دنیای وب

دانستن نحوه راه اندازی محصول خود به روش صحیح

روش های بی شماری وجود دارد که این می تواند به نفع پرتاب شما باشد ، بنابراین ادامه مطلب را بخوانید و ما به برخی از راه های زیر پرتاب رادار می پردازیم که می تواند تفاوت زیادی در فروش شما ایجاد کند.

دلیل شماره یک شما برای ایجاد یک راه اندازی محصول این است که این باعث ایجاد سر و صدا و سر و صدا می شود. با ایجاد اعتیاد به مواد مخدره و اعتیاد به مواد مخدره ، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم در هنگام انتشار محصول شما استقبال بیشتری از محصول شما دارند

بهترین راه برای جلب مردم در خواستن چیزی این است که به آنها بگویید باید صبر کنند. این امر همچنین به آنها زمان می دهد تا پول خود را پس انداز کنند و این به طور کلی به این معنی است که وقتی محصول عملیاتی می شود ، افراد زیادی آن زمان و آنجا را خریداری می کنند.

باور کنید یا نکنید ، راه اندازی یک محصول می تواند به شما در ایجاد قدرت کمک کند. به سادگی با راه اندازی یک محصول به جای اینکه آن را بی سر و صدا عرضه کنید ، باعث می شوید که آن محصول مطلوب تر و جالب تر به نظر برسد و در نهایت به این معنی است که احتمالاً هنگام عرضه نهایی فروش بیشتری خواهید داشت.

شرکتهای وابسته دوست دارند کالایی را به بازار عرضه کنند ، بنابراین اگر می خواهید ارتشی از بازاریابان حرفه ای به شما کمک کنند تا حرف خود را بزنید و برای محصول خود سر و صدای بیشتری ایجاد کنید ، راه اندازی محصول یکی از بهترین روش ها برای این کار است.

اعتبار سنجی عمومی قبل از عرضه هر محصولی بسیار مهم است. به عبارت دیگر ، شما باید اطمینان حاصل کنید که افرادی هستند که واقعاً می خواهند محصول شما را قبل از این که بخواهید خریداری کنند و وقت خود را برای تولید آن صرف کنند. با راه اندازی یک محصول و آماده شدن برای این راه اندازی ، می توانید با مخاطبان خود مشورت کنید و مطمئن شوید که آنها واقعاً می خواهند محصول شما را قبل از صرف وقت و تلاش بیش از حد برای تحقق آن ، ببینند. شما از مخاطب خود ایده می خواهید و اساساً محصول دقیق مورد نظر خود را می سازید و بدین ترتیب موفقیت شما را تضمین می کند!

محصولات عالی ایجاد کنید

وقتی نوبت به ساخت محصولات دیجیتالی برای فروش می رسد ، انبوهی از انواع مختلف محصولات وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. به عنوان مثال می توانید یک کتاب الکترونیکی ایجاد کنید ، یا می توانید یک برنامه ایجاد کنید.

با این حال ، یکی از بهترین گزینه ها ایجاد محتوای ویدیویی و فروش آن به عنوان یک دوره آموزشی ، سمینار یا حتی “مستند” است. این یک گزینه عالی است زیرا بلافاصله شما را بالاتر از همه سو the نیت های موجود خارج می کند. هرکسی می تواند کتاب الکترونیکی ایجاد کند ، اما برای ایجاد یک ویدیوی خوب تولید شده دانش لازم است. علاوه بر این ، ویدیو به راحتی به ایجاد بسیاری از مطالب بازاریابی با سهولت کمک می کند و به طور کلی این چیزی است که می توانید خیلی راحت آن را به بازار عرضه کنید.

دو نوع فیلم وجود دارد. فیلم هایی که در آنها ظاهر می شوید و فیلم هایی که خودتان آنها را نشان نمی دهید. از این دو گزینه اول با اختلاف زیاد گزینه بهتر است. این نوعی ویدئو است که واقعاً با کیفیت بالا به نظر می رسد و شما واقعاً می توانید مخاطبان خود را از آن هیجان زده کنید. تنها مشکل؟ همچنین سخت ترین نوع فیلم است.

در اینجا آنچه شما باید انجام دهید …

تجهیزات

اول ، تجهیزات مورد نیاز شما. اگر می خواهید ویدیوهایی با کیفیت بالا بسازید ، مطمئناً برای فیلمبرداری از این فیلم ها به یک دوربین فیلمبرداری خوب و با کیفیت نیاز خواهید داشت. این باید چیزی باشد که به شما امکان ضبط 1080p (یا بهتر از این ، 4K) را می دهد و به شما امکان می دهد با سرعت 60 فریم در ثانیه عکس بگیرید. مهمتر؟ صفحه باید بچرخد تا بتوانید ببینید چه کاری انجام می دهید!

شما به یک سه پایه نیز نیاز دارید و این به شما کمک می کند بدون استخدام تیم از خودتان عکس بگیرید. شما نیز می خواهید نورپردازی کنید و یک گزینه خوب در اینجا جعبه نرم است. در بسیاری از موارد ، نورپردازی در واقع مهمتر از دوربین است! صدای خوب نیز ضروری است ، بنابراین میکروفون lav تهیه کنید که می توانید از آن استفاده کنید.

ویرایش و ارائه

همچنین مهم است که شما مهارت ارائه عالی داشته باشید تا به عنوان یک حرفه ای در زمینه صوتی روبرو شوید و بنابراین فیلم سرگرم کننده باشد.

از آنجا ، به نحوه ویرایش ویدئو با هم می رسد. و برای این کار به نرم افزار خوبی مانند Final Cut Pro یا Adobe Premiere Pro نیاز خواهید داشت.

کار زیادی است اما اگر آن را کاملاً بیرون بیاورید با چیزی فروخته خواهید شد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا