دنیای وب

در صورت استفاده از پیام های صوتی ، تصویری یا پیام های طولانی فروش ، وقتی می توان از پیشنهادات بازاریابی آنلاین تأثیر گرفت

من تقریباً تمام پول خود را با استفاده از صدا به صورت آنلاین می گیرم ، و من طرفدار بزرگی برای استفاده از صدا در وب سایت ها – خواه برای فروش و یا آموزش – هستم ، زیرا من در پاسخ و سود حاصل از آن جهشی بزرگ دیده ام.

نه تنها افراد را در پیام کاملاً متفاوت از استفاده از متن در معرض پیام شما قرار می دهد ، بلکه با افرادی ارتباط برقرار می کند که به هیچ وجه نمی توانید به دست آورید.

در حقیقت ، گاهی اوقات وقتی مردم به تمام مصاحبه هایی که من می پردازند گوش می دهند و در واقع با من صحبت می کنند ، به من می گویند که احساس می کنند با “یک مشهور” صحبت می کنند. وقتی در واقعیت هستم ، من از آن دور هستم.

این نوع انرژی خام با استفاده از صدا در سایت شماست.

با این وجود ، مواقعی وجود دارد که صدا در سایت شما کار نمی کند. یا حداقل ، بسته به صدا به حدی که من از آن استفاده کنم ، کار نخواهد کرد.

مثل اینکه اگر چیزی بفروشید که چیز زیادی برای صحبت کردن وجود نداشته باشد. به عنوان مثال ، اگر قطعات را به تولید کنندگان الکترونیکی یا چیز دیگری می فروشید.

درست است ، شاید شما می توانید برخی از راه های جرقه گفتگو در مورد آن را پیدا کنید. اما در واقع ، اگر کسی در سایت شما باشد زیرا می خواهد “قسمت # 138e7e8e” یا چیزی شبیه به آن باشد ، آنها 45 دقیقه ای ارائه نمی خواهند یا درباره آن صحبت نمی کنند. آنها فقط بخشی را می خواهند.

در واقع ، در مواردی مانند این ، تلاش برای بهبود همه چیز می تواند با صدا یا فیلم کار کند یا فروش طولانی را در مقابل شما ارائه دهد.

بنابراین مراقب باشید که چگونه از تمام فناوریهای جدید استفاده می کنید.

فیلم و صدا هر دو روش مهیج هستند. اما در صورت عدم دقت می توانند در بعضی موارد علیه شما عمل کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا