دنیای وب

راهنمای مبتدیان در بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه نیازهایی دارد؟

برای اتصال محصولات به مشتریان بالقوه، بسیاری از تکنیک های دیجیتال استفاده می شود. از آنجا که اکنون زمان یافتن مدرن ترین مصرف کنندگان در اینترنت و جلب توجه آنها است، محصولات باید به صورت آنلاین نیز فروخته شوند. به طور کلی، تکنیک های مربوط به اصطلاح گسترده تری به نام بازاریابی دیجیتالی ایجاد می شود.

زمان زیادی نمی برد، بیایید در مورد تکنیک ها صحبت کنیم در مورد و نحوه دقیق کار آنها صحبت کنید.

SEO – بهینه سازی موتورهای جستجو

بر اساس ویکی پدیا، سئو فرآیندی است که بر روی دید یک وب سایت یا صفحه وب در نتایج موتور جستجوی بدون پرداخت تأثیر می گذارد.

به عبارت ساده، صحبت در مورد یک تجارت آنلاین، وب سایتی که محصولات/خدمات را می فروشد، مشتریانی که به دنبال همین هستند و پلتفرمی که این دو را به هم متصل می کند. این دامنه موتور جستجو است (که در بیشتر موارد گوگل است). سئو فرآیندی است که شامل بهینه‌سازی وب‌سایت فروشنده بر اساس دستورالعمل‌های یک موتور جستجو می‌شود تا زمانی که مشتریان سعی می‌کنند آن را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو کنند، مورد پسند موتورهای جستجو قرار گیرد.

به علاوه سئو را می توان به دو دسته تقسیم کرد.

  • سئو روی صفحه – این منجر به تغییرات زیادی در وب سایت می شود از جمله متا تگ ها، توضیحات متا، درج کلمه کلیدی، بهینه سازی محتوا، سرعت وب سایت، محتوای کمتر و بسیاری موارد دیگر.
  • سئوی خارج از صفحه – سئوی خارج از صفحه درباره ایجاد لینک است. خیر این بزرگترین تصور غلط در مورد SEO Off Page است. لینک بیلدینگ بخش مهمی است، اما نشانک‌گذاری اجتماعی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد قدرت دارند.

SEM – بازاریابی موتورهای جستجو

موتورهای جستجوی زیادی وجود دارند که پلتفرم های تبلیغاتی را برای بازاریابی موتورهای جستجو ارائه می دهند. گوگل ادوردز محبوب ترین از همه است، تبلیغات جستجوی یاهو و تبلیغات بینگ در یک دسته قرار می گیرند. کلمات کلیدی و استراتژی های مناقصه دو عامل اصلی هستند که موفقیت یک کمپین SEM را تعیین می کنند.

SMM- بازاریابی رسانه های اجتماعی

برخلاف SEM، SMM نیازی به استفاده از پلتفرم تبلیغاتی ندارد. با این حال، آنها بخشی از SMM هستند، همچنین می توان از سایت های رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تبلیغاتی استفاده کرد که به گونه ای ایجاد شده است که کاربران تمایل به اشتراک گذاری همان یا بازدید از سایت های مرتبط با آن را داشته باشند.

بازاریابی محتوا

به عبارت دیگر می توان آن را بازاریابی آموزنده نامید. راهی برای یک برند یا شرکت برای ایجاد محتوایی که خوانندگان خود را بدون اجبار به فروش آگاه می کند، اما آنها را تشویق می کند تا چیزی بهتر را در زندگی انتخاب کنند. (شاید برای شما بخرید)

این اطلاعات کمی از دنیای دیجیتال مارکتینگ است. از برخی یا همه آنها استفاده کنید تا شاهد رشد کسب و کار آنلاین خود باشید. اگر هنوز با مشکلی روبرو هستید و آماده دریافت کمک حرفه ای برای کمپین بازاریابی دیجیتالی آینده خود هستید، همیشه با یک رهبر و فرد شناخته شده صحبت کنید. شرکت سئو تا شاهد وقوع جادو باشیم

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا