دنیای وب

راهنمای Dell OptiPlex 5050 – نگاهی به اندازه های مختلف و تنظیمات موجود با این رایانه

اگر فضای رایانه رومیزی برای رایانه رومیزی معمولی ندارید ، Dell یک فاکتور کوچک و برج های جمع و جور را ارائه می دهد. گزینه های قفل چندگانه ، دسترسی آسان به مؤلفه ها و مدیریت از راه دور از معدود مزایای سری Dell OptiPlex 5050 هستند. این یک سری رایانه با رده متوسط ​​است که بین سری OptiPlex 3000 و 7000 قرار دارد.

در حالی که نسخه Micro ممکن است جایی برای Big داخلی مانند Big Tower نداشته باشد ، اما هنوز هم دارای برخی از سخت افزارها و ویژگی های عالی است. چند مورد اضافی اختیاری مانند غرفه وجود دارد که به آن اجازه می دهد تا در هر مکان کار مدرن ادغام شود. می توانید آن را در بسیاری از تنظیمات نصب کنید: زیر میز ، روی دیوار ، نشستن به صورت عمودی روی میز یا میز و غیره. برخی از کاربران نصب آن را مستقیماً در پشت صفحه (جداگانه فروخته شده) به عنوان یک نوع تنظیمات همه در یک انتخاب می کنند.

OptiPlex 5050 همانطور که در بین تجارت های تجاری به بازار عرضه می شود ، دارای تعداد زیادی نرم افزار و سیستم عامل دوستانه برای فناوری اطلاعات است که امنیت از راه دور را آسان تر می کند. این ویژگی ها شامل ابزارهای Dell برای مدیریت BIO ، بروزرسانی سیستم عامل ، اتوماسیون و پشتیبانی از مجموعه استاندارد مدیریت پذیری اینتل است. برخلاف بسیاری از رایانه های شخصی ، این دستگاه عاری از bloatware است.

این شاسی برای باز کردن قفل آن به هیچ ابزاری احتیاج ندارد ، بنابراین تغییر سخت افزار ساده است و می توان طی چند ثانیه انجام داد. در قسمت پشت و جلوی کامپیوتر شکاف هایی وجود دارد که باعث می شود جریان هوا خوب باشد و همه اجزای آن خنک شود.

گزینه های پیکربندی دسکتاپ Dell OptiPlex 5050

فرقی نمی کند نسخه Dell OptiPlex 5050 را انتخاب کنید ، زیرا تنظیمات بسیار مشابه هستند. ارزان ترین گزینه پردازنده مدل Intel Core i5 7500 است که از لینوکس و ویندوز 10 پشتیبانی می کند – هر سیستم عامل که با آن کار شما انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پردازنده i7 7700 بروید. یا RAM 8 GB DDR4 (2 x 4GB) یا 16 GB DDR4 RAM (2 x 8GB) را در 2400MHz انتخاب کنید. هارد 3.5 اینچی شامل چندین تنظیم 500 گیگابایتی (7200 دور در دقیقه) بود. برای نسخه فشرده سازنده فرم ، می توانید در صورت نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ، یک SSD 2.5 اینچی کلاس SATA 2.5 اینچی SSD به همراه یک درایو نوری دریافت کنید.

نکته خوب در مورد برج استاندارد این است که از فضای کافی برای کارت ویزیت اختصاصی برخوردار است و از AMD Radeon R5 430 1GB با اتصالات DP / VGA پشتیبانی می کند.

این که آیا نسخه کوچکتر یا استاندارد Dell OptiPlex 5050 را انتخاب می کنید ، درگاه های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کرده و همگام سازی کنید: HDMI ، USB 3.1 ، USB 2.0 ، کارت خوان رسانه رسانه ای SD ، جک صوتی جهانی ، (اختیاری) پلاتین 92٪ PSU راندمان ، و بیشتر

هر روز یک کوپن یا کوپن Dell جدید در دسترس است که برخی از آنها می توانند به شما در صرفه جویی در دسک تاپ شغلی و همچنین لوازم جانبی و لوازم جانبی کمک کنند. شما قطعاً آن را پیدا خواهید کرد Dell OptiPlex 5050 تخفیفی را پیشنهاد می کنید که به شما در تهیه این رایانه کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا