دنیای وب

داستان وب 4.0 و بازاریابی آنلاین

وب 4.0 برای بازاریاب های اینترنتی چیزی متفاوت از سایر افراد است. این گیج کننده می شود.

اما روش مورد استفاده در محافل بازاریابی سودمند است.

بنابراین ، وب 4.0 به چه معناست؟ چگونه معنای آن در بازاریابی اینترنتی تغییر می کند؟ آیا اصطلاح بهتری برای آن وجود دارد؟

اینترنت پنج مرحله مختلف را پشت سر گذاشته است. از وب 0.0 به وب 4.0.

وب 0.0 اولین مرحله کوتاه مدت بود. به این ترتیب بود که دانشمندان کامپیوتر در CERN که اینترنت را ایجاد کردند ، از اختراع خود برای تبادل پیام با یکدیگر استفاده کردند.

وب 1.0 دوره ای بود که مرورگرهای وب و وب محبوب شدند. عمدتا از وب برای خواندن این وب سایت های ثابت از طریق مرورگرها استفاده می شود.

وقتی وبلاگ ها ، انجمن ها و رسانه های اجتماعی ظاهر شدند ، وب 2.0 به وجود آمد. نه تنها افرادی که محتوا را می خواندند ، بلکه مطلب خود را در بخش نظرات ، انجمن ها و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود ارسال می کردند.

وب 3.0 همان چیزی است که ما برای آن زندگی کرده ایم. رایانه ها مطالب را از طریق اینترنت می خوانند. اگر وب 1.0 خواندن انسان و 2.0 انسان نویسی است ، 3.0 3.0 خواندن ماشینی است.

وب 4.0 مرحله ای است که انسان و کامپیوتر با یکدیگر صحبت می کنند. مراحل اولیه این کار را می توان با استفاده از برنامه هایی مانند الکسا یا سیری مشاهده کرد.

بنابراین ، وب 4.0 برای بازاریابی اینترنتی چیست؟

این یک استراتژی برای دسترسی آنلاین به مردم با پیامی ایجاد می کند که می خواهید به اشتراک بگذارید. بنابراین ، اگر وب 1.0 در این زمینه وبلاگ یا وب سایت شما را می نوشت ، 2.0 از سایر سایت های رسانه های اجتماعی و رسانه ها برای انتشار پیام شما استفاده می کرد. 3.0 از محتوای ویدیویی استفاده می کرد و 4.0 باعث می شد پیام شما از طریق پادکست ها شنیده شود.

این مراحل مختلف بازاریابی اینترنتی جایگزین مراحل قبلی نشده است. در عوض ، همه این کارها را باید اکنون انجام دهید وب 1.0 خانه شماست ، جایی که محتوای شما در آن زندگی می کند. این وبلاگ شماست ، وب سایت شماست.

بنابراین وب 2.0 نحوه استفاده شما از سایت های دیگر مانند Blogger برای فریب مردم برای بازدید از وبلاگ شما است. شبکه های اجتماعی نیز یک اهرم هستند. می توانید به سرعت یک پست توییتر ایجاد کنید تا افراد روی پیوند شما کلیک کنند.

اگر محتوای وبلاگ خود را به فیلم تبدیل می کنید ، به وب 3.0 خوش آمدید! این مخاطب جدیدی را باز می کند که می خواهد به جای خواندن تماشا کند. و اکنون مردم با پادکست خود همین کار را انجام می دهند – وب 4.0.

کار زیادی است ، اما بازاریابی وب 4.0 … کار می کند.

چگونه اون کار را انجام می دهی؟

وب 1.0: این محتوای وبلاگ شما است.

وب 2.0: خلاصه ای از مطالب را بنویسید و منتشر کنید. آن را در Medium ، Tumblr یا دیگران قرار داده و دوباره به وبلاگ خود پیوند دهید.

وب 3.0: از شما در حال خواندن خلاصه وبلاگ ، نکات برجسته و عکسهای جذاب فیلم تهیه کنید. سپس آن را به YouTube ارسال کنید.

و برای وب 4.0؟ با خواندن مقاله خود را ثبت نام کنید و آن را به عنوان پادکست بارگیری کنید.

سرانجام ، اگر وب 4.0 اصطلاحی گیج کننده است ، نام این نوع بازاریابی چیست؟ قالب بندی مجدد محتوا این یک استراتژی است که باعث می شود محتوای شما بیشتر پیش رود و در واقع یک استراتژی کاملاً تست شده است که جواب می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا