دنیای وب

علائم هشدار دهنده نقطه ای از پیشرفت لوله کشی

با بررسی کیفیت آب و جستجو برای نشت سوراخ و خوردگی لوله ، یاد بگیرید که علائم پیشرفت لوله کشی را تشخیص دهید. در حالی که نصب لوله های جدید در سراسر خانه یک پروژه گران قیمت است ، اما ترمیم خرابی آب و خرابی لوله ها هزینه بیشتری دارد.

چه نوع لوله هایی در خانه شما وجود دارد؟

سن خانه شما به احتمال زیاد شرایط لوله ها ، همراه با نوع مواد لوله را تعیین می کند. لوله های مسی می توانند 40 تا 70 سال ، لوله های مسی بیش از 50 سال و لوله های فولادی گالوانیزه 20 تا 50 سال دوام داشته باشند. توجه به این نکته مهم است که بازه های زمانی کاملا ذهنی هستند. برای خانه هایی که در مناطق آب سخت قرار دارند ، ممکن است لوله ها خیلی زودتر از حد انتظار بشکنند ، زیرا افزایش سطح کلسیم و منیزیم باعث تشکیل رسوبات پوسته ای در داخل لوله ها می شود و در نهایت باعث انسداد می شود.

اگر لوله های شما از سرب ساخته شده است ، باید تمام آنها را کاملاً ASAP جایگزین کنید. اگرچه طول عمر لوله های سرب 100 سال است ، این ترکیب می تواند منبع آب شما را مسموم کند. اگر لوله های شما از پلی بوتیلن ساخته شده باشد ، یکی از محبوب ترین مواد لوله کشی در دهه 1970 ، لوله کشی شما در معرض خطر شکستن است. پلی بوتیلن ارزان است ، اما ثابت شده است که نمی تواند تماس طولانی مدت با مواد شیمیایی تصفیه آب مانند کلر را کنترل کند.

کیفیت و میزان استفاده از آب را کنترل کنید

به طعم و رنگ آب توجه کنید. اگر در هر وان یا تخلیه سینک آب نارنج مشاهده کردید ، این می تواند نشان دهنده خوردگی لوله باشد. خوردگی لوله اجتناب ناپذیر است – جریان آب پرقدرت در نهایت باعث از بین رفتن هر لوله ای می شود. با این وجود ، فرسایش لوله وقتی اتفاق می افتد که آب با ساختار لوله واکنش شیمیایی کند ، در داخل غذا بخورد و باعث از هم پاشیدگی زودرس شود. لوله های خورده نه تنها طعم نامطبوعی به آب می دهند ، بلکه در صورت مصرف می توانند برای سلامتی خطرات جدی ایجاد کنند. خوردگی نشانه روشنی از سیستم های لوله کشی منسوخ و منسوخ است.

اگر اخیراً متوجه افزایش قبض آب خود شده باشید حتی اگر برنامه عادی شما تغییر نکرده باشد ، این می تواند نشانه نشتی در لوله های شما باشد. حتی کوچکترین نشتی می تواند باعث آسیب گسترده آب و کپک شود و در صورت عدم شناسایی ادامه یابد ممکن است بدتر شود. لوله کش های باتجربه می توانند از تکنیک ها برای شناسایی منبع ، جایگزینی قسمت لوله نشتی و جستجوی نقاط ضعف دیگر در سیستم استفاده کنند.

لوله های در معرض را مرتباً چک کنید

دو مانع در برابر کار صاحبان خانه وجود دارد که به کارکرد درست لوله کشی اختصاص داده اند. اول ، ممکن است صاحبان خانه های جدید ندانند که لوله ها توسط صاحبخانه قبلی به خوبی نگهداری شده اند یا در صورت وجود ، موارد قبلی لوله کشی چه بوده است. دوم ، خطوط لوله کشی اغلب از داخل دیوارها و سقف ها از دید پنهان مانده اند.

صاحبان خانه می توانند یک نسخه از گزارش بازرس خانه را که قبل از فروش ملک ساخته شده است ، برای تشخیص سن و نوع لوله ها در خانه و اینکه آیا هیچ نگرانی از لوله کشی وجود دارد ، داشته باشند. آنها همچنین می توانند بخشهای در معرض لوله ، مانند قسمتهای موجود در یک گاراژ یا فضای خزنده ، را از نظر وجود علائم لایه برداری فلز یا زنگ زدگی بازرسی کنند. اگر نشت های کوچکی در قسمت های قابل مشاهده ظاهر شود ، لوله های دیگر نیز ممکن است همین مشکلات را داشته باشند. در آن صورت ، وقت آن فرا رسیده است که با یک لوله کش تماس بگیرید که می تواند هرگونه مشکلات بهداشتی پنهان را تشخیص دهد.

برای مشاوره تخصصی در مورد وضعیت فعلی لوله های خود ، یک معاینه را با یک لوله کش محلی قابل اعتماد انجام دهید که می تواند ارزیابی کند که آیا در خانه شما علائم لوله کشی قدیمی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا