دنیای وب

ضمن به اشتراک گذاشتن پیوندها ، در معرض وب سایت خود قرار بگیرید

روش های زیادی برای یک وب سایت وجود دارد تا در معرض دید زیاد قرار بگیرد ؛ یکی از آنها از طریق تبادل لینک است. می توانید شروع به استفاده از کلمه کلیدی خود کنید. به عنوان مثال ، شما از “موضوعات وردپرس” به عنوان کلمه کلیدی خود استفاده خواهید کرد زیرا این همان چیزی است که وب سایت شما در مورد آن قرار خواهد گرفت.

اگر قصد انجام جستجو در Google را دارید ، می توانید عبارات جستجو مانند “بهترین وبلاگ های وردپرس” را تایپ کنید ، یا می توانید کلمه کلیدی یا تغییرات آن کلمه کلیدی را تایپ کنید.

نکته بعدی که باید انجام شود بررسی همه این نتایج است. یکی از لیست ها را انتخاب کنید ، سپس به مدیر وب سایت آن سایت ایمیل بزنید تا پیوندها را درخواست کنید. پس از انتخاب محبوب ترین وب سایت ، SEOquake یا ابزار جستجوگر مورد علاقه خود را اجرا کنید و این صفحه را تازه کنید.

سپس وب سایتهای با ارزش بالا یا رتبه صفحه بالا را مشاهده خواهید کرد. همه آنها را مرور می کنید و به دنبال نوعی صفحه تماس هستید. هدف شما یافتن راه هایی برای تماس با مدیر وب سایت است. می توانید یک استعلام کلی تهیه کنید ، اما اگر گزینه ای برای تبادل لینک وجود داشته باشد ، بسیار بهتر خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر سایت دارای صفحه “سرب” یا گزینه “Contact us” است ، نام و آدرس ایمیل خود را پر کنید و سپس پیامی را برای درخواست لینک ارسال کنید.

ارزش آن را دارد که به هر وب سایت یا وبلاگ بروید و در جستجوی نام مدیر وب سایت یا چیزی که می توانید پیام ارسال شده را سفارشی کنید.

شانس بیشتری برای دریافت پاسخ یا حتی ایجاد پیوند به وب سایت خود خواهید داشت. توجه داشته باشید که بسیاری از افراد را قادر به پاسخگویی به درخواست شما نخواهید کرد.

اگر مثلاً 30 درخواست ارسال کنید ، فقط 1 تا 3 نفر می توانید پاسخ دهند. نکته مهم این است که از این طریق پیوندهایی با کیفیت بالا دریافت می کنید.

در درخواست شما می توانید مبادله لینک یا فرصتی برای ارسال مهمان درخواست کنید. ارسال مهمان ممکن است راهی مناسب باشد زیرا پیوندهای یک طرفه را دریافت خواهید کرد ، اما تبادل لینک به همان اندازه مؤثر است. گذشته از بازدید از وب سایت ها ، می توانید به بلاگ شخصی نیز مراجعه کنید.

در صفحه “درباره من” اطلاعات صاحب وبلاگ را پیدا کنید تا بتوانید با آنها تماس بگیرید و درخواست تبادل لینک یا فرصتی برای ارسال مهمان کنید.

این روش نیاز به تلاش اضافی دارد اما تعجب خواهید کرد که چند نفر به شما پاسخ خواهند داد. وب مسترها یا دارندگان وبلاگ اعتقاد ندارند اگر اسپم را برای آنها ارسال کنید اگر ببینند که شما در تلاش برای ارائه یک پاسخ شخصی هستید.

اکثریت قریب به اتفاق مردم این درخواست ها را انجام نمی دهند زیرا آنها نیاز به تلاش زیادی دارند. مرور برخی از صفحات وب و لیست ها مدتی طول می کشد.

اشتراک پیوندهای ارگانیک از طریق درخواستهای شخصی کار سختی است. اما از آنجا که افراد زیادی این کار را انجام نمی دهند ، شما بعد از به دست آوردن لینک های با کیفیت و قرار گرفتن در معرض وب سایت خود ، از رقابت خود جلوتر خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا