دنیای وب

روش Yoast را برای جستجوگرها در اینترنت موفق بنویسید

yoast را در وبلاگ خود بنویسید و به مؤلفه های اصلی نتایج محبوب SEO که در هر کجا می نویسید کار خواهید کرد.

Yoast یک افزونه WordPress است. اگر آن را ندارید ، ممکن است بخواهید از مدیر وب سایت خود بخواهید که آن را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کند. در صورت وجود ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا دریابید که بهترین استفاده از آن چیست.

1 – عبارات کلیدی

عبارت کلمه کلیدی خود را به عنوان 3 تا 5 کلمه اول در عنوان خود ، در زیر عنوان (عنوان 2) و به عنوان متنی جایگزین برای گرافیکی که در مقاله خود استفاده می کنید ، استفاده کنید. در صورت امکان از همان کلمات متن پیوندی برای پیوندی که در محتوا قرار داده اید نیز استفاده کنید.

2 – قطعه توضیحات توضیحات را ویرایش کنید

قطعه را در کادر پرونده yoast ویرایش کنید ، با اضافه کردن حدود 20 کلمه با استفاده از کلمه کلیدی عبارت در قسمت قطعه. این بخش مهمی برای کمک به دیگران برای یافتن مقاله شما به صورت آنلاین است.

3- 300 کلمه یا بیشتر تایپ کنید

اگر بیش از سیصد کلمه برای گفتن در مورد یک موضوع خاص ندارید ، احتمالاً ارزش این کار را ندارد ، زیرا این حداقل تعداد کلمات مورد نیاز شماست. کلمات باید توسط ارزش هدایت شوند. تنبل نشو. محتوای واقعی را اضافه کنید و مطمئن شوید که ارزش آن را به سایت شما اضافه می کند.

4- از جملات کوتاه استفاده کنید

بله ، می دانم من نمی توانم این کار را انجام دهم ، حتی اگر مجبور شوم … اما سعی می کنم. بنابراین ، زیرا برنامه به آن نیاز دارد. من در حال یادگیری کوتاه کردن جملات هستم. بعضی اوقات ، با استفاده از روشهای عجیب و غریب برای کاهش طول یک جمله.

5 – آن را احمق ساده کنید

خوب ، به گفته نوه من ، ممکن است این کلمه خوب نباشد ، اما یک کلمه است. علاوه بر این ، این یک اصل است. استفاده کنید اصل ، نه کلمه.

6 – از کلمات انتقالی استفاده کنید

بله ، همین موضوع مرا دیوانه وار می کند. اما این یک شرط است. Yoast می خواهد که کلمه انتقالی حداقل 30٪ از جملات شما را شامل شود ، زیرا آنها چنین می گویند. کلماتی مانند: مهمتر از همه ، و سرانجام ، علاوه بر این ، زیرا ، بنابراین ، همان ، کمتر ، اما متضاد ، و بنابراین ، شایسته ذکر است و مهمترین آنها ، به ویژه ، و مرتبط است. اگر این کلمات را به کار نبرید ، به زودی به نظر شما فرسوده می شود. این کار را انجام دهید

7 – صدای فعال را تایپ کنید

این مهم است. این باعث می شود خواندن مقاله آسان تر شود و تأثیر بیشتری بگذارد. جملات کوتاه تر نیز به سهولت در خواندن و شنیدن کمک می کند ، زیرا شما جایگزین افکار خود نمی شوید.

جملات خود را هر کدام کمتر از 20 کلمه بسازید – که این نیز یک الزام است. و این کار را انجام دهید!

اگر متوجه شدید که نمی توانید نویسنده محتوا را استخدام کنید. ارزش پول دارد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا