دنیای وب

دوازده بذر برای کاشت برای پر کردن قیف فروش خود استفاده می کنید

اگر چند مشتری تمام وقت دارید و به تعداد بیشتری نیاز دارید ، باید به طور مداوم تجارت خود را به بازار عرضه کنید. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید ، مسیر فروش شما پر است و مشتری های بالقوه را با هم جمع می کند تا دائما مشتری های جدید داشته باشید. پس از طی کردن این مسیر تبدیل ، جذب مشتری فقط به یک بازی شماره تبدیل می شود و برای شما کار می کند. لازم نیست فقط بخاطر نیاز به پول ، هیچ پیشنهاد قدیمی را با تجارت خسته کننده بپذیرید.

شما کنترل کننده هستید شما تصمیم می گیرید با آنها همکاری کنید. می توانید نرخ خود را تعیین کنید. شما می توانید خود را به عنوان یک مشاور که مشکلات مشتریان خود را حل می کند ، قرار دهید ، نه فقط کسی که به دنبال کار است.

واقعاً؟ فقط با نگه داشتن یک قیف کامل؟

بله ، اما دو نقص وجود دارد. مدتی طول می کشد تا این کار به این شکل انجام شود و شما باید دائما در آنجا باشید. توجه داشته باشید که بازاریابی تجارت شما به صورت آنلاین یک روند مداوم است ، نه کاری که می توانید بصورت متناوب انجام دهید.

شما می توانید این روند را با پرورش روابطی که قبلاً دارید آغاز کنید. تمام کارتهای ویزیت خود را که در رویدادهای مختلف شبکه به دست آورده اید ، مرور کنید. با آنها تماس بگیرید ، از آنها بخواهید که آیا به خدمات شما نیاز دارند ، و از آنها بخواهید که مایل به مراجعه به لیست پستی نیستند تا بتوانید در تماس باشید و از آنها بخواهید که مراجعه کنید.

همچنین می توانید از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بدون پیشنهاد فروش صحبت کنید. سپس شروع به پرسیدن در مورد شغل خود کنید و راه حل ارائه دهید. در پایان ، وقتی گفتگو از این طریق پیش می رود ، می توانید درخواست قرار ملاقات کنید.

کارهایی را که قبلاً با آنها کار کرده اید شروع کنید. ابتدا با بازار گرم خود کار کنید. این می تواند نتایج سریع به بار آورد. پس از کسب نتایج ، می توانید بازاریابی را به بازار خنک شروع کنید.

در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است:

دانه های خود را بکارید

شما به بیش از یک روش بازاریابی نیاز دارید که به این ترتیب کار کند تا بتوانید از بیش از یک مکان منجر شوید.

در اینجا دوازده ایده وجود دارد که می توانید یک بار آنها را پیاده سازی کنید:

1. گزارش رایگان بنویسید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید. عنوان آن می تواند: “10 دلیل …” یا “5 راه شما می توانید …”

2. به یک گروه شبکه ی تجاری مشغول شوید و یا در آن راه اندازی کنید که بتوانید با مردم ملاقات کنید و روابط خوبی برقرار کنید.

3. درمورد قد خود یک ماه در یک سخنرانی انجام دهید. اگر در حال صحبت کردن عمومی نیستید ، می توانید به Toastmaster بپیوندید و یاد بگیرید. این یک روش عالی برای جذب مشتری است.

4. وبلاگ نویسی یک مهمان. وبلاگ های دیگر را در جای خود پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید تا مهمانان متقابل وبلاگ شوند.

5- نوشتن کتاب یا کتاب الکترونیکی. این یک پروژه طولانی مدت است که برای ضعف قلب نیست ، اما اعتبار شما را ارتقا می بخشد و شما را به عنوان قدرت مستقر می کند.

6. ارسال مستقیم نامه با هدف قرار دادن لیزر. به یاد داشته باشید که این کار را ابتدا تست کنید و آن را به مشتری ایده آل خود ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که آنها می خواهید به آنها ارائه می دهید.

7. یک مجله آنلاین ، خبرنامه یا خبرنامه را راه اندازی کنید. حتماً بر نیازهای مشتریان خود توجه کنید و نشان دهید که چگونه می توانید با مثال ها و داستانهای مختلفی به شما کمک کنند. این یک روش عالی برای نگه داشتن ذهن است.

8- مشارکت با متخصصانی که دارای خدمات متناسب با شما هستند. به عنوان مثال ، اگر شما یک مربی مادام العمر هستید ، با روانپزشک یا پزشک انتقال پول الکترونیکی رابطه برقرار کنید که می تواند به مشتریان بالقوه شما به طور متفاوتی کمک کند و افرادی را که می توانید برای آنها مراجعه کنید و مراجعه کنید.

9- با دستگاه پاسخگو خوب ثبت نام کنید و یک سری 10 تا 20 ایمیل بنویسید تا در تماس با مشتریان بالقوه باشید. این امر باید به آنها مطالب مفیدی را در مورد شغل شما و نحوه کمک به سایر مشتریان ارائه دهد.

10. ایجاد یک وب سایت دوم در طاقچه های مربوطه مانند بازاریابی تخصصی. به عنوان مثال ، اگر مربی مادام العمر هستید ، می توانید صاحب یک وب سایت تجاری و یک نفر برای افراد شوید.

11- عضویت در یک انجمن تجاری راهی عالی برای رسیدن به اهداف مورد نظر شما است.

12. نوشتن مقاله برای تعیین اعتبار خود و ارائه مطالب عالی برای وب سایت خود.

همه چیز در مورد برقراری ارتباط ، برقراری ارتباط با بازار هدف و نگه داشتن نام ، چهره و کار در پیش روی آنها است تا شما کسی باشید که آنها را به موقعیت شما متصل می کند. این به آنها کمک می کند تا در صورت نیاز به شما مراجعه کنند و با شما تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا