

بطور کلی نماشویی با استفاده از دستگاه واتر سندبلاست، واترجت و… صورت می‌گیرد. افراد با درنظر گرفتن وضعیت ساختمان از شیوه‌های زیر جهت نماشویی ساختمان استفاده می‌نمایند :

  1. بهره گیری از داربست جهت شستشوی نما
  2. استفاده از طناب ( راپل ) در نماشویی ساختمان
  3. بهره گیری از کمربند محافظ

توجه داشته باشید که نماشویی ساختمان یکی از دشوارترین کارها در جهان محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر حساسیت بالای کار در ارتفاع مانند پیچ رولپلاک نما،  تجربه و احتیاط نیز لازمۀ کار می‌باشد. افرادی که به امور نماشویی ساختمان مشغول می‌باشند باید تخصص کافی در این زمینه را دارا باشند.

در روش هایی که در بالا گفتیم، بهره‌گیری از طناب دارای امنیت بالاتری نسبت به دو شیوۀ دیگر دارد. چراکه بغیر از اتصالاتی که طناب بوجود می‌آورد، یک کمربند محافظ هم استفاده می شود تا تعادل از طریق کمربند حفظ گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا