ریپورتاژ قوی برای بهبود سئو سایت وردپرس

ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت از مهم ترین بخش ها برای تولید محتوا است که برای نوشتن آن باید اصولی را رعایت کرد. و با رعایت این اصول به راحتی می توان مخاطبان سایت و کیفیت آن را افزایش داد.البته بهتره برای اینکه ریپورتاژ مناسبی رو انتشار بدید حتما با تیم پشتیبانی وردپرس خود این موضوع مهم رو مطرح کنید .

ریپورتاژ نویسی در حوزه تبلیغات جای می گیرد و تنها نوشتن و قرار دادن در سایت های مختلف از جمله سایت های خبری نیست بلکه در نظر گرفتن موضوع، کلمات کلیدی و لینک هایی که در آن داده می شود به راحتی می تواند سایت شما را بهبود ببخشد و یا انتخاب اشتباه می تواند علی رغم هزینه ای که برای ریپورتاژ کرده اید فایده ای نداشته باشد. برای داشتن یک ریپورتاژ حرفه ای برای توسعه سئو سایت بهتره با پشتیبانی سایت خود این موضوع را مطرح کنید .

ریپورتاژ قوی برای بهبود سئو سایت وردپرس

 

آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته | آموزش وردپرس حرفه ای

ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت به گونه ای است که هم برای گوگل سایت شما را با ارزش بداند و به آن رتبه بالایی دهد و هم اینکه مخاطب سایت شما را یک سایت ارزشمند و قوی ببیند.در ریپورتاژ نویسی هدف درواقع القا خواسته سئوکار(بهبود سایت ، لینک سازی و جذب مخاطب از هدف های سئو کار می باشد) به صورت غیرمستقیم به مخاطبان است به گونه ای که مخاطب جذب سایت می شود با این فکر که خودش انتخاب کرده اما در واقع با مهارتی که محتوا نویس در نوشتن ریپورتاژ داشته به سمت سایت کشیده شده است.

اولین موضوعی که در نوشتن ریپورتاژ باید رعایت شود خواسته مخاطب است اینکه مخاطب به دنبال پاسخ به چه پرسشی است و بعد با توجه به اصول سئو و رعایت کردن اصول نگارشی و همچنین نحوه ی تبلیغات نویسی می تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

اما خب باید به این نکته دقت کنید که سایت های بسیاری با رعایت همین اصول به جایگاه های خوبی می رسند و چه بسا رقبای شما هم هستند .چگونه می توان بین سایت خودمان و سایت رقبا تمایز ایجاد کنیم تا مخاطب ما را انتخاب کند؟

موارد بسیاری برای جذب مخاطب وجود دارد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که سایت شما از پایه باید مخاطب را جذب کند .منظور این است که سایت شما از لحاظ ظاهری باید مخاطب را جذب کند پس بهتر است طراحی قالب وردپرس منحصربفردی داشته باشید تا مخاطب به محض ورود در سایت شما ،سایت شما را خاص ببیند.پس اول از همه با رعایت کردن اصول اساسی برای سایت و بهبود سایت با سئو داخلی و خارجی که یکی از موارد مهم در سئو، افزایش سرعت وردپرس است و بعد از آن ترکیب استراتژی های مختلف برای نوشتن این ریپورتاژ می توانید تفاوت زیادی با رقبای خود داشته باشید.

ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت وردپرسی از نظر گوگل

آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته | آموزش وردپرس حرفه ای

گوگل نکات بسیاری را برای نوشتن یک ریپورتاز قوی به محتوانویسان ارائه داده است که با در نظر گرفتن این موارد و ترکیب کردن آنها و در نهایت برگزیدن استراتژی نهایی می توانند سایت خود را بهبود ببخشند و مخاطبانی را برای سایت به ارمغان بیاورند.در زیر به بررسی و معرفی چند مورد از نکات مهم می پردازیم که با در نظر آنها میتوانید مخاطبانی را جذب کنید و با پشتیبانی سایت درست مخاطب خود را همیشگی کنید و برند خود را بیشتر از پیش بالا ببرید.

  • برند خود را به درستی و خلاصه وار توضیح دهید.
  • سایت و خدمات خود را به مخاطب معرفی کنید.
  • از اطلاعات به روز و درست در محتوای خود استفاده کنید.
  • با مخاطب خود صادق باشید و دوستانه موارد را توضیح دهید.
  • لینک سازی قوی داشته باشید تا از نظر سئو هم بهبود یابید.
  • توضیحات متای خوب بنویسید تا مخاطب ردی از پاسخ را در محتوای شما پیدا کند.
  • از نظر بصری برای مخاطب جذابیت ایجاد کنید.

با دقت کردن به موارد بالا می توانید یک ریپورتاژ قوی بنویسید و به عنوان یک ریپورتاژ نویس و یا سئوکار موارد بالا را ترکیب کنید و به صورت غیر مستقیم آنها را به مخاطب القا کنید. در این صورت است که می توانید با رقبای خود رقابت کنید و هم از نظر گوگل و هم از نظر مخاطب جایگاه بالاتری را نسبت به رقبای خود کسب کنید.

معرفی برند، سایت و خدمات در ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت وردپرسی

قبل از اینکه مخاطب به بحث اصلی و پاسخ خود در محتوا برسد مقدمه آن را مطالعه می کند و اگر در همان ابتدا جذب محتوای شما نشود سریع آن را می بندد و به سراغ دیگر محتوا ها می رود.پس بهتر است که در همان ابتدای کار از موضوعات و هدبندی های جذاب استفاده کنید.با این کار هم از لحاظ سئو داخلی و هم در نگاه مخاطب جایگاه خوبی را کسب می کنید.بعد از رعایت کردن این موضوع باید محتوای خود را به صورت خلاصه برای مخاطب بنویسید و دقیقا مخاطب با آن خلاصه نویسی به جواب خود برسد.

مخاطبان به راحتی می توانند اضافه گویی هایی که در محتوایتان وجود دارد را متوجه شوند پس برای معرفی سایت خدمات و برند خود به صورت خلاصه اینکار را کنید و خیال مخاطب را از مورد اعتماد بودن خود راحت کنید.همچنین می دانید که ممکن است مخاطبان شما افراد متخصص نباشند اما به دنبال یک پرسش تخصصی باشند پس بهتر است تمام مهارت خود را بکار ببرید و یک متن تخصصی را به صورت کاملا ساده و خلاصه وار برای مخاطب خود توضیح دهید تا برای پیدا کردن بقیه پاسخ های خود باز به سایت شما مراجعه کند.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم هدف القا غیر مستقیم نکات و مفاهیم مورد نظر سئوکار به مخاطب است.پس با نوشتن چند کلمه بهترین و محبوب ترین و موفق ترین و غیره نمی توانید مخاطب را جذب خود کنید.در ابتدا باید یک نیازی را در مخاطب ایجاد کنید و بعد با معرفی درست خدمات و برند خود پاسخ نیاز های مخاطب را بدهید تا شما را برای تحقیق درباره ی پرسش های خود انتخاب کند.اگر نتوانید این نیاز را در او ایجاد کنید سایت شما را کم ارزش می بیند و دیگر به کمک سایت شما به پرسش های خود نمی رسد و رقبای شما را انتخاب می کند.

صداقت و اطلاعات به روز در ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت

همانطور که می دانید مخاطبان برای بررسی موضوع مدنظرشان چندین سایت را بررسی می کنند و پس از مدتی با رسیدن به موضوعات کپی و اینکه هر سایتی دقیقا یک موضوع فقط با زبان دیگری توضیح داده آنها را کلافه می کند.باید در محتوای خود از نکات منحصربفردی استفاده کنید که مخاطب با خواندن آنها فرق شما و دیگر سایت ها را متوجه شود و بتواند از نکاتی که گفتید استفاده کند و نتیجه بگیرد.با این کار مدت زمان حضور مخاطب در ریپورتاژ شما را افزایش می دهد و گوگل هم امتیاز خوبی را به محتوای شما می دهد.

بکار بردن لحن و ادبیات درست با توجه به موضوعی که برای آن ریپورتاژ می نویسید بسیار مهم است.ممکن است در زمینه های مختلفی از جمله وزرش هنر سلامتی و غیره تولید محتوا کنید پس بهتر است با توجه به مخاطبان و موضوعتان لحن و ادبیاتتان را به صورت عامیانه یا علمی انتخای کنید.از طرفی کاربر به دنبال اطلاعات درست و واقعیت است اگر در محتوای ریپورتاژ خود موضوع نادرستی را صرفا به جهت جذب مخاطب استفاده کنید و مخاطب با چیزی مخالف با آن رو به رو شود اعتمادش را نسبت به شما از دست می دهد.

لینک سازی، تصاویر و توضیحات متا برای ریپورتاژ قوی برای بهبود سایت

زمانی که شما محتوای موردنظر برای ریپورتاژ را می نویسید،می توانید تعدادی از لینک های مهم خود را در آن قرار دهید.با قرار دادن لینک ها در محتوا مخاطب روی آنها با توجه به نیاز خود کلیک می کند و بهتر است محتوای شما به گونه ای باشد که انتظارش را برآورده سازد و با یک محتوای خاص رو به رو شود .از طرفی مخاطب باید به درستی به محتوای مورد نظر خود راهنمایی شود که اینکار با لینک سازی درست و کلمات کلیدی مناسب قابل انجام است.

در کنار موارد گفته شده اگر که از تصاویر مرتبط با محتوا و مربوط به کلمات کلیدی به درستی استفاده کنید به طوری که خاص باشد می توانید یک ریپورتاز فوق العاده داشته باشید.بعضی از موارد شاید از نظر سئو برای گوگل مهم نباشد اما می تواند مخاطب را به خوبی جذب کند .یکی از این اقدامات توضیحات متا خوب است که شاید از نظر گوگل امتیازی نداشته باشد اما با جلب کردن نظر مخاطب به محتوا به راحتی می تواند مخاطبان سایت را افزایش دهد.با افزایش مخاطبان و حضور آنها در سایت گوگل هم محتوای شما را ارزشمند می بیند چون از نظر مخاطب با ارزش است.

کلام آخر

در آخر این نکته را به خاطر داشته باشید که رعایت کردن اصول سئو و شیوه های تبلیغاتی غیر مستقیم در آن می توانید یک ریپورتاز قوی برای بهبود سایت خود داشته باشید.و همچنین با داشتن پشتیبانی وردپرس مناسب می توانید مخاطبانی که از طریق ریپورتاژ قوی بدست آورده اید را حفظ کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا