دنیای وب

راز موفقیت در بازاریابی دیجیتال – فرآیند محک زدن

با توجه به انجمن کیفیت بریتانیا (1989)، TQM به شرح زیر ذکر شده است:

“TQM یک شرکت اداری است که متوجه می شود نیازهای مشتری و اهداف شرکت یکسان است.”

درک ارزش آنچه مهم است به نحوی از طریق مشارکت و تعهد نزدیک و محبت آمیز حاصل می شود، با شرایط بهبود مستمر، با سطح تحقق مطابق آن باید از دغدغه کامل خارج شود.

مراحل اساسی در حل مسئله عبارتند از:

– شناسایی مشکلات با اهداف توسعه:

– یک سیستم جهت یابی به شرح زیر ایجاد کنید:

برخی از ابزارهای کلی برای بنچمارک عبارتند از:

(I) علت و معلول (نمودار طرح ایشیکاوا)

موقعیت ها و نمودارهای پیامد ملموس به بررسی توضیحات مختلف مورد انتظار در پشت یک مشکل یا موقعیت کمک می کنند. با استفاده از این ابزار کنترل کیفیت می توانید اجزای شرکت کننده را به عنوان برنامه و دسته ارزیابی کنید. می توانید متصل شوید و درایور مخفی را در یک مشکل پیدا کنید. بطری چرخه خود را بپوشانید و بفهمید که یک چرخه کجا و چرا انجام نمی شود.

(II) PERT

PERT در مورد تکنیک های تحلیل ارزیابی برنامه بحث می کند. نمودار سطح بالا ابزاری است که برای برنامه ریزی کار در یک تلاش استفاده می شود – سازماندهی و سازماندهی شرکا برای انجام کار به عنوان یک کار گروهی چندان دشوار نیست.

یک نمودار پویا در طول دهه 1950 برای کمک به مدیریت ساخت سلاح و پیش بینی های امنیتی برای نیروی دریایی ایالات متحده ایجاد شد.

(iii) روش TAGUCHI

رویکرد تاگوچی به کنترل کیفیت یک رویکرد مدیریت برنامه است که خلاقیت (تحقیق و توسعه)، برنامه ریزی شی و پیشرفت را برجسته می کند و در عین حال احتمال خطاها و ناامیدی ها را در کارهای انجام شده به حداقل می رساند.

(IV) KANBAN

کانبان سیستمی است برای مدیریت ایجاد چیزی با ارزش با به روز رسانی مداوم آن، بدون اینکه برای جمع آوری پیشرفت ها بسیار سنگین باشد. مانند اسکرام، کانبان یک چرخه یا سالگردی است که از یک جلسه عمومی انتظار می رود تا گروه را به طور مؤثر و با استانداردهای همکاری برای دستیابی به موفقیت بی وقفه حرکت دهد.

(v) JIT (خط زمانی)

در اینجا 5 اصل اساسی مدیریت JIT آورده شده است:

مدیریت کیفیت جامع، مدیریت تولید، مدیریت تامین کننده، مدیریت ذخیره سازی و مدیریت منابع.

JIT بدون تأکید شدید بر TQM (مدیریت کیفیت جامع) آسیب نخواهد دید.

(vi) BATNA

توانایی یک داور برای اینکه بهترین گزینه در مقابل توافق نامه چانه زنی باشد، یکی از انواع جدیدی از داوری است که هنگام تمایز بین سیستم های معاملاتی و معاملاتی به دنبال آن است.

اگر برنامه بازی فعلی شما در معرض بسته شدن است، بهترین جایگزینی که دارید کدام است.

توصیه می کنم کتاب «به دست آوردن بله» نوشته ویلیام اوری را بخوانید.

یا از سوی دیگر، توصیه می‌کنم اگر ارزش‌ها و استانداردهای شما با مشتری/مشتریان با یک معامله برنده مطابقت ندارد، «حرکت فراتر از NO» نوشته ویلیام اوری را بخوانید.

(vii) پوکا – شوخی

Poka-Yoke یک کلمه ژاپنی است به معنای “مهر بند”، “مهر ناقص” یا “امید تصادفی”.

Poka-Yoke یک ابزار تمام چرخه است که به انجام دهنده کارها قدرت می دهد تا فاصله استراتژیک را از رفتار نادرست یا نادرست حفظ کند.

الهام بخش آن حذف از طریق پیشگیری، تصحیح یا هشدار خطای انسانی در هنگام وقوع است.

(viii) کایزن

کایزن یک رویکرد بازاریابی نمادین است که به طور مداوم تمام مرزها را بهبود می بخشد و همه کارکنان را از مدیر کل تا کارمندان توسعه متوالی درگیر می کند.

کایزن کلمه چینی-ژاپنی به معنای پیشرفت و بهبود مستمر است.

(ix) بیانیه ماموریت – در رویکرد و آماده سازی خود برای بازاریابی دیجیتال همیشه بیانیه ای متقاعد کننده از هدف، با احترام به برند، چارچوب روش شناسی اخلاقی و سازمان مبتنی بر استانداردها داشته باشید.

(x) CIT – (تیم بهبود مستمر):

یک تیم بهبود مستمر گروهی عمدی از شاهکارهای مشابه است که برای بهبود یک چرخه، چرخه یا رویداد خاص دور هم نشسته اند.

(xi) CAT (اقدام اصلاحی): یک بسته یا تیم تحت نقش یک مدیر محلی که برای رسیدگی به یک مشکل تعریف شده است.

بخشی از 7 ابزار کنترل کیفیت خاص به شرح زیر است:

مرحله (1) – طبقه بندی: به عنوان نمایشی از سازماندهی داده ها، افراد و متون برای یک موضوع یا لایه اجتماعی خاص … یکی از هفت ابزار اساسی کیفیت ارائه می شود.

مرحله (2) – TALLY Sheet یا Check Sheet یک سیستم (فایل) است که برای جمع آوری داده ها به طور مداوم در منطقه ای که داده ها به آن تحویل می شود استفاده می شود. داده های به دست آمده می تواند کمی یا احساسی باشد. اگر اطلاعات زیادی وجود داشته باشد، گواهی گاهی اوقات یک برگه محاسبه نامیده می شود.

مرحله (3) – هیستوگرام: شبیه به نمودار میله ای است، با این حال، هیستوگرام اعداد را به صورت متنوع خلاصه می کند. به همین ترتیب، شما انتخاب می کنید که از کدام پلتفرم استفاده کنید! مدل: ارتفاع درخت زیتون

مرحله (4) – تجزیه و تحلیل پارتو: یک تکنیک پشتیبانی استاندارد است که در آن نمودارهای مختلف می توانند تفکر را متعادل کنند. به طور کلی، مشکل گشا بهترین موقعیت را برای هر فعالیت ارزیابی می کند، سپس بهترین تمرین را که تا حد امکان از یک استراحت کامل عبور می کند، انتخاب می کند.

مرحله (5) – نمودار علت و مؤثر: نمودار ایشیکاوا نمودار یک علت توسط Kaoru Ishikawa است که توضیحات احتمالی پشت یک مورد خاص را نشان می دهد. یک کار معمولی در برنامه ریزی ایشیکاوا، برنامه ریزی چیزها و انتظار شکست کیفیت برای شناسایی عواملی است که ممکن است تأثیر کلی داشته باشند.

مرحله (6) – نمودار پراکندگی: طرح پراکندگی یک طرح یا ساختار ریاضی است که توسط یاتاقان‌های دکارتی برای نشان دادن قدردانی از دو جزء ثابت برای تعداد زیادی داده استفاده می‌شود. اگر مراکز دارای کد باشند، ممکن است دلیل دیگری ظاهر شود.

مرحله (7) – نمودار کنترل: نمودار کنترل تغییر یک چرخه را پس از یک دوره زمانی مشخص نشان می دهد و توضیحات غیرعادی را در پشت نوع و تغییر کشتن پیدا می کند. مانند نمودار مسابقه، حد کنترل بالا و پایین را ترکیب می کند.

برای اطلاعات بیشتر، معیار رابرت سی کمپ را در YouTube بررسی کنید.

[منبع/مرجع:DrDDSharma(TotalQualityManagement-PrinciplePractices&Cases)[منبع/مرجع:DrDDSharma(TotalQualityManagement-PrinciplePractices&Cases)[Loharano/Fanondroana:DrDDSharma(TotalQualityManagement-PrinciplePractices&Cases)[Source/Reference:DrDDSharma(TotalQualityManagement-PrinciplePractices&Cases)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا