درک H2O در خانه: آیا واقعاً می توانید با H2O در خانه درآمد کسب کنید؟

H2O در خانه این یک شرکت فروش مستقیم است که در سال 1997 تأسیس شده است. آنها در فرانسه شروع به کار کردند و در سال 2009 یک فروشگاه در ایالات متحده آمریکا افتتاح کردند. آنها محصولات مختلفی را برای اهداف مختلف تمیز ، غیر سمی و سازگار با محیط زیست ارائه می دهند. علاوه بر این ، این فرصت شغلی را برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد درآمد برای بازاریابی شرکت ها یا محصولات خود هستند ، فراهم می کند.

چیز:

H2O در خانه مراقبت طبیعی از خانه ، مراقبت از شخصی ارگانیک و رایحه طبیعی خانه را فراهم می کند. آنها محصولاتی را با استفاده از “مفاهیم 3E” خود ، کارآمد ، سازگار با محیط زیست و استفاده آسان. محصولات آنها نه تنها به گونه ای طراحی شده اند که مؤثر باشند ، بلکه مهمتر از آن ، ایمنی هستند! بنابراین ، لازم نیست نگران کودکتان نباشید که می تواند مواد شیمیایی مضر را در خانه خود بدست آورد!

  1. مراقبت از خانه طبیعی آنها بسیاری از محصولات مرتبط با مراقبت در منزل را در این بخش دارند اما به طور کلی برای صرفه جویی در هزینه ، ممنوعیت مواد شیمیایی سمی ، به شما امکان تمیز کردن با آب و مواد شیمیایی غیر سمی را می دهند ، و از محصول کمتری برای انجام کار استفاده می کنند ، فرایند تمیز کردن سریعتر و آسان تر است و فقط شامل آن می شود مواد تشکیل دهنده طبیعی. این موارد شامل یک ابزار تمیز کردن رس برای مواردی مانند سرامیک یا اجاق ها ، دفع مقیاس آهک ، قدرت تصفیه لباسشویی و موارد دیگر می باشد.
  2. مراقبت شخصی ارگانیک – این دسته شامل صورت ، مراقبت از بدن و مو ، حوله های میکروفیبر و لوازم جانبی است که حاوی 100٪ مواد طبیعی و ارگانیک است.
  3. عطر خانگی طبیعی – کلیه محصولات این دسته از 100٪ روغنهای اساسی طبیعی تهیه شده اند تا ضمن صرفه جویی در هزینه ، خانه ای ایمن تر تهیه کنند. مواد تشکیل دهنده این مواد شامل آروماتراپی ، عصاره های معطر ، ضسبنسرس روغن معطر و بسیاری دیگر هستند!

فرصت:

سؤال باقی مانده است. آیا واقعاً می توانید با H2O در خانه درآمد کسب کنید؟ برای پاسخ به این سؤال دقیق ، باید برنامه جبران خسارت آنها را در نظر بگیریم که بسیار جالب و هیجان انگیز است!

به نظر می رسد 4 روش وجود دارد که می توانید با H2O At Home درآمد کسب کنید ، مانند فروش شخصی ، فروش اعضای تیم ، جوایز و پاداش. در ادامه به طور خلاصه آنها را توضیح خواهم داد!

  1. فروش شخصی شما می توانید از 25٪ تا 40٪ از کل فروش شخصی خود کمیسیون دریافت کنید.
  2. فروش اعضای تیم – با این بازگشت می توانید 10٪ از فروش اعضای ثبت نام شده را بصورت حضوری دریافت کنید.
  3. پاداش – آنها یک پاداش سریع شروع می کنند ، که در مدت 60 روز اول برای اعضای جدید واجد شرایط است تا در حدود 400 دلار پاداش بدست آورید یا شخصی را در تیم خود ثبت کنید.
  4. پاداش – این لزوماً بازپرداخت نیست ، با این وجود ، شما می توانید 10٪ تا 15٪ از فروش محصول خود را در یک محصول رایگان بدست آورید. درست است ، این برنامه رایگان است!

در پایان ، بله ، می توانید با H2O در خانه درآمد کسب کنید!

هزینه:

برای برخی ، این مهمترین سؤال است قبل از پیوستن به H2O در خانه یا هر شرکتی مانند این! یادآوری این نکته مهم است که همه شرکت ها به نوعی هزینه راه اندازی نیاز دارند! با این حال ، در این صنعت ، معمولاً شروع بسیار ارزانتر است ، پس در تجارت سنتی که برای شروع کار حدود 30 هزار دلار هزینه دارد!

برای شروع کار با H20 ، باید یکی از کیت های شروع کسب و کار را خریداری کنید!

  1. گروه تجاری 99.00 دلار
  2. گروه تجاری اجرایی 230.00 دلار

با هر دو گروه ، می توانید یک وب سایت شخصی داشته باشید تا در سه ماه اول به طور رایگان در بازار آزاد شوید و تجارت خود را بصورت آنلاین و بعد از آن 13.00 دلار انجام دهید.

افکار نهایی:

محصولاتی که این شرکت ارائه می دهد مناسب و مناسب برای کسانی است که می خواهند مواد شیمیایی تمیز کننده غیر سمی و استفاده شخصی داشته باشند! با این حال ، قیمت آنها برای برخی از اقلام تا حدودی گران است و می تواند به سرعت به بودجه شما آسیب برساند!

احتمال سس ضعیف است! آنها فقط چهار دسته و چهار نرخ پایین دارند. همچنین ، پیدا کنید PDF به هر دلیلی برنامه جبران خسارت آنها دشوار است و هرگز نشانه خوبی نیست. شما مطمئناً می توانید از بازاریابی این شرکت درآمد کسب کنید ، با این حال به نظر نمی رسد که به زودی ثروتمند شوید و برای اکثر ما ، این هدف است! برای کسب درآمد در حالی که به دیگران کمک می کنید استاندارد زندگی بهتری داشته باشند!

هزینه مناسب است اما برای شرکتی که در سال 1997 تأسیس شده است ، آنها باید گزینه های بیشتری را انتخاب کنند! با این حال ، هر دو گروه با کسب و کار کافی ، نمونه محصولات و آموزش هایی را برای شروع کار و رشد سریع آن کسب می کنند! همچنین ، وب سایت شخصی برای سه ماه اول زیبا است و هزینه نگهداری بر روی آن به هیچ وجه بد نیست! با این حال ، اگر می دانید که چگونه یک تجارت مناسب مانند این را رشد دهید ، وب سایت شخصی شرکت یک هدررفت کامل پول است!

* داستین هیل در خانه یا محل اشتغال / درآمد متعلق به H2O نیست!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا