دنیای وب

راهنمای مبتدی و معرفی بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی کاملاً جدید نیست اما این چیزی است که شرکت ها در سرتاسر جهان باید بخواهند اگر بخواهند تجارت خود را توسعه دهند ، به آن توجه کنند. بازاریابی YouTube سالهای زیادی است که وجود دارد و با گذشت سالها به رشد خود ادامه می دهد. در نتیجه ، فناوری هایی که به شرکت ها امکان می دهد از SEO برای فیلمبرداری بهره ببرند نیز در حال افزایش هستند و بازاریابی سودآور محصولات و خدمات را از طریق فیلم امکان پذیر می کنند.

برخی دلایلی که بهینه سازی ویدیو ممکن است برای شما مناسب باشد عبارتند از:

  • مردم عاشق فیلم ها هستند: مردم معمولاً تماشای یک فیلم را به جای خواندن در همان موضوع ترجیح می دهند. اگر فردی هستید و پس از آن می خواهید یک محصول یا خدمات جدید را معرفی کنید ، در صورت استفاده از فیلم ، شانس ارتباط برقرار کردن پیام خود را بیشتر خواهید داشت.
  • کاهش نرخ گزاف گویی: نرخ گزاف گویی به این معنی است که بازدید کنندگان مدت طولانی در سایت شما نمی مانند. شما به آنها نیاز دارید تا در سایت خود بمانند زیرا هرچه مدت طولانی تر بمانند ، احتمال اینکه از چیزی سود ببرند احتمال بیشتری دارند. سپس با جلب توجه مشتریان بالقوه ، فیلم ها می توانند برای شما کار کنند. و از آنجایی که می توانید از این فیلم ها برای برجسته کردن محصولات و خدمات خود استفاده کنید ، شاید بتوانید از بازاریابی ویدیویی و همچنین برای تبلیغ خود استفاده کنید.
  • بالا رتبه بندی YouTube: اگر از سایتهای اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube استفاده می کنید ، فیلم های عالی با عناوین عالی بیرون می آیند و سپس تبلیغ فیلم های خود را به طور موثر تبلیغ می کنید به این معنی است که بسیاری از مردم فیلم های شما را تماشا می کنند. هرچه افراد بیشتر مقالات شما را مشاهده کنند ، رتبه بندی ویدیو نیز بالاتر می رود. فیلم های دارای درجه بالا معمولاً در جستجوها ظاهر می شوند ، بنابراین حتی به شخصی که نمی داند شما وجود دارد ، فقط با دریافت یک فیلم سطح بالا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. هرچه مشتری بالقوه تری با آنها برخورد کنید ، شانس دستیابی به فروش بیشتر می شود.
  • امکان پیشرفت وجود دارد: فیلم های بازاریابی از فناوری استفاده می کنند که هنوز هم نسبتاً جدید است ، بنابراین فضای زیادی برای بهبود وجود دارد. این بدان معنا نیست که اکنون عالی نیست بلکه با توجه به اینکه نیازهای مردم در حال تحول و تغییر هستند ، فناوری ویدیو سازگار خواهد شد و از این طریق ویژگی های جدید تری تولید می شود که می توانید از آن برای تجارت خود استفاده کنید.
  • اعتبار برند را افزایش می دهد: فیلم های شما نمایانگر تجارت شما هستند ، بنابراین هنگامی که مشتریان بالقوه یکی از فعالیت های شما را می بینند ، شما اعتبار و مارک تجاری را بنا می کنید تا بازدید کنندگان سایت شما را به خاطر بسپارند. احضار عالی متحد شماست زیرا وقتی نیاز خاصی ایجاد می شود که می توانید آن را برطرف کنید ، مشتری به احتمال زیاد شما را بررسی می کند.

برای کمک به شما در شروع یک سفر موفقیت آمیز در بازاریابی ویدیویی ، برخی از اصطلاحات ممکن است با آنها روبرو شوید. درک اینکه این اصطلاحات به چه معنی است می تواند به شما در درک بهتر بازاریابی با فیلم کمک کند.

  • پوشش های تبلیغاتی روکش های کوچک و کمی شفاف در سراسر صفحه نمایش در فیلم های آنلاین مشابه آنچه در برنامه های تلویزیونی مشاهده می کنید هستند. پوشش های تبلیغاتی معمولاً 15 ثانیه در فیلم ظاهر می شوند و حدود 10 ثانیه ادامه خواهند داشت.

  • صفحه آبی / صفحه سبز: یک جزء از فرآیند کلیدی جایی است که فرد در مقابل صفحه قرار می گیرد و تصاویر مربوط به طرح های رنگی خاص در پشت آنها ظاهر می شود.
  • تبلیغات ویدیویی گسترده: ممکن است یک بازرگانی قبل ، حین و یا بعد از نمایش محتوا ظاهر شود و به طور معمول 15 یا 30 ثانیه ادامه یابد.
  • سیستم های مدیریت محتوا: برنامه هایی که هدفشان ایجاد یک چارچوب سایت است ، از جمله کلیه پرونده های رسانه ای ، محتوای وب و موارد دیگر. این یک روش مقرون به صرفه برای مدیریت سایت است زیرا استفاده از آن بسیار آسان است اما بسیار کاربردی است ، برای کار با آن نیازی به یک متخصص ندارد اما می تواند به نتایج حرفه ای برسد.
  • تحویل: وسایلی که با استفاده از آن مواد ویدئویی مانند وب سایت ها و دستگاه های تلفن همراه به عموم مردم ارائه می شود.

اگر در مورد اثربخشی بازاریابی ویدیویی فکر نکرده اید ، ممکن است بخش بزرگی از درآمد سودآور را در داخل و بین المللی هدر دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا