طراحی و سئو وب سایت

شش نکته موثر در زمینه بازاریابی کتاب برای دستیابی به کیفیت فروشندگان آمازون

بازاریابی کار سختی نیست بلکه یک استراتژی است. شما باید قادر به انجام تمام مراحل ، پیگیری و سرگرمی باشید. اگر می خواهید کتابی بفروشید – حتماً باید یک عنصر دیجیتالی وجود داشته باشد – این کتاب به صورت دیجیتال و دیجیتال به فروش می رسد. و اگر شما یک فیلم دارید ، مانند سیندی تریم ، مشتری ما ، برنده می شوید! و در مورد بازاریابی “ماهر” چطور؟ در اینجا برخی نکات در مورد بازاریابی کتاب آورده شده است: 1. اتصال کتاب و فروش کتاب به رویدادهای جدید اگر کتاب شما همان چیزی است که در حال حاضر اتفاق می افتد – سر و صدای داخلی وجود دارد (به خصوص اگر از یک سیستم عامل یا مارک قوی برخوردار نیستید). و نباید ترسناک باشد شما می توانید کتاب خود را در زمینه ورزش یا المپیک ، فیلم های معروف و ماه تاریخ سیاه ارسال کنید. مهم نیست – تا زمانی که مردم هنوز در مورد آن صحبت می کنند و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن جشن می گیرند. اگر کتابی در زمینه سلامتی و سلامتی دارید ، آن را به یک سخنرانی در مورد کمپین اوباماکر یا “بیایید اقدام کنیم” توسط اوباما پیوند دهید. یافتن قلاب ماتائو کلیدی است و همیشه چسبیده است. 2. ایجاد انتقاد جالب انتقادی اگر می توانید در اطراف کتاب خود علاقه ایجاد کنید ، قبل از چاپ کتاب سر و صدا کنید. هیچ تفاوتی با یک فیلم ندارد. یک تریلر خوب فیلم باید 20 دلار برای یک فیلم (برای دو نفر) خریداری کند که اصلاً وجود ندارد. با پیش پرده کتاب GOOD تفاوتی ندارد. ما در نوآوری در روش سفر کتاب و ایده های خلاقانه متناسب با مارک نویسنده تخصص داریم. 3- YouTube با استفاده از فناوری فروش کتابهای خودنشر ، ابزاری عالی برای فروش کتاب است. اما نگاه کنید ، این اصلاً در مورد کتاب نیست. این آخرین داستان است – پلتفرمی که شما ایجاد می کنید زمانی که شخصی ویدیوی شما را تماشا می کند و ایمیل شما را باز می کند و در پادکست شما شرکت می کند – دیوانه به نظر می رسد 4- مشارکت بیشتری در فروش کتاب ایجاد کنید من نمی دانم تعداد افرادی که در آن هستید لیست پستی شما ، اما اگر می توانید از طریق لیست خود کلیک کنید و به هزاران نفر دیگر برسید – آیا این یک کودتا نیست؟ این همان کاری است که ما با دکتر انجام دادیم. Cindy Trim ما لیست های ایمیل و تبلیغات اجتماعی را با لیست ها و شرکای آنها ایجاد کردیم و دانش آنها را هزاران نفر افزایش دادیم! بنابراین حرکت عاقلانه یافتن چند نفر از همکاران برای کار بر روی کتاب شما و هدایت افراد به سمت سایت شما است. کتابفروشی ها اما کتابفروشی ها ما طرفداران “صفحات فرود” هستیم که در آن مردم نه تنها کتاب – بلکه رویدادها می فروشند. می بینید که نمی توانید کتاب بخرید – شما بخشی از یک رویداد هستید. به عنوان مثال ، ببینید چه چیزی برای پزشکان ایجاد کردیم. لورین ویشوم در http://www.fitfinefabbooklaunch.drlaureen.com. کار کرد! 6. ایجاد لیست هنگامی که به صفحه اصلی می روید ، نام و آدرس ایمیل شما در لیست نویسندگان موجود است. سپس آنها می توانند تیزرهای اضافی منتهی به کتاب را برای شما ارسال کنند تا قبل از ورود به جاده آماده باشید. او به دکتر جایزه داد. ما آن را به یک ساعت جلوتر از زمان و پیوند زنده به پادکست تغییر می دهیم.سپس ، توزیع کتاب هایی را که طی چند روز فروخته شد کاهش دادیم تا فوراً تحت تأثیر قرار نگیریم. مجموعه سازمان کتاب به عنوان “یک کتاب” در لیست پرفروش ترین آمازون ارسال شد. با این حال ، اگر مشکلی در رزرواسیون ندارید ، ممکن است این لیست از بهترین فروشندگان موجود را پیدا کنید. هنگام ثبت نام برای دریافت ایمیل برای دریافت “گزارش داخلی” ، شما می خندید. این شخص “WOO” تا زمان راه اندازی رسمی به آنها علاقه خواهد داشت. و او کرد! اولین مشتری در چندین لیست ، از جمله آمازون و دو بار در لیست BCN (اخبار سیاه مسیحی).
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا