دنیای وب

صدای آکروبات چیست؟

بنابراین همه ما می دانیم که کلید اداره یک تجارت کوچک تنظیم مقررات است. ما همچنین می دانیم که بازاریابی حیاتی در ارتقاء محصولات و خدمات ما چقدر مهم است و هزینه های شرکت های خارجی برای مدیریت بازاریابی چقدر هزینه دارد. نکته آخر این است که بسیاری از مواد تشکیل دهنده در تبلیغات موفق و خلاق نقش دارند. Audio Acrobat محصولی است که می تواند به طور مؤثر به مشاغل کوچک کمک کند تا اهداف بازاریابی خود را تحقق بخشند و حتی منابع جدیدی از تبلیغات را ارائه دهند که قبلاً مورد توجه قرار نگرفته است.

ابزارهای صوتی بازاریابی

  • ضبط ، بارگیری و بارگیری صوتی از طریق رایانه و از طریق رایانه خود

  • مکالمات تلفنی را ضبط کرده و گواهینامه ها را از طریق تلفن دریافت کنید

  • از طریق تلفن صوتی ضبط و پخش کنید

ابزارهای ویدئویی بازاریابی

  • ضبط ویدیو با استفاده از رایانه خود

  • فیلم ها را از رایانه خود بارگیری کنید

ابزارهای بازاریابی وب

  • صوتی MP3 را از طریق ایمیل بفرستید

  • پادکست ها را برای استفاده با بازاریابی iTunes ایجاد کنید

  • ایجاد صفحات فرود

  • به رسانه های اجتماعی و موارد مشابه اضافه کنید

  • پخش کننده صوتی یا تصویری را طراحی کنید

  • ترتیب پخش لیست های پخش صوتی

اینها فقط برخی از ابزارهای موجود از طریق صوتی آکروبات است. اکنون ، فقط لیست کردن این موارد و گفتن “به دنبال آن” بسیار آسان است ، اما من همچنین می خواهم توضیحی عمیق تر از کاربردهای احتمالی موجود در این ابزارها اضافه کنم و اهمیت همبستگی آنها را برجسته کنم.

وب سایت خود را بهبود بخشید

یکی از نمونه های پیشرفتی که می توان به یک وب سایت از قبل موجود یا به یک وب سایت جدید برای تجارت شما ارائه داد ، اضافه کردن یک پخش کننده صوتی / تصویری متناسب با نیازهای تجاری شما است. با استفاده از پخش کننده ویدیو ، می توانید موارد مختلفی را برای مشتریان ضبط و پخش کنید مانند: یک مکان کسب و کار آنلاین ، یک نمایش محصول ، یک آموزش تصویری یا حتی یک تور در شغل خود. با پخش کننده صوتی ، می توانید گواهینامه های صوتی را از مشتریان راضی ضبط و پخش کنید ، یک پادکست ایجاد کنید تا آنها را به وب سایت خود نشان دهید و آنها را به وب سایت خود وصل کنید و / یا با پادکست های ثبت شده در وب سایت خود پیوند برقرار کنید. این امر هنگام بازدید از وب سایت شما تجربه تعاملی و با کیفیت تری به مشتریان می دهد.

رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشید

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای پخش اخبار در مورد محصولات و یا خدمات شما به میلیون ها نفر از افراد بالقوه است ، بنابراین یافتن راه هایی برای بهبود آنچه و چگونگی ارسال آن همیشه زمان و تلاش خوبی خواهد بود. صوتی آکروبات ابزارهای خلاقانه ای را برای ایجاد پیوندهای صفحه فرود در پست های رسانه های اجتماعی شما ایجاد می کند که باعث می شود مشتریان شما از سایت های شبکه های اجتماعی به صفحه تبلیغاتی که ایجاد می کنید ، اجازه دهید تا به شما اطلاع دهند که تجارت شما برای آنها چه کاری می تواند انجام دهد.

یکی از بهترین مواردی که باید در مورد Audio Acrobat توجه داشته باشید این است که برای استفاده از این محصول نیازی به معتاد بودن فناوری نیست. وب سایت آنها برای هر یک از ابزارها و خدمات پریمیوم خود درسهای ویدیویی جامع و وبینارهای اطلاعاتی ارائه می دهد که اصول اولیه را به سرعت و به راحتی به شما آموزش می دهند. مانند هر خدمتی که در تجارت خود سرمایه گذاری می کنید ، قبل از تصمیم گیری حتماً تحقیقات خود را انجام دهید. صوتی آکروبات یک آزمایش آزمایشی رایگان را ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا با کالاهای آن آشنا شوید و با کمک هایی که می توانید به سازمان خود ارائه دهید ، آشنا شوید تا این تصمیم ساده باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا