راهنمای خرید لباس کار زمستانی

وقتی باران یا برف می بارد، اهمیت لباس کار مناسب زمستانی را بیشتر متوجه می شویم. در آن زمان دیگر نمی توان با لباس نازک کار کرد و مسئولیت را به درستی انجام داد. بنابراین این لباس ها بر کیفیت کاری که افراد انجام می دهند تاثیر می گذارد. این مطلب توسط طراحان خیاطی را به ویژگی های لباس کار زمستانی اختصاص داده ایم و به شما می گوییم که چه نکاتی برای خرید لباس کار مردانه زمستانی وجود دارد و کدام لباس کار برای استفاده در فصل زمستان مناسب است. پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لباس کار زمستانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مقاومت در برابر آب اولین ویژگی لباس کار زمستانی است. در فصول سرد سال و در جاهایی که نیاز به پوشیدن لباس کار گرم دارید، قطعا احتمال بارش برف و باران وجود دارد. بنابراین بهتر است این لباس ها از موادی ساخته شوند که در برابر آنها مقاوم باشند. قسمت رویه نایلون و پلی استر گزینه مناسبی برای این کار محسوب می شود و از ورود آب به لباس جلوگیری می کند.

وقتی صحبت از راهنمای خرید لباس کار زمستانی می شود، باید به دوخت آن توجه ویژه ای داشت. برای محافظت از شما در برابر سرما، این لباس های بدن باید درز محکمی داشته باشند.البته تعدادی از تولیدی لباس کار ارزان برای تهیه آنها از روش پرس استفاده می کنند تا هیچ قسمتی از لباس درز نداشته باشد. این کار باعث می شود که لباس ها درزی نداشته باشند که سرما از طریق آن وارد شود.

لباس های کار زمستانی باید دمای داخلی بدن را حفظ کرده و از سرما محافظت کنند. این لباس ها چندین لایه برای تحقق این هدف دارند. لایه بیرونی از فرد در برابر باد و باران محافظت می کند و در بالا گفتیم که از نایلون ساخته شده اند. لایه میانی از پشم شیشه است که کار گرمایش را انجام می دهد. درونی ترین لایه از کتان یا مواد دیگر ساخته شده است که نرم است و باعث می شود لایه های بیرونی برای بدن مضر نباشند.

راهنمای خرید لباس کار زمستانی

نکات مهم هنگام خرید لباس کار زمستانی

زمانی که قصد خرید لباس برای کار خود در فصل زمستان را دارید، بهتر است به چند نکته توجه کنید تا یک تجربه خوب از این خرید به خاطر بسپارید. در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم و توضیح می دهیم که چگونه بر نحوه خرید لباس کار زمستانی شما تأثیر می گذارد.

لباس کار زمستانی نباید فعالیت ها را محدود کند

در راهنمای خرید لباس کار زمستانی عدم محدودیت حرکتی را جدی بگیرید.این لباس ها لایه لایه هستند تا هدف خود را برای گرم نگه داشتن شما برآورده کنند. بنابراین ضخیم تر از لباس های دیگر هستند. انجام کارها در حین پوشیدن آنها سخت تر می شود. البته این طبیعی است. اما بهتر است توجه داشته باشید که لباس هایی را انتخاب نکنید که حرکت و حرکت آزادانه را برای شما دشوار کرده و مانع حرکت آزادانه شما شود.

لباس کار زمستانی باید گرم و سبک باشد

هدف از لباس کار زمستانی گرم کردن بدن در روزهای سرد است تا بتوانید کار خود را به راحتی و به نحو احسن انجام دهید. پس هدف از خرید لباس کار زمستانی که گرم نگه داشتن بدن است را فراموش نکنید. با این حال، اگر آنها سنگین باشند، ممکن است نتوانید به راحتی حرکت کنید و کارهای مورد نیاز شغل خود را انجام دهید. بنابراین این لباس ها علاوه بر گرم نگه داشتن بدن باید سبک باشند. پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که لباس کاری که برای فصول سرد انتخاب کرده اید شما را گرم نگه داشته و در عین حال وزن مناسبی نیز داشته باشد.

لباس کار زمستانی گردن را می پوشاند

گفتیم لباس های مورد نیاز برای کارهای زمستانی باید انسان را گرم نگه دارد.برای این منظور بهتر است یقه ای داشته باشند که گردن شما را بپوشاند و سرما را وارد بدن نکند. زیرا اگر باد و باران از این قسمت به لباس نفوذ کند دیگر هدف لباس یعنی گرم کردن بدن محقق نمی شود.

خرید لباس کار زمستانی در رنگ های تیره

برای اینکه لباس های کار زمستانی خود را گرم نگه دارید، آنها را با رنگ های تیره خریداری کنید. این رنگ ها نور خورشید را جذب می کنند و به شما کمک می کنند تا گرم شوید و کمتر احساس سرما کنید. همچنین این رنگ های تیره لباسی را که زیر آن می پوشید نشان نمی دهد. البته این مزایا باعث نمی شود فکر کنید رنگ های دیگر مناسب نیستند. در نهایت، شما انتخاب می کنید که لباس کار زمستانی گروه شما چه رنگی باشد.

مهمترین لباس کار برای پوشیدن در زمستان چیست؟

در مورد ویژگی های لباس کار مورد نیاز در زمستان صحبت کردیم و اشاره کردیم که هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد. سوالی که در اینجا مطرح می شود، انواع لباس کار زمستانی نیست. به چه لباسی می گوییم لباس کار زمستانی؟ در زیر برخی از مهمترین مواردی که تقاضای زیادی دارند آورده شده است:

شلوار
شلوار یکی از اصلی ترین قسمت های لباس است که از مواد مختلفی تهیه می شود.در روزهای سرد سال، شلوارهایی که افراد سر کار می پوشند باید ضخیم تر باشند تا از سرما در امان باشند. این موضوع برای افرادی که کارشان در فضای باز است اهمیت بیشتری دارد. زیرا در این محیط نمی توان از بخاری استفاده کرد و سرما از هر طرف به دست فرد می رسد.

سویی شرت
سوئیشرت لباس کار زمستانی است که می توانید زیر لباس های دیگر خود بپوشید. این لباس ها وزن چندانی ندارند و با پوشیدن آن ها احساس سنگینی و بی تحرکی نخواهید داشت. معمولا به صورت بلوز و شلوار است که برای مناطق بسیار سرد گزینه مناسبی به حساب می آید. با پوشیدن لباس گرم کمتر نسبت به سایر مواقع احساس سرما می کنید. همانطور که این لباس معمولا از پنبه است.

بادگیر
لباسی سبک که برای هوای نه چندان سرد با کمی باران مناسب است. این لباس کار زمستانی دارای عایق است که از شما در برابر باد محافظت می کند و از نفوذ باد به لباس جلوگیری می کند تا احساس سرما کنید. همچنین با پوشیدن بادگیر از آنجایی که در داخل آن گردش هوا وجود دارد کمتر از حالت دیگر عرق خواهید کرد. وقتی این لباس کار زمستانی را می پوشید در آن راحت هستید و مانع حرکت آسان شما نمی شود.یکی دیگر از مزایای بادگیر شستشوی آسان آن است. هنگام شستن در مدت کوتاهی خشک می شود و می توانید آن را بپوشید. این موضوع در زمستان که لباس ها به آرامی خشک می شوند اهمیت زیادی پیدا می کند. همچنین احتمال چروک شدن بادگیر کمتر است و همیشه لازم نیست قبل از پوشیدن، اتو برای صاف کردن آن حمل کنید.

پانچو
پانچو لباس کار زمستانی است که روی لباس های دیگر می پوشید و حس آرامش را ایجاد می کند. مخصوصاً زمانی که هوا به طور ناگهانی تغییر می کند و باران می بارد، این یک لباس راحت است که با آن کلاه هم دارد. این لباس از کت بارانی نازکتر است و شما را گرم نمی کند. اما اجازه نمی دهد حتی یک قطره باران در آن نفوذ کند و شما را خیس کند. زمانی که قصد خرید پانچو را دارید، بهتر است اندازه ای را انتخاب کنید که هنگام پوشیدن آن مشکلی ایجاد نکند.

بارانی
وقتی پاییز و زمستان می آید، هوا همه جا سرد نمی شود و برف نمی بارد. به عنوان مثال در شمال کشور در اکثر فصول سرد باران می بارد. در این شرایط بارانی گزینه مناسبی برای خرید لباس کار زمستانی محسوب می شود.لباسی که به شما کمک می کند زیر باران خیس نشوید و هنگام پوشیدن آن احساس گرما نکنید. بارانی ها در سایزهای مختلف کوتاه، متوسط ​​و بلند تولید می شوند و شما با سلیقه خود آنها را انتخاب می کنید.

ژاکت
ژاکت یک لباس کار چند لایه است که به خوبی از سرما محافظت می کند. این لباس کار زمستانی طرح های متنوعی دارد و می توان آن را برای مجالس رسمی و غیررسمی پوشید. هنگام برنامه ریزی برای خرید ژاکت برای فصل سرد، به خاطر داشته باشید که می توانید یک یا دو لایه لباس زیر آن بپوشید. بنابراین، بدون پوشیدن لباس زیر، ژاکت در اندازه خود نخرید. زیرا وقتی چند لایه لباس می پوشید، آن را از دست می دهید.

جیلقه
یکی دیگر از نمونه های لباس کار زمستانی جلیقه است که برای افراد مختلف مانند نگهبانی و آتش نشانی ساخته می شود. این لباس برای بالاتنه است و مانند بلوز مردانه است. البته جلیقه بدون آستین است و در جلو بسته می شود و در آن قسمت زیپ و دکمه ای وجود ندارد. یقه این لباس هفت یا گرد است. همچنین می توانید لباس های دیگری مانند بلوز مردانه را زیر جلیقه بپوشید. جنس جلیقه کتان و پنبه است.این لباس را می توان جلیقه نیز نامید. اما آنها متفاوت هستند. تفاوت آنها در این است که جلیقه در جلو باز و جلیقه در جلو بسته است.

نتیجه

در این مقاله درباره راهنمای خرید لباس کار زمستانی صحبت کرده ایم و تعدادی از پرفروش ترین استایل ها را برای شما فهرست کرده ایم. Tailor Designers یک فروشگاه متخصص در تولید لباس کار است. شما می توانید برای خرید هر یک از لباس های کار زمستانی که در بالا ارائه کرده ایم به سایت این مجموعه مراجعه کنید و لباس های مورد نظر را برای نیروهای خود سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی به دست شما برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا