دنیای وب

فناوری در کلاس

در فن آوری ، کلمه اختلال در فناوری یا نوآوری استفاده می شود که با معرفی کارآیی ، قیمت مناسب و راحتی ، اساساً نحوه فعالیت بخش را تغییر می دهد. انقلاب فناوری در بخش تجارت ، استفاده گسترده از تلفن های هوشمند یا کنفرانس اینترنتی در دفاتر ایالات متحده است. با این حال ، تأثیر فناوری مخرب در بخش آموزش بسیار بیشتر است. موجی از کلاسهای هوشمند و آموزش الکترونیکی نحوه ارائه و پیگیری آموزش را دگرگون کرده است.

وجود فناوری در کلاس ، دانش آموز را به جای یادگیری منفعل ، به یک یادگیرنده فعال تبدیل می کند. نظام آموزش بیشتر دانش آموز محور می شود. یک دانشجو می تواند آنچه را که می خواهد و چگونه مطالعه کند انتخاب کند ، دستکاری کند و تولید کند. دانش آموز خودش محیط یادگیری و راه دریافت دروس را ایجاد می کند. آموزش الکترونیکی سیستم آموزش را راحت تر و انعطاف پذیرتر کنید. یک دانشجو می تواند با انتخاب بستر یاد بگیرد. نقش معلم نیز تغییر می کند زیرا دیگر تنها منبع دانش نیست. او به یک مربی تبدیل می شود و مسئولیت ارائه دستورالعمل ها و منابع به دانش آموزان را دارد.

این سیستم به عنوان یک شرکت کننده فعال در کل فرایند یادگیری ، سطح عزت نفس و انگیزه دانش آموز را افزایش می دهد. مشهور است که دانش آموزان بیش از خواندن از طریق شنیدن و تجسم یاد می گیرند. استفاده از تصاویر صوتی مبتنی بر فعالیت در کلاس ، علاقه به درسی را که افزایش می دهد افزایش می دهد. پورتال های یادگیری الکترونیکی ، آموزش را برای دانش آموزانی که قبلاً به آن دسترسی نداشته اند ، در دسترس قرار می دهد. دانشجویان و دانش آموزان در هر گروه سنی ، دوره ها و روش های مختلف را به تناسب انتخاب زمان و مکان در اختیار دارند. این باعث می شود کل سیستم آموزشی پویاتر و دوستانه برای یادگیرنده باشد.

یکی از چالش هایی که سیستم با آن روبرو است این است که فرم آزمون استاندارد آن با سرعت و روش های متنوع یادگیری کودکان سازگار نیست. بعضی از دانش آموزان سریعتر به صدای دیداری پاسخ می دهند در حالیکه برای دیگران زمان پاسخگویی نسبتاً کند است. با این حال ، معلمان می توانند یک چالش را به فرصت تبدیل کنند. معلمان می توانند از روشهای سنتی آموزش برای تدریس منظم استفاده کنند. برای بهبود عملکرد دانش آموزان ضعیف تر ، می توان از روش های کلاس الکترونیکی K-12 به طور همزمان استفاده کرد ، این به توانایی های مختلف یادگیری دانش آموزان بستگی دارد.

استفاده از فناوری در کلاس باعث ایجاد تفکر خلاق و غیر متعارف در دانش آموزان می شود و دروس یکنواخت را به روشی بسیار جالب و ابتکاری ارائه می دهد. این روند علاقه و انگیزه دانش آموزان را تحریک می کند. فعالیت و یادگیری مبتنی بر پروژه قابل تشکر و تشویق است. دانشگاه های آمریکایی زمانی بهترین دانشگاه های جهان به حساب می آمدند اما اکنون در تلاشند تا با همتایان جهانی خود از پس هزینه های خود برآیند و از طریق سیستم K-12 آنها را ارائه دهند.

مفهوم کلاس هوشمند و آموزش الکترونیکی این یک انقلاب به خودی خود است که باعث می شود سیستم آموزشی در کشور پویا ، کارآمد ، انعطاف پذیر و دانشجو محور باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا