بازرگانیبرترین های کسب و کار

خرید انواع مدل کت و شلوار مردانه شیک 2022 با بهترین قیمت و کیفیت

مدل کت مردانه افراد مشهور دنیا در سال 2021

در این جا مدل های‌ کت و شلوار افراد معروف را مشاهده خواهید کرد که همیشه جزو افراد خوش تیپ در مجلات مد معرفی شده اند . با مدل کت و شلوار مردانه  این مردان خوشتیپ درسال 2021 در خدمت شما عزیزان هستیم. همچنین در میان عکسهای نکاتی برای اتو کردن کت و شلوار قرار دادیم که میتوانید همین طور که نکات و ترفندهای اتو کردن را می خوانید مدل های‌ کت و شلوار هم مشاهده نمایید.

اتو کردن کت و شلوار

اتو کردن لباس‌ها یکی از مراحل ضروری مراقبت از لباس است و بسته به جنس و نوع لباس شما نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید. کت و شلوار هم جزو لباس‌هایی است که اتو داشتن ان اهمیت بسیار زیادی دارد و شما نمی توانید یک کت و شلوار چروک یا کت و شلواری که اتوی بدی دارد بپوشید و ادعای شیک پوشی داشته باشید. کت و شلواری که چروک دارد شما را تنبل و بی‌اهمیت به مسائل نشان خواهد داد.

آموزش | ابزار

هیچ کس تلاش شما را در محیط کار جدی نخواهد گرفت. پس اگر می خواهید حضوری موفق در اجتماع داشته باشید، اتو کردن کت و شلوار خود را جدی بگیرید. روش‌های مختلفی برای اتو کردن کت و شلوار وجود دارد که با ابزارهای متفاوتی انجام میشود. ما دو روش برای این کار به شما آموزش خواهیم داد یعنی اتو کردن کت و شلوار یا بخارشو و اتو پرسی و اتو کردن کت و شلوار با اتو.

نکاتی برای اتو کردن کت و شلوار

اگر به دنبال یک روش مناسب برای اتو کردن کت و شلوار خود هستید قبل از هر چیزی باید ابزارهای مناسب برای این کار را بشناسید و بسته به بودجه و سبک زندگی و راحتی خود یک ابزار مناسب برای اتو کردن کت و شلوار انتخاب کنید. در این بخش به بررسی اتو و بخارشو به عنوان دو وسیله رایج برای اتو کردن کت و شلوار خواهیم پرداخت و مزایا و معایب هر یک را بررسی خواهیم کرد:

اتوی کت و شلوار

همان طور که می‌دانید اتو یک وسیله دستی است که از طریق الکتریسیته گرما تولید کرده و ان را به سطح فلزی صاف خود منتقل می‌کند و شما با کمک این حرارت میتوانید چروک‌های لباس‌های خود را از بین ببرید. استفاده از اتو ساده است اما شما برای این کار به یک میز اتوی مناسب نیاز دارید، واکنش پارچه‌های مختلف به اتو متفاوت است و چروک برخی سریع‌تر و چروک برخی هم دیرتر از بین می رود.

اتو کردن چین‌ها، والان‌ها، آستین‌ها و قسمت‌های حجم دار لباس با اتوی معمولی کار ساده‌ای نیست اما لباس‌هایی که سطوح صافی دارند و می توان روی ان‌ها خط اتو انداخت «مثل شلوار و پیراهن» به راحتی با اتوی معمولی اتو میشوند. بخاطر داشته باشید که اتو میتواند سبک باشد و اتویی که مورد استفاده قرار می‌دهید لزوما نباید سنگین باشد تا فشار لازم را روی لباس وارد کند.

کار را با حرارت کم اتو شروع کنید:

اگر لباسی را برای اولین بار اتو میکنید دمای آن را روی کمترین درجه قرار دهید و به تدریج آن را بالا ببرید.

اتو بخار گزینه بهتری است:

اتویی که سوراخ‌هایی در صفحه خود دارد و محفظه‌ای برای آب در ان تعبیه شده است میتواند کار اتو و بخارشو را همزمان برای شما انجام دهد و از این جهت بهترین انتخاب خواهد بود.

درجه حرارت اتو را تنظیم کنید، همیشه به دمای اتو توجه کنید تا مقدار مناسبی گرما به لباس بدهید و از سوختن و آسیب دیدن ان پیشگیری کنید.

از محافظ اتو استفاده کنید:

استفاده از یک پوشش محافظ هنگام اتو کردن پارچه‌های پشمی و ظریف توصیه میشود. این محافظ میتواند یک پارچه ساده از جنس نخ باشد که روی لباس قرار می‌گیرد.

از اسپری آب استفاده کنید:

لباس‌ها همیشه وقتی نمدار هستند اتوی بهتری می گیرند. اگر به اتوبخار دسترسی ندارید یا لباس شما کاملا خشک شده است با یک اسپری آب، لباس را مرطوب کنید تا چروک‌های ان به طور کامل از بین برود.

از آب مقطر استفاده کنید:

از اسپری کردن آب دارای املاح به لباس موقع اتو کردن خودداری کنید چون این کار هم به اتو و هم به لباس‌ها صدمه می زند.

و اما بخارشو، بخارشو به وسیله‌ای گفته می‌شود که بدون تماس با لباس و تنها با استفاده از بخار داغ، چروک‌های لباس را از بین می‌برد. برای استفاده از این وسیله شما باید لباس را روی جالباسی آویزان کنید و بخارشو را با فاصله از لباس بگیرید، بخار داغ متصاعد شده از بخارشو، الیاف لباس را نرم و آزاد کرده و چروک‌ها را باز می کند. مزیت اصلی استفاده از بخارشو، تماس نداشتن ان با لباس است.

بخار شو احتمال سوختن و آسیب دیدن لباس را به حداقل می‌رساند. این وسیله برای لباس‌هایی که الیاف ظریف و حساس دارند مثل ساتن، پلی استر و کشباف ایده آل است و برای لباس‌هایی مورد استفاده قرار میگیرد که اتو کردن ان‌ها با اتوی معمولی ساده نیست مثل لباس‌های حجم دار، چین دار و البته کت مردانه. استفاده از بخارشو بسیار سریع‌تر از اتو است اما این وسیله در مقایسه با اتو نسبتا بزرگ و سنگین است.

اشکال دیگر بخارشو عدم توانایی ان ر پرس کردن و خط اتو انداختن روی لباس است و از این نظر برای اتو کردن شلوار و پیراهن مناسب نیست. در هر صورت اگر قصد استفاده از بخارشو را دارید نکات زیر را فراموش نکنید:

تحمل حرارت:

از بخارشو فقط روی سطوحی استفاده کنید که تحمل حرارت بالا را دارند.

تست رنگی دهی:

اگر لباس شما رنگی است قبل از به کار بردن بخارشو، از عدم رنگ دادن ان اطمینان حاصل کنید چون رطوبت ناشی از بخارشو میتواند باعث رنگ دادن لباس شود.

بخار بیش از حد:

هنگام استفاده از بخارشو دقت کنید که بیش از حد به لباس بخار ندهید چون ممکن است به دوخت و الیاف لباس صدمه وارد شود.

اگر می‌خواهید با بخارشو کت و شلوار خود را اتو کنید. همانگونه که گفتیم بخارشو بهترین وسیله برای اتو کردن کت است و برای این کار شما باید کت را روی جالباسی آویزان کنید و قبل از بخارشو کردن با یک دستمال مرطوب گرد و غبار و کثیفی‌هایی را که احتمالا روی الیاف کت جا خوش کرده است پاک کنید، اگر این کار را انجام ندهید بخارشو کردن باعث میشود کثیفی‌ها به خورد پارچه برود.

بخارشو را با آب مقطر پر کنید تا رسوبات موجود در آب لباس را لک نکند و به دستگاه صدمه نزند. حال به کت به عنوان مجموعه‌ای از سطوح نگاه کنید، بخارشو را روشن کنید و در فاصله کمی از کت گرفته و همه ی ي سطوح آن را بخارشو کنید. اگر احساس میکنید چروک‌ها از بین نمیروند شاید به این دلیل است که بخار را به مدت کافی روی لباس نگه نمی‌دارید.

از بخار دادن بیش از حد هم اجتناب کنید چون ممکن است کت شما شکل خود را از دست بدهد. گرچه اتو کردن کت با بخارشو ساده است اما شما برای اتو کردن شلوار به یک اتوی معمولی نیاز دارید تا خط اتوی مناسبی روی شلوار خود بیندازید. اتو کردن کت و شلوار با اتو به روش پرسی هم روش مناسبی برای از بین بردن چین و چروک‌های لباس است. اما فراموش نکنید که:

باید از یک پوشش پارچه‌ای نخی برای محافظت از لباس استفاده کنید و اتو را در تماس مستقیم با کت قرار ندهید. اتو را به آرامی روی کت فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید، نگه داشتن بیش از این زمان ممکن است لباس را بسوزاند و کمتر از این زمان هم ممکن است اثر کافی در صاف کردن لباس نداشته باشد. قسمت‌های دشوار کت برای اتو کردن معمولاً قسمت یقه و آرنج هستند که باید با دقت بیشتری اتو شوند.

امیدواریم از مدل های‌ کت و شلوار مردانه لذت برده باشید و ترفندهای خاص برای اتو کردن بهتر کت و شلوار را یاد گرفته باشید. در پایین از مطالب جذاب دراین زمینه دیدن نمایید.

جدیدترین مدلهای کت و شلوار اسپرت مردانه +تصاویر

 “کت شلوار اسپرت” انتخاب اول و آخر آقایان خوش پوش است, کت تک اسپرت با شلوار جین یا کتان یک ست عالی مردانه برای موقعیت های مختلف است.

کت شلوار اسپرت مردانه 2018

کت و شلوار یکی از لباس های پرطرفدار مردانه است که در طرح های اسپرت و رسمی وجود دارند و آقایان میتوانند در انواع مهمانی ها و مجالس مختلف از آن استفاده کنند. کت و شلوار رسمی فقط مخصوص مجالس خاص است اما کت و شلوار اسپرت و غیر رسمی را میتوانید همه جا استفاده کنید مثلا برای عید نوروز ایده بسیار خوبی برای آقایان است.

کت و شلوار اسپرت با شلوار کتان, شلوار جین و حتی کتانی ست میشود. ست کردن آن کار سختی نیست فقط باید رنگ ها را به خوبی ترکیب کنید, سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که به پوست تان بیشتر می آید.

بهترین رنگ ها برای کت و شلوار مردانه سرمه ای و طوسی و نخودی هستند که استایلی جذاب به آقایان میبخشند. یکی از ایده های تیپ اسپرت مردانه ست کردن کت تک با شلوار جین یا شلوار کتان است که واقعا زیبا و تحسین برانگیز است. نمونه هایی از کت و شلوارهای اسپرت مردانه مد سال 97 را در نمناک مشاهده کنید و از آن ها ایده بگیرید.

رنگ و مدل کت و شلوار مردانه سال 98

Color and model men’s suit of 98 years

در اینبخش از دنیای مد و لباس وبسایت وب نگاهی داریم به شیک و جدیدترین مدل و رنگ کت و شلوار مردانه ویژه سال 98-2019 با ایده های جورجو آرمانی طراح معروف کت و شلوار مردانه. به خوبی میدانید انتخاب رنگ هر سال توسط شرکت پینتون بیشترین کاربرد را برای مدل لباس و میکاپ خانم ها و طراحی، چیدمان و دکوراسیون منزل بکار می رود! در کنار انتخاب رنگ سال استایل و رنگ لباس آقایان نیز با همخوانی رنگ سال ست می شود.

در این بخش به جدیدترین مدل رنگ و طراحی کت و شلوار مردانه و سپس ست پیراهن، شلوار و کفش مردانه می پردازیم با ما همراه باشید و از مدل های این بخش ایده بگیرید.

اولین و اصلی ترین نکته برای انتخاب کت و شلوار

بله متاسفانه اگر کت و شلوار انتخابی شـما با دستان خود جناب جورجو آرمانی «Giorgio Armani» طراح معروف ایتالیایی هم دوخته شده باشد، اگر اندازه درستی نداشته باشد اصلا و ابدا قابل قبول نخواهد بود! مهم نیست کـه چـه بازه قیمتی برای خرید کت و شلوار درنظر گرفته‌اید، ولی توصیه می کنیم حتماً اندازه درست را انتخاب کنید ودر صورت لزوم، از یک خیاط حرفه‌اي برای تغییرات جزئی کمک بگیرید.

فراموش نکنید کـه کیفیت دوخت و پارچه مهم اسـت امّا اندازه بودن و خواب مناسب کت و شلوار بر روی بدن ازآن هم مهم‌تر اسـت کت و شلوار باید مرد امروزی را مانند یک شوالیه دلیر و شکست‌ ناپذیر نشان دهد. چـه کسی دیده کـه زره یک شوالیه درست اندازه‌ اش نباشد؟

در هنگام خرید ذهن خودرا نسبت بـه مدلهای خیلی رسمی و رنگ‌ هایي غیر از مشکی باز نگه دارید. امّا قبل از رفتن بـه فروشگاه راجع بـه جزئیات کت و شلوارتان تصمیم بگیرید.مثلاً از خود بپرسید کـه یقه معمولی دوست دارید یا ترجیح می دهید از پارچه دیگری مثلاً ساتن دوخته شده باشد.

این اصل طلایی را هم بخاطر بسپارید هر وقت نتوانستید بین دو چیز تصمیم بگیرید گزینه ساده‌ تر را انتخاب کنید.هیچ‌کس دوست ندارد چیزی را بخرد کـه هیچ‌وقت نخواهد پوشید.برای خرید یک دست کت و شلوار چـه سبکی را انتخاب می کنید؟ حالا کـه حرفهای اصلی را زدیم دیگر وقت آن رسیده کـه خلاقیت خودرا رها کنید و بدرخشید.

بطور سنتی آبی تیره و سورمه‌ اي هم رنگ هاي قابل قبولی برای کت و شلوار بـه شمار می آیند. راستش را بگوییم این رنگ‌ ها شاید از رنگ مشکی ساده پرطرفدارتر هم باشند. رنگ آبی زیر هر نوری همیشه جالبتر از مشکی اسـت و وقار خاصی بـه ظاهر افراد می دهد.پس اگر اندکی محافظه‌ کارتر هستید شک نکنید و بـه سراغ رنگ آبی بروید.

انتخاب‌ هاي خود رابه پیراهن مردانه سفید و ساده محدود نکنید اگر کت و شلواری انتخاب می کنید کـه بیش از حد رسمی نیست می توان ازآن بـه صورت روزمره استفاده کرد. پوشش خودرا پیراهنی قرمز یا حتّي مشکی همراه کنید و ظاهری شیک و خیره‌ کننده را تجربه کنید. میتوانید کت خود رابه همراه شلوار کتانی هماهنگ یا یک شلوار پارچه‌ اي مناسب دیگر بپوشید.

راهنمای خرید کت و شلوار مردانه

همان‌ طور کـه در بالا بـه آن اشاره کردیم ذهن خودرا نسبت بـه رنگ‌ ها باز نگه دارید‍ و آن‌ها را درنظر بگیرید چرا برای کت و شلوار پاییزه – زمستانه خود رنگ قرمز اخرایی را امتحان نمیکنید؟ تا زمانی کـه اندازه و خواب لباس درست و جزئیات حداقلی کلاسیک و مینیمال باشد کت و شلوار شـما بی‌نظیر خواهد بود.

کت و شلواری کـه میپوشید لزوما نباید متعلق بـه یک ست باشند می توانید شلوار پارچه‌ اي خودرا با یک کت چرمی مشکی رنگ بپوشید اینکار ظاهر رسمی و موقر شـما را حفظ کرده و اما هم زمان بـه همه ی نشان خواهد داد کـه شـما شبیه هیچ‌کس دیگر نیستید و سلیقه خاص خودرا دارید.

تمام موارد بالا در مورد شلوار هم صدق میکنند.خیلی وقتها افراد تنها بر روی کت تمرکز می کنند و توجهی بـه اندازه رنگ مدل و روش ست کردن شلوار‌ها ندارند.خوبی شلوار‌هاي کت و شلوار این اسـت کـه حتی آن‌هایي کـه از پارچه پشمی دوخته شده‌اند سبک و راحتند. همچنین، می توان ازآن‌ها در فصلهای مختلف استفاده کرد.

کلید یک تیپ مثال‌ زدنی افزودن جزئیاتی ظریف اما هوشمندانه اسـت. وب با کت و شلوار خود پیراهن طوسی بپوشید مجله مد و زیبایی وب یا پیراهن آبی روشن خودرا با کت و شلوار سورمه‌ اي همراه کنید. همانگونه کـه در قبلا گفتیم با رنگها و جزئیات بازی کنید و تضاد یا هماهنگی ایجاد کنید تا تیپ دلخواه خودرا ایجاد کنید.

در فصل تابستان شلوار سورمه‌ اي خودرا با یک پولوشرت راه‌ راه کلاسیک همراه کنید و تیپی غیر منتظره خلق کنید. هیچ‌وقت و بـه هیچ‌عنوان پارچه و جزئیات خود کت مانند یقه‌ ها را دست کاری نکنید.اینها بخشهای جدایی‌ ناپذیر از هویت کت هستند. توجه داشته باشید کـه برای شکستن قوانین ابتدا باید آنان رابه خوبی فرابگیرید.

در آخر نیز تلاش کردیم چند ایده جالب درباره کت و شلوار و روش ست کردن آن رابا شـما در بین بگذاریم.چـه کت و شلوار انتخابی شـما از برندی معروف مانند گوچی «Gucci» یا پرادا «Prada» باشد یا چیزی نسبتا معمولی‌ تر اندازه درست را فراموش نکنید.کت و شلوار نوعی پوشش کلاسیک اسـت کـه هیچ بهانه‌ اي نمی تواند نداشتن حداقل یک دست ازآن را توجیح کند.

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

با توجه به اصولی ترین نکات برای انتخاب و خرید کت و شلوار و داشتن استایلی شیک و همه پسند به نکات اشاره شده در بین مدل های ذیل توجه کنید.

پیراهن مردانه باید جیب داشته باشد؟

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که هدف شما از خرید پیراهن چیست؟ تا به این طریق بتوانید یک پیراهن مردانه مناسب انتخاب کنید.

پیراهن رسمی برای پوشیدن با کت و شلوار بدون جیب است.

پیراهن غیر رسمی دارای تا ۲ جیب است که با تیپ اسپرت هماهنگ است.

کدام پیراهن برای کت و شلوار مناسب است؟

اگر بخواهید یک پیراهن مناسب برای کت و شلوار مجلسی مردانه ست کنید باید به یکسری از نکات که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد توجه داشته باشید.

ترجیحا پیراهن آبی و یا سفید ساده انتخاب کنید

یقه پیراهن مردانه صاف با یقه نسبتا پهن انتخاب کنید

سرآستین فرانسوی داشته باشد

کدام نوع سرآستین پیراهن مردانه مناسب است؟

به طور کلی دو نوع سرآستین برای پیراهن‌های مردانه طراحی و دوخته می‌شود که در ادامه قصد داریم به معرفی و زمان استفاده از آن اشاره کنیم تا با آن آشنا شوید.

سرآستین فرانسوی

سرآستین معمولی

۱- سرآستین فرانسوی یکی از رسمی‌ترین حالت‌های ممکن است. این مدل پیراهن به همراه دکمه سر آستین و کت و شلوار به خصوص تاکسیدو پوشیده می‌شوند.

۲- پیراهن با سرآستین معمولی که در انواع پیراهن اسپرت و رسمی دیده می‌شود که امروزه کاربرد به مراتب بیشتری نسبت به پیراهن با دکمه سرآستین فرانسوی دارد.

کدام برش پیراهن مردانه مناسب است؟

برش کلاسیک: در قسمت جلو و پشت طول پیراهن بیشتر است.

برس معمولی: طول تمام نقاط پیراهن با هم برابر است و طاهری کژوال دارد.

کدام پارچه برای شلوار مردانه مناسب است؟

برای انتخاب مدل لباس مردانه برای عید ۹۸ باید قبل از هر چیزی یک شلوار مناسب انتخاب کنید. و پارچه یکی از مهمترین آنهاست. که باید مدنظر قرار دهید.

پارچه کتان و لنین برای شلوارهای بهاری و تابستانی استفاده می‌شود.

پارچه پشمی معمولا برای تهیه شلوار پارچه و کت و شلوار استفاده می‌شود.

پارچه پلی استر که برای لباس‌هایی که اسپرت بوده و چروک نمی‌شوند.

چه نوع سایز و مدلی مناسب من خواهد بود؟

شلوارهای مردانه راسته همواره مد روز هستند.

اگر شلوار شما پل کمربند دارد، همواره کمربند ببندید.

اگر چاق هستید شلوارهای دمپاگشاد بپوشید.

شلوار بدون پیلی رسمی‌تر از شلوارهای پیلی دار هستند.

شلوارهای خاکستری، سرمه ای و مشکی پرکاربردترین رنگ شلوارند.

راهنمای انتخاب کفش مردانه

در این بخش قصد داریم برای انتخاب کفش مردانه نکاتی را با شما درمیان بگذاریم تا امکان خریدی مطمئن و مناسب را برای شما فراهم کنیم. با ما همراه باشید.

رنگ‌های مشکی، قهوه ای و زرشکی تیره سه رنگ پرکاربرد و کلاسیک هستند.

کفش مشکی را با شلوار مشکی، سرمه و آبی ست کنید.

کفش قهوه ای را با شلوار قهوه ای، کرم، طوسی و یشمی ست کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا