بازرگانیبرترین های کسب و کار

رزرو اینترنتی هتل دبی چه فوایدی دارد؟

آشنایی با چند نمونه از هتل‌های مناسب برای ایرانیان + مزایای رزرو اینترنتی هتل دبی

امارات یکی از شهرهای منتخب ایرانیان برای سفرهای خارجی به‌شمار می‌رود. این شهر بزرگ یکی از شهرهای بندری کشور امارات است و گردشگران سرتاسر جهان به آن علاقه‌ی زیادی دارند. این شهر یک شهر لوکس به‌حساب می‌آید و شما می‌توانید با سفر به این شهر، یک اقامت دلچسب را تجربه کنید. کسانی که قصد سفر به دبی را دارند دغدغه‌های زیادی برای رزرو اینترنتی هتل های دبی دارند. این موضوع به‌خاطر آن است که دبی هتل‌های کاملا متفاوتی از نظر قیمتی و کیفیتی دارد.

شهر دبی در سال‌های اخیر(۵۰ سال گذشته) پیشرفت‌های زیادی کرده است که بسیاری از ثروتمندان جهان به سرمایه‌گذاری در این شهر ترغیب شده‌اند. جالب است بدانید هتل‌های دبی در برخی موارد با ذائقه‌ی ایرانیان سازگار نیست و بهتر است به سراغ رزرو هتل‌هایی بروید که برای ایرانیان مناسب است و با آداب و رسوم ما هماهنگ‌تر است. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که هتل‌های دبی دارای رستوران‌های متفاوتی نیز هستند که باید با دقت انتخاب شوند تا بتوانید غذایی با ذائقه‌ی ایرانی میل کنید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم چند نمونه از هتل‌های مناسب برای ایرانیان را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد رزرو هتل دبی از سایت پرشین هتل را دارید در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

CES | امنیت

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی

این هتل یکی از هتل‌های مناسب شهر دبی است که کاملا برای ایرانیان مناسب است و بسیاری از افرادی که می‌خواهند یک اقامت لوکس را در شهر دبی تجربه کنند و قصد رزرو اینترنتی هتل های دبی را دارند به سراغ رزرو این هتل ۵ ستاره می‌روند. یکی از مزیت‌های این هتل سرویس رفت و برگشت رایگان به مرکز بین‌المللی خرید شهر دبی است.

مرکز خریدی که تقریبا در هیچ کدام از کشورهای همسایه نظیر ندارد و می‌تواند برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب باشد. سرویس رفت و برگشت به این مرکز خرید هر روز در ساعت خاصی از درب هتل حرکت می‌کند و پس از گذشت چند ساعت به هتل بازمی‌گردد. هتل جمیرا دارای پارک آبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید و ساعات لذت‌بخشی را در پارک آبی داشته باشید.

تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، فروشگاه، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، نگهداری بچه، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر ۴ فصل، فکس و فتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، اجاره خودرو، کتاب‌خانه،‌ صرافی اختصاصی و…

رزرو هتل دبی از سایت پرشین هتل می‌تواند در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند زیرا به‌صورت آنلاین می‌توانید امکانات و قیمت‌های هر هتل را مشاهده کنید و در نهایت مناسب‌ترین گزینه را با کمترین قیمت رزرو کنید.

هتل ۵ ستاره مینا السلام

یکی دیگر از هتل های دبی که برای ایرانیان کاملا مناسب است. این هتل کاملا مجلل و مناسب است و کسانی‌که قصد رزرو هتل دبی را دارند می‌توانند این هتل را یکی از گزینه‌های جدی خود قرار دهند. این هتل نسبت به قیمتی که دارد امکانات کاملا مناسب و ارزنده‌ای دارد که از جمله آنان می‌توان به استاندارد بالای اتاق‌های این هتل اشاره کرد. تماشای آب در هتل‌های این شهر بسیار جذاب است به‌طوری‌که ساعت‌ها می‌توانید از آن لذت ببرید. این هتل از لحاظ معماری و طراحی داخلی جوایز بین‌المللی فراوانی دریافت کرده است و یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر دبی رزرو کنید. البته امکانات این هتل به همین جا ختم نمی‌شود و یک استخر سرباز و یک استخر سرپوشیده نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

استخر سرباز و سرپوشیده، اینترنت بی‌سیم رایگان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، باشگاه بدن‌سازی، کلاس‌های یوگا، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس رو به دریا،  ۱۸ نوع اتاق مختلف، شاتل‌های فرودگاهی، سیستم تهویه مناسب، باشگاه بدن‌سازی، صندوق امانات، روزنامه، خدمات آرامش، استخر، سونا، جکوزی، محوطه‌ی تنیس، کافی شاپ و….

با رزرو اینترنتی هتل های دبی می‌توانید از تمامی امکانات این هتل بهره‌مند شوید و اقامت لذت‌بخشی را در این شهر تجربه کنید.

هتل سوفیتل

این هتل یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌توانید برای اقامت در دبی رزرو کنید. این هتل ۸ دقیقه تا ساحل جمیران فاصله دارد و معماری آن نیز از نوع فرانسوی است. اسم این هتل از گیاهی فرانسوی گرفته شده است که البته این گیاه در لابی این هتل هم وجود دارد و به‌خاطر طراحی فرانسوی این هتل، این نام بر روی آن گذاشته شده است.

امکانات این هتل نیز کاملا مناسب است و می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی باشد که قصد رزرو هتل دبی را دارند . این هتل یک مزیت خاص هم نسبت به‌دیگر هتل‌ها دارد و آن یک جلسه‌ی رایگان عکاسی به مدت ۳۰ دقیقه است. این امکان باعث جذب مشتریان زیادی برای این هتل شده است. در ادامه امکانات این هتل را بررسی می‌کنیم.

امکانات: باشگاه بدن‌سازی، باشگاه تنیس، اینترنت بی‌سیم رایگان، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، استخر رایگان، سرویس رفت و آمد رایگان، سالن بازی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه و …

شما با رزرو اینترنتی هتل های دبی می‌توانید از تمامی امکانات این هتل بهره‌مند شوید و اقامت لذت‌بخشی را در این شهر تجربه کنید.

CES | امنیت

معرفی بهترین هتل‌های دبی و نحوه رزرو هتل دبی از سایت پرشین هتل

دبی مهمترین و بزرگترین شهر امارات متحده عربی است. این شهر در شبه جزیره عربستان واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز تجاری در دنیا محسوب می‌شود. دبی در اغلب فصل‌های سال پذیرای گردشگران بسیار زیادی است که با خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر دیدنی سفر کرده‌اند.

یکی از مهمترین نکات در سفر به هر شهری، رزرو هتل و اقامتگاه است. هتل‌های دبی مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتخاب گردشگران هستند. البته هتل دبی قیمت بالایی دارد اما خدماتی که ارائه می‌دهند نیز بسیار عالی است. برخی از هتل‌ها همچون هتل هتل جی آ پالم تری کورت برای خانوده‌ها بسیار مناسب است. برخی دیگر همچون هتل پالم آتلانتیس دبی بسیار لوکس و شیک هستند و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کنند. برخی دیگر از هتل‌ها همچون برج‌العرب هتل‌های بسیار گرانی هستند که شاید هرکسی توان رزرو آن را نداشته باشد.

اگر قصد دارید به این شهر دیدنی و لوکس سفر کنید، تا انتهای این بخش از مقاله با ما همراه باشید. در این بخش به معرفی بهترین هتل‌های دبی و نحوه رزرو هتل دبی از سایت پرشین هتل همراه با قیمت تور دبی می‌پردازیم.

معرفی دبی و جاذبه های آن

دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی و عروس خلیج فارس است. این شهر یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. دبی از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب کشور ایران قرار گرفته است و بهترین جاذبه‌های گردشگری در خاورمیانه را در خود جای داده است. ایرانی‌های بسیار زیادی بلیط هواپیما به دبی خریداری کرده و به رزرو هتل در دبی اقدام می‌کنند.

این شهر منابع نفتی زیادی دارد اما تنها ۶ درصد از درآمد این شهر حاصل از صادرات نفت است و بخش بزرگی از اقتصاد آن توسط صنعت توریسم تامین می‌شود. بخش دیگری از درآمد این شهر از ساخت و ساز حاصل می‌شود.

این شهر قدمت طولانی ندارد و در ابتدا مرکز صید ماهی، تجارت دریایی و صید مروارید بوده است و بعد‌ها به بندری موفق و شهری مجلل تبدیل شد. دلیل این پیشرفت نیز کشف نفت بود. دین رسمی کشور ایالت متحده عربی اسلام است اما مهاجران با دین‌های مختلف در این شهر زندگی می‌کنند. مساحت این شهر معادل ۴۱۱۴ کیلومتر مربع است و در صحرای عرب واقع شده است.

دبی جاذبه‌های گردشگری جذابی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • برج خلیفه (Burj Khalifa): این برج ارتفاعی معادل ۸۲۸ متر دارد و بلندترین آسمان خراش دنیا محسوب می‌شود. این مجموعه خود امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی دارد.
  • پارک آبی آکواونچر آتلانتیس (Aquaventure Waterpark): این پارک آبی در جزیره نخل شکل دبی واقع شده است و چهارمین پارک آّبی برتر در دنیا است.
  • دبی مال (The Dubai Mall): دبی‌مال عنوان بزرگترین مرکز خرید را از آن خود کرده است. این مرکز خرید ۵۰۲ هزارمتر مربع است و مجموعه‌ای از بهترین برندهای دنیا را در خود جای داده است.
  • آبنمای دبی (The Dubai Fountain): این آبنما بلندترین آبنمای جهان است و درست در کنار برج خلیفه واقع شده است. این آبنما منظره زیبایی به شهر بخشیده است.
  • آکواریوم دبی (Dubai Aquarium): این آکواریوم در طبقه دوم دبی‌مال قرار دارد و با مراجعه به آن می‌توانید هزاران گونه جانور دریایی را تماشا کنید.
  • باغ گل معجزه دبی (Dubai Miracle Garden): این باغ وسیع و رنگارنگ است و اشکال غول‌پیکری که از گل پوشیده شده‌اند، در آن وجود دارد. که بسیار دیدنی هستند.

از دیگر جاذبه‌های دبی می‌توان به تورهای تفریحی کویر، تفریحات آبی و دیگر موارد اشاره کرد که همگی بسیار هیجان انگیز هستند.

نکات مهم رزرو هتل در دبی

زبان رسمی مردم دبی، عربی است اما در بیشتر هتل‌های آن پیش‌خدمت‌ها به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها مسلط هستند. واحد پولی در امارات متحده عربی و دبی درهم است و با علامت اختصاری AED مشخص می‌شوند. در بسیاری از پرداختی‌هایی که در هتل صورت می‌گیرد، باید پول خود را تبدیل کرده باشید.

امنیت دبی بسیار خوب است و با این که مهاجران و گردشگران زیادی دارد، اما نرخ جرم و جنایت در آن پایین است. با این حال بهتر است رزرو هتل دبی را در محلی امن و قابل اطمینان انجام دهید. همچنین وسایل گران‌بها و پول‌های نقد خود را به صندوق امانات در هتل های دبی بسپارید.

اگر اقدام به خرید تور دبی کرده‌اید، در نظر بگیرید که هدف شما از سفر چیست؟ اگر به دنبال بازدید از مکان‌ها گردشگری هستید، بهتر است هتل دبی نزدیک جاهای دیدنی باشد. اگر به دنبال تفریحات آبی و قدم زدن در کنار ساحل هستید، بهتر است به رزرو هتل دبی در نزدیکی ساحل اقدام کنید. منطقه مارینا دارای هتل‌های ساحلی بسیار زیادی است. هتل های دبی در منطقه دیره نیز منحصربفرد هستند. دیره منطقه‌ای تاریخی و دیدنی است.

اگر در دبی به کرایه خودرو اقدام می‌کنید، نیازی نیست نگران دسترسی هتل باشید. در غیراینصورت پیش از رزرو هتل دبی دسترسی هتل به سیستم‌های حمل و نقل عمومی را بررسی کنید. کرایه تاکسی در شهر دبی زیاد است بنابراین بهتر است هتل دبی که اقامت در آن را انتخاب می‌کنید، نزدیک ایستگاه اتوبوس، مترو و دیگر وسایل نقلیه باشد.

هنگام رزرو هتل در دبی از شما هزینه‌ای بابت مالیات دریافت نمی‌شود. اما گردشگران هنگام خروج از هتل باید به ازای هرشب اقامت در آن مالیاتی پرداخت کنند. مالیات هتل‌ها به تعداد ستاره‌های آن بستگی دارد. هتل‌های ۱، ۲ و ۳ ستاره مالیاتی معادل شبی ۱۰ درهم، ۴ ستاره ۲۰ درهم و ۵ ستاره ۳۰ درهم است. همچنین ساعت ورود به هتل‌های دبی ۱۴:۰ و ساعت خروج از آن‌ها ۱۲:۰ است.

قیمت هتل های دبی چگونه است؟

قیمت هتل در دبی به عوامل بسیار زیادی همچون درجه و تعداد ستاره‌های هتل، منطقه‌ای که هتل در دبی واقع شده است، دسترسی هتل به سیستم‌های حمل و نقل عمومی، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، فاصله هتل دبی تا مراکز خرید و دیگر عوامل بستگی دارد. بهترین هتل های دبی به دریا و مراکز خرید نزدیک هستند. همچنین امکانات و خدمات آن‌ها عالی است و دسترسی خوبی دارند.

اگر به دنبال هتل ارزان دبی هستید، به سایت پرشین هتل مراجعه کنید تا بتوانید قیمت هتل در دبی را مشاهده کنید و هتل‌های مختلف را باهم مقایسه کنید.

بهترین هتل های دبی

  • ارزان: Mark Inn Hotel Deira – OYO ۱۵۷ Al Khaima Hotel – Rove At The Park
  • لوکس: Stella Di Mare Hotel Dubai Marina – Mövenpick – Landmark Hotel Riqqa – Movenpick Hotel Jumeirah Beach
  • ۳ ستاره: Al Khaleej Grand Hotel -Holiday Inn Express Dubai Safa Park – Studio M Arabian Plaza
  • ۴ ستاره: City Seasons Hotel Dubai – Grand Excelsior Hotel Deira – Holiday Inn Dubai – Al Barsha
  • ۵ ستاره: Pullman Dubai Creek City Centre – Hyatt Regency Creek Heights Residences – Conrad Dubai

بهترین هتل‌های مرکز شهر

مرکز شهر دبی یکی از بهترین مناطق این شهر و یک منطقه بین‌المللی است. رزرو هتل دبی در مرکز شهر پیشنهاد بسیار خوبی است زیرا با این کار به برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال و چند جاذبه دیگر نزدیک هستید. این هتل‌ها برای کسانیکه با خانواده سفر می‌کنند مناسب است. هتل‌های زیر از بهترین هتل‌های دبی در مرکز شهر هستند.

  • Address Boulevard
  • Nihal Hotel
  • Zain International Hotel

بهترین هتل‌های جمیرا

جمیرا یکی از مشهورترین مناطق دبی است که ملیت‌های گوناگون به این منطقه سفر می‌کنند. قمت هتل دبی در منطقه جمیرا ممکن است کمی بالا باشد. با رزرو هتل دبی در این منطقه می‌توانید از سواحل بکر، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های لوکس با کلاس جهانی لذت ببرید. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌کنید، اقامت در منطقه جمیرا به شما پیشنهاد می‌شود. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه جمیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Jumeirah Beach Hotel
  • Jumeirah Creekside Hotel
  • FIVE Palm Jumeirah Dubai

بهترین هتل‌های دیره

دیره منطقه‌ای تاریخی و فرهنگی است و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی محسوب می‌شود. این قسمت از دبی مملو از بازارهای قدیمی و ساختمان‌های کهنه است. اگر می‌خواهید از تور ارزان دبی استفاده کنید، احتمالاً هتل دبی شما در این منطقه قرار گرفته است. به طور کلی قیمت هتل دبی در این منطقه مناسب است. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه دیره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Novotel Dubai Deira City Centre
  • Samaya Hotel Deira
  • Hyatt Regency Dubai

بهترین هتل‌های مارینا

مارینا منطقه‌ای ساحلی، زنده و پرجنب و جوش است. این منطقه رستوران‌های مدرن، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیجان انگیز و سرگرمی‌های زیادی دارد. اگر به زندگی شبانه علاقه‌مند هستید، به رزرو هتل دبی در این منطقه اقدام کنید. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه مارینا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Habtoor Grand Resort, Autograph Collection
  • Marina Byblos Hotel
  • Tamani Marina Hotel and Hotel Apartment

هتل‌های نزدیک فرودگاه

این هتل‌ها نزدیک فرودگاه قرار گرفته‌اند. اگر بلیط هواپیما رفت و برگشت به دبی خریداری کرده‌اید، می‌توانید در یکی از هتل‌های هتل‌های LEVA Hotel Mazaya Centre ، Holiday Inn Bur Dubai – Embassy District وMillennium Airport Hotel Dubai اقامت کنید. این هتل‌ها به فرودگاه نزدیک و از محبوب‌ترین هتل‌های دبی هستند.

بهترین زمان سفر به دبی و رزرو هتل دبی چه زمانی است؟

دبی آب و هوای گرمسیری و بیابانی دارد. این شهر در تابستان‌ها به شدت گرم و مرطوب است به طوری که دمای هوا در روز حدوداً ۴۱ درجه و در شب‌های تابستان ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. این شهر در فصل زمستان کمی خنک‌تر است. بطوری که در زمستان هوای روز ۲۳ درجه و هوای شب ۱۵ درجه سانتی‌گراد است. دبی در اغلب روزهای سال آفتابی است و میزان بارندگی در آن بسیار کم است.

سفر به دبی در روزهای تابستان تقریباً غیرممکن است. مگر اینکه تنها به مراکز خرید سرپوشیده بروید و فقط به تفریحات آبی بپردازید. در تابستان قیمت هتل در دبی به شدت کاهش پیدا می‌کند. همچنین تور دبی و بلیط هواپیما نیز شامل تخفیف‌هایی می‌شوند.

در فصل‌های سرد سال همچون پاییز و زمستان از اواسط مهر تا اواخر اسفند دبی از لحاظ آب و هوایی در شرایط بهتری قرار دارد. در این فصل‌ها تقاضا برای سفر افزایش پیدا می‌کند و هتل ارزان دبی کمتر پیدا می‌شود. زیرا قیمت هتل دبی بسیار افزایش پیدا می‌کند. بهترین زمان سفر به دبی فصل‌های پاییز و زمستان است. در این فصل‌ها رطوبت هوا نیز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

بسیاری از افراد تنها برای خرید و استفاده از حراجی‌ها به دبی سفر می‌کنند. جشنواره خرید دبی از سال ۱۹۹۶ برگزار می‌شود و در آن بیش از ۶ هزار فروشگاه حضور دارد. در این فستیوال علاوه‌بر مراکز خرید، تئاتر، کنسرت، فعالیت‌های تفریحی و دیگر موارد نیز تخفیفاتی برای خدمات و محصولات خود در نظر می‌گیرند. این جشنواره‌ها اغلب از دی ماه آغاز و تا پایان بهمن ادامه دارند. در این زمان از سال قیمت هتل در دبی افزایش پیدا می‌کند. زیرا هم دمای هوا بسیار معتدل‌تر و بهتر است و هم جشنواره‌های زیادی در آن برگزار می‌شود. اگر به دنبال سفری مقرون بصرفه به دبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در فصل بهار یا تابستان به رزرو تور دبی اقدام کنید.

مرجع مقاله:

https://epersianhotel.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا