دنیای وب

دروس برای فیلمبرداران

میلیاردها فیلم در حال حاضر در YouTube وجود دارد. کاربران به طور متوسط ​​300 ساعت فیلم در هر دقیقه بارگیری می کنند. این شواهدی از محبوبیت روزافزون محتوای صوتی و تصویری بصورت آنلاین است. با این حال ، این بدان معنی نیست که تمام محتوای قابل مشاهده بارگذاری شده در اینترنت مؤثر است. میلیاردها فیلم در YouTube وجود دارد و بیش از 1.5 میلیارد کاربر در هر ماه وارد سیستم می شوند. با این حال ، تنها 10 ، 113 فیلم بیش از یک میلیارد بازدید داشته اند.

میلیاردها محتوای صوتی و تصویری بصورت آنلاین وجود دارد که هیچ دیدگاهی را دریافت نمی کنند. به عنوان یک عکاس ویدئویی ، می خواهید محتوای خود را یادداشت کنید. شما می خواهید مخاطبان مورد نظر خود را با تماشای فیلم های خود پیام دریافت کنند. این کار آسان نیست ، به خصوص که محتوا اکنون به صورت آنلاین پخش می شود.

دروس عالی برای یک فیلمبردار نوظهور

به عنوان یک فیلمبردار ، شما باید مهارت های خود را برای تولید فیلم هایی با کیفیت بالا و سنگین کنید. دروس زیر می تواند به شما در یادگیری مهارتهای لازم برای بهبود فیلمهای شما کمک کند.

  1. گروه Knoptop DIY یک نفره برای دستیابی به کیفیت عالی در فیلم های خود نیازی به یک خدمه بزرگ ندارید. اگر خدمه بزرگی ندارید یا یک نفر از خدمه را تشکیل می دهید ، Knoptop باید در صدر لیست آموزش های شما باشد. این کار اصول کار خود را به شما نشان می دهد ، از جمله نحوه اطمینان از صدای ضد باد و همچنین نحوه اتصال دوربین با کمربند. این آموزش ها به شما نشان می دهد که چگونه مدیر ، مهندس صدا و فیلمبردار خود باشید.
  2. ترکیب ترکیب D4Darious اگر می خواهید این عکس های عالی را بگیرید ، فریم و ترکیب بسیار مهم است. D4Darious یک آموزش عالی در مورد ترکیب و فریمینگ ارائه می دهد. این آموزش شامل یک نگاه اجمالی به کابین خلبان ، سر صندلی و قسمت سوم پایین است. این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید اهداف را در یک فریم جستجو کنید تا از این عکس عالی استفاده کنید.
  3. FilmRiot- فیلمبرداری عمومی FilmRiot طیف گسترده ای از آموزش را ارائه می دهد که اصول اولیه عکاسی ویدیویی را آموزش می دهد. شما به خصوص از آموزش نورپردازی آنها بهره مند خواهید شد که به شما نشان می دهد چگونه می توانید از نورپردازی طبیعی و همچنین لامپ ها برای به دست آوردن این عکس عالی استفاده کنید.
  4. راهنمای صنعت فیلم کیسی نستات آیا می خواهید از کارگردانی که به بالاترین رده ها با وابستگی به حداقل منابع صعود کرده است بیاموزید؟ کیسی Neistat به شما نشان می دهد که چگونه بدون این همه تجهیزات گران قیمت فیلم های حرفه ای بدست آورید. آنچه را که لازم است برای ایجاد حساسیت در YouTube به اشتراک بگذارید.
  5. DSLRGuide چگونه ویدیوهای خود را حرفه ای جلوه دهیم اگر می خواهید کل مراحل تولید و همه چیز در بین آنها را بدانید ، لطفاً از DSLRGuide دیدن کنید. این یکی از بهترین کانال های YouTube برای یک فیلمبردار جوان است. آموزش شما به آنها می آموزد که چگونه می توانند محتوای صوتی و تصویری شما را در مورد فریم بندی فیلم های پیش تولید حرفه ای جلوه دهند ، تا بتوانند حتی قبل از شروع تصویربرداری ، تصویری که از فیلم شما به نظر می رسد ، بفرستند. آماده سازی مناسب قبل از تولید باعث کاهش بار کار و خطا در مراحل تولید واقعی می شود.
  6. لحظه های دوربین 5 CineFix برای حرکت دوربین– CineFix یک منبع عالی برای کسانی است که می توانند با توجه به جزئیات ، بهترین تلاش را انجام دهند. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به تأثیر بسیاری از فیلم های اصلی ، اما با بودجه برسید. دروس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید حرکتهای ارزشمند دوربین را برای هر سازنده فیلم اعمال کنید و مخاطبان خود را درگیر کنید.
  7. هیچ آموزشگاه فیلم منبع کاملی نیست – هیچ دانشکده فیلم موضوعات مختلفی از نحوه شلیک ، فیلمنامه نویسی ، نکات مربوط به تولید و تولید پس از تولید را در بر می گیرد و هیچ راه حل و تجهیزات بودجه ای در دست نیست. یک منبع عالی برای همه فیلمسازان.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا