فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت

احتمالاً شما در حال حاضر یک ووچر پرفکت مانی دارید که قصد فروش آن را دارید، یا اینکه مبلغی پرفکت مانی در حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی موجود دارید که میخواهید به ریال تبدیل کنید. در این مقاله قصد داریم تا با نحوه سریع فروش پرفکت مانی و تبدیل آن به ریال و دریافت آن در حساب بانکی خود آشنا شویم. پس با ما همراه شوید.

پرفکت مانی و ووچر آن

احراز هویت | فروش

پرفکت مانی یک سیستم انتقال پول است که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از پدیدآورندگان آن در دست نیست. محل شرکت پرفکت مانی در کشور سویس ثبت شده است و در زمینه خدمات پولی بین المللی از سال 2007 فعالیت میکند. شما با ثبت نام در سایت پرفکت مانی صاحب 4 نوع حساب مختلف دلاری، یورویی، طلا و بیت کوین میشوید که میتوانید دارایی خود را در یکی از واحدهای پولی ذخیره کرده یا به یکدیگر تبدیل کنید.

ووچر پرفکت مانی هم یکی از محصولات شرکت پرفکت مانی است که مثل یک کارت هدیه بوده و شما میتوانید به مبلغ درخواستی از سایت پرفکت مانی یا از صرافی های ارزدیجیتال نسبت به خرید پرفکت مانی اقدام کنید. این ووچر شامل یک کد 16 رقمی فعال سازی و یک شماره ووچر 10 رقمی است.

کارمزد صدور ووچر و انتقال پرفکت مانی جهت فروش

احراز هویت | فروش

صدور ووچر پرفکت مانی و یا انتقال آن مشابه هم است و فرقی نمیکند که شما برای فروش ارز خود یا انتقال آن از ووچر استفاده میکنید یا مستقیم نقل و انتقال را به صورت حساب به حساب صورت میدهید. کارمزد صدور و نقل و انتقال بین 0.5% تا 1.99% بسته به نوع حساب شما متغییر است. حساب پرفکت مانی در دو دسته تجاری و شخصی می باشد که در اصل همان حساب حقوقی و حقیقی است.

در ابتدای افتتاح حساب پرفکت مانی شما یک حساب به اصطلاح وریفای نشده دارید که نقل و انتقال و صدور ووچر آن 1.99% کارمزد دارد. در صورت ارتقای حساب خود به حساب وریفای شده این درصد به 0.5% کاهش پیدا میکند.

جهت وریافی حساب پرفکت مانی خود میبایست، عکس پاسپورت یا به طور مثال کارت ملی ترجمه شده خود توسط دارالترجمه رسمی را به سایت پرفکت مانی ارسال کنید. بعد از تایید نوبت به ارسال یک قبض خدماتی میرسد، که میتواند قبض گاز، برق، تلفن ثابت، یا آب باشد. دقت داشته باشید که این قبض باید به نام شخص شما باشد و توسط دارالترجمه رسمی ترجمه و مهر اداره مربوطه را داشته باشد. جهت دریافت این قبض ها با توجه به این که در حال حاضر کلیه قبوض به صورت الکترونکی شده است، نیاز است تا به اداره مربوطه شهر خود مراجعه کنید و نسخه کاغذی مهر شده خود را دریافت کنید.

بعد از ارسال و تایید قبض تلفن نوبت به احراز شماره تلفن میرسد، شما یک تلفن ثابت را در سایت پرفکت مانی وارد میکنید. بعد از چند دقیقه با شما تماس گرفته میشود و یک کد برای شما به زبان انگلیسی قرائت میشود. کد را یادداشت کرده و در سایت پرفکت مانی وارد کنید. در صورت صحت کد، حساب شما وریفای شده و کارمزد انتقال و صدور ووچر شما به 0.5 % کاهش مییابد.

فروش ووچر پرفکت مانی بهتر است یا انتقال آن

اگر ووچر پرفکت مانی دارید که کار شما راحت است. شما میتوانید در یک سایت صرافی رمزارز که خدمات پرفکت مانی نیز ارائه میدهد، ثبت نام کنید و با وارد کردن اطلاعات ووچر خود در سایت صرافی نسبت به فروش آن اقدام کنید.

در صورت داشتن پرفکت مانی در حساب کاربری خود در سایت رسمی این شرکت، شما هم میتوانید مستقیم از درگاه صرافی ارز خود را، به کیف پول سایت منتقل کنید و وجه را دریافت کنید. راه دوم و امن تر این است که ابتدا از کیف پول خود در سایت پرفکت مانی ووچر تهیه کنید و سپس ووچر خود را همانند روش اول به فروش برسانید.

نحوه صدور ووچر پرفکت مانی در سایت رسمی این شرکت به این صورت است که از نوار بالا گزینه برداشت را انتخاب میکنید، سپس گزینه صدور ووچر را برگزیده و نسبت به صدور ووچر دلخواه با میزان مشخص اقدام میکنید. همانطور که گفته شد کارمزد صدور و انتقل ووچر پرفکت مانی نیز مشابه هم بوده و معادل 0.5% درصد در حساب های تایید شده و 1.99% درصد در حساب های تایید نشده از مبلغ کل ووچر است.

پیشنهاد ما در این خصوص صدور ووچر پرفکت مانی بوده چرا که دیگر شما نیاز به ورود اطلاعات حساب خود در سایت پرفکت مانی نبوده و فقط به میزان مبلغ درخواستی که همان مبلغ داخل ووچر است، دارایی شما دراختیار افراد ثالث قرار خواهد گرفت.

فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

احراز هویت | فروش

برای خرید ووچر پرفکت مانی یا فروش آن شما نیاز دارید تا در یک سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال در ایران ثبت نام کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی خود، از شما درخواست میشود تا عکس کارت ملی و عکس با در دست داشتن متن احراز هویت خود را ارسال کنید. برخی از کاربران نگران این مسئله هستند که اطلاعات هویتی آنها مورد سو استفاده قرار گیرد، لذا از انجام این کار واهمه دارند. در برخی صرافی ها شما میتوانید بدون ارسال مدارک و با احراز هویت پرفکت مانی خود را بفروشید. یکی از این صرافی های ارز دیجیتال نوین ارز است که این امکان را برای شما فراهم میکند. از نفاط قوت این صرافی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • احراز هویت اتوماتیک و امکان فروش ووچر بدون ارسال مدارک تا سقف تعیین شده
  • پشتیبانی آنلاین از طریق چت آنلاین، تیکت پشتیبانی، تماس تلفنی و مراجعه حضوری
  • نرخ های رقابی و کارمزد صفر در فروش پرفکت مانی
  • سابقه درخشان چندین ساله در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • عضویت در انجمن ها و تشکل های صنفی
  • واریز آنی وجه حاصل از فروش به صورت فوری در بانک های منتخب
  • امکان نگه داری ریال و رمزارز در کیف پول درون سایتی و تبدیل ارز خود به سایر رمزارزها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا