دنیای وب

سمپوزیوم علوم نفوذ

ثروتمند شدن نیز علمی است که قوانین خاص خود را دارد. هرکسی آن را درک کند و به آن پایبند باشد ، می تواند ثروتمند شود و زندگی خود را کنترل کند. همه ما در مورد قانون جذب شنیده ایم اما واقعاً چند نفر از ما آن را در زندگی روزمره اعمال می کنیم؟ والاس دی واتلز ، کتابی متعلق به یک قرن پیش ، تبدیل به یک کتاب کلاسیک بی انتها شد. وی در کتاب خود دید که اگر اصولی را که وی در کتاب خود خلاصه کرده است بفهمد و به آن تلقین کند ، ثروت درآمد قابل پیش بینی است. این کتاب الهام بخش بسیاری از معلمان و فلاسفه است که معتقدند انجام کارها “به روشی خاص” برای بدست آوردن پول است. هرکسی که دانسته یا ندانسته کارها را از این طریق انجام دهد ، در نهایت ثروتمند می شود. باب پروکتور ، Rhonda Byrne ، Michael Beckwith و Jack Canfield گرد هم آمدند تا نوع جدیدی از سمینار آموزشی را با نام “سمینار SGR” ایجاد کنند که از فلسفه های ثروت آفرینی واتلز الگو گرفته است.

سمینار SGR یک سیستم آموزشی جامع است که هدف آن تبیین اصول Wattles است و همه را ترغیب می کند تا آنها را در زندگی روزمره خود بگنجانند. سمینار همچنین شامل قالب های صوتی و نوشتاری و جلسات زنده سمینار است که به افراد در یادگیری ، بکارگیری و تسلط بر این اصول بسیار ساده اما مهم ایجاد ثروت کمک می کند. آنچه باعث چشمگیرتر شدن این سمینار می شود ماشین جمع و جور آن است که شرکت کنندگان را قادر می سازد تا از طریق یک برنامه وابسته به کسب درآمد بپردازند. بنابراین یک سمپوزیوم نه تنها افراد با دانش را قادر می سازد ثروتمند شوند بلکه ابزارهایی را نیز برای افزایش درآمد آنها فراهم می کند. بنابراین این سمپوزیوم ادغام بی نظیری از مفاهیم اصلی توسط واتلز و تخصص مغز متفکرانی همچون باب پروکتور ، جک کانفیلد ، مایکل بکویت و Rhonda Byrne است.

این سمپوزیوم تاکنون زندگی بسیاری از افراد را شکل داده است و همچنان از همه اقشار جامعه الهام می گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا