دنیای وب

سرب بازاریابی شبکه ای رایگان – دو راه برای ایجاد فرصتهای تجاری MLM بلافاصله!

وقتی شخصی به یک شرکت بازاریابی شبکه می پیوندد ، اولین چیزی که با آن روبرو می شود هیجان حیرت آور است. آنها در یک شرکت شگفت انگیز ، محصولات شگفت انگیز و یک طرح غرامت بسیار سخاوتمندانه فروش کرده اند. علاوه بر هیجان شروع یک کار جدید ، اکنون زمان آن است که سریع و سریع بازاریابی کسب و کار جدید خود را شروع کنید. کلید هر کسب و کار آنلاین و آفلاین این است که چه مقدار منجر به فروش می شود و چه مقدار منجر به فروش واقعی می شود. بدون منجر به ثبات به معنای عدم جریان نقدی ثابت است.

روزانه بیش از 40،000 نفر از سراسر جهان از خانه به این تجارت می پیوندند. متاسفانه 95٪ این افراد نیز شکست خواهند خورد. این یک آمار ناراحت کننده و غم انگیز است ، اما با این وجود درست است. شکست در هر مشاغل خانگی را همیشه می توان به یکی از دو مورد نسبت داد. کمبود سرنشین و گردش پول کمتر. در این اقتصاد ، مردم در حال جستجو برای راه های رایگان برای هدایت بازدید به وب سایت خود هستند. بیشتر افرادی که از خانه مشاغل خود را شروع می کنند ، بودجه دارند. در اینجا دو روش رایگان برای ایجاد کلاینت های بازاریابی شبکه ای هر روز ، مانند کار شبانه روزی وجود دارد. هنگامی که بتوانید هر روز بین 5-10 لید جدید برای پیگیری ایجاد کنید ، احتمالاً یک تجارت پر رونق خواهید داشت. تو می توانی آن را انجام دهی!

در اینجا 2 استراتژی برتر من برای رهبران بازاریابی شبکه ای رایگان وجود دارد –

# 1 تبلیغات طبقه بندی شده رایگان آنلاین:

برای اینکه شما را گیج نکنیم اما هزاران منبع تبلیغات آنلاین رایگان وجود دارد که می توانید محصولات و خدمات خود را نیز به بازار عرضه کنید. فقط افرادی را انتخاب کنید که بیشتر در معرض قاچاق هستند. Craigslist ، Backpage ، eBay Classifieds ، Yahoo Ads و freebies ایالات متحده برای ذکر چند مورد. 10 سایت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آنها را روزانه منتشر کنید. این کلید است. متمرکز و ثابت بمانید. با کمی تمرکز و یک برنامه حمله خوب نمی توانید شکست بخورید

شماره 2 بازاریابی در انجمن:

بهترین چیزی که من در مورد بازاریابی در انجمن دوست دارم ، بازاریابی کاملا هدفمند است. در اینجا انجمن ها ، MLM ، خانه نشینی و بیکاران وجود دارد که به طور خاص مشخص هستند. بدانید که می خواهید چه کسانی را به بازار عرضه کنید و به این انجمن ها بپیوندید. یک بار دیگر ، 10 انجمن مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ثابت قدم باشید. فقط زیاد اسپم نباشید ، ابتدا حضور خود را ایجاد کنید و نسبت بازاریابی 3: 1 را بدست آورید. برای هر 3 ارسال ، شما فقط برای 1 آدرس اینترنتی مستقیم می گذارید و این به عنوان فردی که فقط کارها را به سمت دیگران سوق نمی دهد ، به شما اعتبار بسیار خوبی می دهد. پست های انجمن باید مفید و منحصر به فرد باشد. قبل از ارسال از خود بپرسید ، “اینجا می خواهم چه کار کنم” و کار جالبی انجام می دهی.

وقتی این دو استراتژی با احترام و مداوم اجرا شود ، حداقل 5-10 مشتری جدید بازاریابی شبکه ای در روز خواهید داشت. به یاد داشته باشید کلید مشتری های بالقوه قرار گرفتن در معرض و پیگیری است ، همین. در این مورد خونسرد باشید و خیلی سریع ستاره راک اینترنت خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا