بازرگانیبرترین های کسب و کار

دلایل جذابیت خرید لباس کارتونی برای کودکان چیست؟

تم تولد کارتون فروزن و شخصیت محبوب السا

شخصیت السا با استایل و شخصیت خاص خود محبوب بچه ها در رده های سنی مختلف بوده و همچنان هست. لباس السا مربوط یه یک شخصیت کارتون از کارتون مشهور فروزن است و السا با لباس شخصیت کارتونی معروف خود از شخصیت های مورد علاقه کودکان است. از آن رو که کودکان به لباس های شخصیت های کارتونی و پرنسس های کارتونی علاقمند هستند و این لباس ها کودکان را بسیار خوشحال کرده و سر ذوق می آورد. امروزه با الهام از این کارتون تم تولد کودکان طبق لباس السا و انا مناسب برای جشن تولد بچه ها طراحی می شود.

اینترنت | بازی

تم تولد با حضور شخصیت های کارتونی

جشن تولد از جمله خاطره انگیزترین جشن ها در دوران کودکی فرزندان در سراسر جهان است. خاطره خوش از جشن تولد به قدری اهمیت دارند که والدین تلاش می کنند تا جشن تولد کودکان خود را به صورت هر چه تمام تر، بهتر و خاص تر برای فرزند خود تدارک ببینند. از جمله راهکار های جذاب تر ساختن تولد و به یاد ماندنی کردن جشن تولد برای فرزند، استفاده از تم های جشن تولد است که امروزه تنوع بسیار چشم گیری دارد. تم تولد بر اساس شخصیت های کارتونی محبوب ماندد لباس مرد عنکبوتی، کارتون فروزن با لباس السا و انا و … همراه با موسیقی زیبای این کارتون ها می تواند فرزندان و کودکان خردسال را بسیار خوشحال و هیجان زده کرده و جشن تولد را برای کودک به یاد ماندنی نماید.

دلایل جذابیت خرید لباس السا برای کودکان

 در سال 2014 بیشتر از 18 میلیون باز پخش تلویزیونی داشته است و در دسته پرفروش ترین فیلم های در امریکا قرار دارد. دلایل زیادی از نظر کودکان در سراسر دنیا مطرح شده است که چرا شخصیت السا و لباس السا را دوست دارند که به مواردی از محبو ب ترین دلایل آن در ادامه اشاره می گردد.

  • از دلایل جذاب بودن و دوست داشتنی بودن این شخصیت، زیبایی بسیار زیاد آن در کنار مهربانی زیاد، زیبایی ظاهری با موهای طلایی بلند، لباس های خاص و زیبا و چشم های آبی این شخصیت کارتونی است که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است،
  • بچه ها السا را الگوی خوبی برای خود می دانند چون السا همیشه به دنبال جواب سوال خود رفته و مشکلات خود را حل می کند، همچنین با قدرت بیشتر برای حل مشکلات بعدی قدم برمی دارد،

السا با دارا بودن قدرت های جادویی و پیراهن زیبای خود طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده، علاوه بر این موارد کارتون السا از نظر تم موسیقی و همچنین روایت داستانی، تمامی مخاطبان خود را مجذوب کرده است. انیمیشن فروزن اولین فیلم در دیزنی بوده که به دختران یاد داده که آن ها برای زنده ماندن و شاد زندگی کردن به مردها نیاز ندارند. بلکه دخترها در کنار هم قدرت زیادی می توانند داشته باشند.

خرید لباس مرد عنکبوتی

 یا همان لباس اسپایدر من از لباس های پرطرفدار برای پسر بچه ها است که به عنوان لباس تم تولد، بازی، جشن و … کاربرد دارد و محبوب بچه ها می باشد. لباس مرد عنکبوتی برای کودکان از اقلامی شامل تیشرت مردعنکبوتی، شلوار مرد عنکبوتی، نقاب پلاستیکی، کمربند و … تشکیل شده است.

خرید لباس السا از فروشگاه معتبر

خرید لباس السا این شخصیت جذاب و دوست داشتنی به راحتی از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند میلی جون از سراسر ایران امکان پذیر بوده و کاربران می توانند در تهران و یا در شهرستان سفارش خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه میلی جون، تامین کننده لباس کارتونی کودک

میلی جون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کودک عرضه کننده وسایل و لباس شخصیت های کارتونی ، تم تولد ، اسباب بازی و … می باشد و از سال ۹۷ تا کنون میزبان هزاران مشتری از سراسر ایران بوده است. فروشگاه با ارسال سریع و به موقع، قیمت مناسب، مشاوره خرید و پشتیبانی در خدمت مشتریان از سراسر ایران است. میلی جون دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و مجوز ساماندهی ارشاد و عضو اتحادیه کسب و کار های اینترنتی نیز می باشد.

محصولات قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی میلی جون

فروشگاه میلی جون عرضه کننده و تولید کننده محصولاتی شامل:

  • وسایل و لباس شخصیت های کارتونی
  • اسباب بازی
  • عروسک
  • تم تولد
  • ست های شخصیت های کارتونی ، قهرمانها و پرنسس ها و … می باشد.

 فروزن یک کارتون با داستانی تخیلی و شخصیت های کارتونی دوست داشتنی به خصوص همراه با ملکه برفی خود به نام السا و موسیقی زیبای این کارتون فرزندان را بسیار شاد کرده و به همین خاطر محبوب جشن های تولد است. درباره است. فروشگاه اینترنتی میلی جون تامین کننده و تولید کننده لباس و لوازم شخصیت های کارتونی کودکان است تا والدین به راحتی و بدون هیچ نگرانی از این فروشگاه خرید کرده و سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل گرفته و دل کودک خود را شاد کنند.

فروشگاه اینترنتی میلی جون با هدف خدمت رسانی سالم و با کیفیت به مشتریان راه اندازی شده است و دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن می باشد تا مشتریان برای خرید از فروشگاه میلی جون بابت سلامت بسته فرستاده شده و اطمینان ارسال هیچ نگرانی نداشته باشند.

خرید اینترنتی لباس بچه گانه:

آمارها نشان می‌دهند که این روزها خرید از فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه در بین خانواده‌های ایرانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده، از اینرو سعی داریم تا ضمن بررسی چالش‌های پیش رو، با ارائه نکاتی کاربردی، به شما کمک کنیم تا در هنگام خرید از یک سایت، راحت تر و درست تر تصمیم بگیرید. حتماً قبول دارید که خرید لباس مخصوصاً برای کودکان از آن دسته کارهایی است که هم جذابیت خاص خودش را دارد و هم تا اندازه‌ای سخت است. چرا؟ به طور مثال شما با کلی ذوق و شوق همراه با فرزند خردسال خود به فروشگاه لباس کودک رفته‌اید.

اما فرزند دلبندتان آن روز کم حوصله است و با شما همکاری نمی‌کند. خوابش می‌آید، نق می‌زند، در پوشیدن و امتحان کردن همکاری نمی‌کند. یا اصلاً سن فرزند شما به اندازه‌ای است که کاملاً همکاری می‌کند اما انتخابش با وضعیت مالی شما در آن لحظه همخوانی ندارد و هزار و یک داستان دیگر.

جدای از این موارد، مشغله فراوان، کمبود وقت و مسئله این روزهای جهان یعنی کرونا هم مزید بر علت شده تا خرید از یک سایت لباس بچه گانه ارزان نسبت به خرید سنتی آن در اولویت قرار گیرد. اما در این بین برای یک خرید خوب، مقرون به صرفه و خوشایند باید نکاتی را در نظر بگیرید که با هم بررسی می‌کنیم:

نکاتی که قبل از خرید لباس بچه گانه باید رعایت کنید

۱. به یاد داشته باشید بچه‌ها سریع رشد می‌کنند

در گذشته موقع خرید لباس بچه گانه مبنای خرید اکثر پدر مادرها انتخاب لباس‌هایی بود که لااقل یک یا دو سایز بزرگتر باشند. هرجند این فقط مختص گذشته نیست و هنوز هم برخی از والدین اینگونه عمل می‌کنند. اما حتماً راه بهتری هم وجود دارد. کافی است به یاد داشته باشید که بچه‌ها، مخصوصاً تا دو سالگی، خیلی سریع رشد می‌کنند. پس، از خرید برای فرزند خود در تعداد بالا و به صورت یکجا پرهیز نمایید، مخصوصاً برای بچه‌های زیر دو سال.

به جای آن به صورت آهسته و پیوسته و با توجه به رشد کودک، هر سه یا چهار ماه متناسب با رشد فرزند خود خرید کنید. در این حالت از پوشاندن لباس کودکانه بزرگ و گشاد به بهانه رشد سریع، که قطعاً جلوه خوبی ندارد، جلوگیری می‌کنید. همچنین به دلیل خرید زیاد، ممکن است بعضی از آن‌ها را اصلا نتوانید به کودک خود بپوشانید. این اتفاقی است که هنوز هم در خانواده‌های اطراف خود شاهد آن هستیم.

۲. خرید لباس بچه گانه با کیفیت

حقیقت این است که با افزایش قیمت‌ها چاره ای نیست و باید به دنبال خرید لباس کودک ارزان قیمت ولی با کیفیت از لحاظ دوخت یا پارچه بود. زیرا همزمان با رشد کودکان، تحرک و فعالیت جسمی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. مثلاً شلوار کودک حدوداً ۷ ماهه ای که چهار دست و پا حرکت می‌کند، در معرض سائیدگی زانو قرار دارد. کیفیت دوخت برای بچه‌های بالای 10 یا 12 ماه که در تلاشند تا راه رفتن را بیاموزند مهم است چون به طور طبیعی افت و خیز فراوانی دارند.

همچنین لباس‌های کودکان بالای دوسال به دلیل جست و خیزهای فراوان کودکانه معمولاً عمر کوتاهی دارند. از طرف دیگر در فرآیند رشد و استقلال طلبی برای انجام مستقل کارها، لباس‌های کودکان در بازه‌های زمانی کوتاه و به دلایل مختلف مانند غذا خوردن یا در حین بازی، کثیف می‌شوند.

در این بین شستشوی مداوم نیز عامل اصلی فرسودگی آنها خواهد بود. از اینرو منطقی تر است که در هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان به کیفیت پارچه و کیفیت دوخت آن دقت کافی داشته باشید. اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار هستند، شمال مال یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

۳. به لطافت و نرمی لباس بچه اهمیت دهید

اگر پارچه لباس کودکانه زبر باشد پوست حساسش را تحریک کرده و باعث سوزش و خارش خواهد شد. بنابراین از خرید لباس کودک ارزان قیمت که در ظاهر زیبا هستند اما می توانند سبب ایجاد حساسیت و خارش شوند (مانند لباس‌هایی که از پارچه‌های زمخت یا براق دوخته شده اند و یا دارای زیپ، تور، گیپور و … هستند) خودداری کنید. در هنگام خرید لباس بچه گانه ارزان قیمت، مدل‌هایی را انتخاب نمایید که از پارچه‌های لطیف نخی یا پنبه ای دوخته شده باشند زیرا سبب ایجاد هیچگونه حساسیتی نخواهند شد.

۴. به راحتی لباس کودک خود اهمیت دهید

پیش از نهایی کردن خرید، راحتی کودک و تعویض آسان و سریع آن را حتماً در نظر بگیرید. این باعث خواهد شد که موقع تعویض لباس، حداقل خودتان راحت تر باشید و با مقاومت کمتری از طرف بچه مواجه شوید. پوشاک با سرشانه دکمه دار و یا یقه‌های کشسان و یا مدل فرشته را جایگزین یقه تنگ نمایید تا سر بچه موقع تعویض تحت فشار قرار نگیرد و باعث آزار او نشود.

از انتخاب لباس‌های دارای دکمه‌های زیاد بپرهیزید تا سرعت تعویض آن‌ها افزایش یافته و فرزند خردسالتان کمتر احساس ناراحتی کند. اگر مجبور به خرید لباس نوزاد دکمه دار شدید، حتما دقت کنید که دکمه‌های آن قابلمه ای باشند زیرا دکمه‌های معمولی بیش تر از آنچه که خودتان تصور می‌کنید وقتتان را برای تعویض می‌گیرند.

می‌توانید لباس های بچه گانه زیپ دار که سر زیپشان پارچه ای یا پلاستیکی است را امتحان کنید. شلوارهای کمر کش هم در بین سایر انواع شلوار دارای اولویت هستند. اگر هم قصد خرید سرهمی دارید یادتان باشد که شاید لازم باشد در طول شب آن را عوض کنید. پس به این موضوع دقت نمایید که پاهای بچه راحت از سرهمی خارج شود. اگر قصد خرید برای بچه‌های حدود ۴ سال به بالا را دارید، دقت کنید که فرزندتان بتواند بدون نیاز به کمک بزرگترها آن‌را بپوشد.

۵. به طراحی لباس بچه گانه دقت کنید!

از نظر طراحی، برخی از لباس های بچه گانه مناسب هر سنی نیستد چون مخاطراتی را با خود به همراه دارند. معمولاً بچه‌های ۵ تا ۱۸ ماهه عادت به بلعیدن اشیاء دور و بر خود دارند. لذا در این بازه زمانی لباس‌هایی که دارای قطعات فلزی، دکمه، پاپیون و یا انواع دیگر اکسسوری هستند می توانند خطرات جانی برای کودک به همراه داشته باشند.

ظاهر و رنگ قطعات و دکمه‌ها برای کودکان جذاب است و ممکن است آن‌ها را ببلعند. اگر اصرار به خرید چنین لباس‌هایی دارید و یا گزینه بهتری برای خرید پیدا نکردید، توصیه می‌کنیم هر از گاهی مخصوصاً قبل از پوشاندن آن‌ها به نوزاد، از سفت بودن دوخت دکمه و اکسسوری‌ها اطمینان حاصل کنید.

همچنین حواستان به سر زیپ‌ها باشد. اگر مجبورید لباس زیپ دار بخرید دقت کنید که سر زیپ پارچه‌ای باشد و نه فلزی. همچنین از خرید پوشاک بچه گانه که بخش‌هایی از آن‌ها، ریش ریش است پرهیز کنید. زیرا احتمال جویده شدن آن توسط نوزاد وجود دارد. ترجیحاً از خرید لباس‌هایی که دارای بندهای بلند هستند برای نوزاد زیر یکسال، پرهیز کنید چون خطر پیچیده شدن دور گردن و خفگی را به همراه دارند. بنابراین به‌جای خرید شلوار با بندهای بلند، بهتر است مدل‌های دارای کمر کش دار را انتخاب کنید.

۶. رنگ لباس کودک

اگر انتظار دارید که فرزندتان مانند شما به تمیزی لباس خود توجه داشته باشد و حواسش دائماً به آن باشد، سخت در اشتباهید. اگر نسبت به این موضوع حساس هستید، توصیه می‌کنیم به هنگام خرید اینترنتی لباس بچه گانه به سراغ رنگ‌های متمایل به تیره و طرح‌های شلوغ بروید تا در صورت لک شدن، به راحتی و با یک نگاه قابل تشخیص نباشد. این ترفند تا حد زیادی شما را از شستشوی مدام لباس‌های فرزندتان خلاص می‌کند.

۷. برای لباس های بچه گانه روزمره بیش از اندازه هزینه نکنید!

این روزها گرانی بیش از حد پوشاک موضوعی است که همه با آن درگیر هستند. بنابراین مدیریت بودجه برای خرید اقلام ضروری بسیار اهمیت دارد. توصیه می کنیم که برای کاهش هزینه‌ها بیش از حد برای ست بودن لباس‌های راحتی منزل و خواب بچه حساسیت به خرج ندهید.

به جای خرید از یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه مارکدار می‌توان چند دست لباس بچه گانه ارزان قیمت و با کیفیت خرید. زیرا آن‌ها یا در اثر رشد بچه خیلی زود تنگ می‌شوند و یا به‌خاطر شستشوی زیاد زیبایی خود را از دست می‌دهند. پس توصیه می‌کنیم برای کاربردهای روزانه و منزلی خیلی هزینه نکنید.

خرید لباس ارزان قیمت و یا کیفیت بالا در فروشگاه میلی جون.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا