بازرگانی

قیمت اینورتر AC 36000 گرم + تحویل فوری محلی | گزینه های بانه

36000 کولر گازی م Buyثر بخرید
اطلاعات و نکاتی در مورد خرید 36000 کولر گازی
آیا به دنبال یک راه حل امن برای خنک کردن خانه و محل کار خود هستید؟ آیا نگران گرمای سرد هستید؟ اما با وجود 36000 گرم هوا هیچ چیز ترسناک نیست و با استفاده از این محصول می توانید دمای اتاق را با کمترین مصرف برق از بین ببرید. این مقاله شما را با باد 36000 GREE آشنا می کند.

نوع: کولر گازی جدا از دیوار
کار می کند: گرم – سرد
منبع تغذیه: V / Ø / Hz 220/1/50
ظرفیت خنک کننده: (BTU / ساعت) 33784
ظرفیت گرمایش: (BTU / ساعت) 34932
منبع تغذیه / منبع تغذیه (KW): 2،540 / 2،663
نوع گاز مصرفی: R410a

aircon 36000 gr چقدر است؟
سس های سرد آنها در اندازه های مختلف با گزینه های متنوع و همچنین طعم های متنوع تولید می شوند. البته نوسانات قیمت آنها به ویژگی های هر یک بستگی دارد و بسته به اقتصاد فعلی قیمت آنها افزایش یافته است.
36000 گرم گاز یکی از محصولات این شرکت است که از کیفیت ، بازده و ذخیره انرژی بالایی برخوردار است. سیستم پزشکی یکی از بهترین هاست و برای ترمیم و کار در اکثر شرایط آب و هوایی طراحی شده است.
این شرکت فن آوری های مختلفی را ارائه می دهد که مورد توجه مشتریان در سراسر جهان قرار می گیرد. فناوری کنترل از راه دور داخلی به شما امکان می دهد دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید!
اگر قیمت برای شما مهم است ، شما را به خرید یک مدل ارزان قیمت در این مجموعه تشویق می کنم. برای دیدن نتیجه می توانید کلیک کنید ، در شرط بندی 000 کلیک 30 کلیک
چرا باید سوخت کولر را انتخاب کنیم؟
گری طیف گسترده ای از محصولات را برای بخش های خرده فروشی و عمومی ارائه می دهد. این شرکت هر ساله طیف گسترده ای از محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان مدرن تولید می کند.
خرید بهترین ایرکون 36000 در بانه
Ircon 36000 GREE را با مدلهای دیگر این شرکت مقایسه کنید
هوا 9000 گرم
9000 گرم هوا به دلیل کیفیت و کارایی در سراسر جهان مشهور است. این محصول به گونه ای طراحی و ساخته شده است که ارزش پولی را که برای آن می پردازید ، دارد و به دلیل کارآیی ، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف برق ، قابل اطمینان بوده و بیشتر کاربران را به خود جلب می کند.
سویا

به خوبی برای خنک کردن اتاق های بزرگ طراحی شده است
این دارای اشکال و رنگ های متنوع و زیبایی است که می تواند با اکثر رنگ های مبلمان منزل ترکیب شود
اعداد مشخص 16 SEER و 9.6 EER بود
همراه با فناوری جهانی Wi-Fi برای نظارت از راه دور

تلفات

از یک متخصص HVAC بخواهید که نصب کند.
خطوط 3 اینچ و 3/8 اینچ شامل نمی شوند.
این بیمه نامه فقط در صورت استفاده توسط یک متخصص حرفه ای و باتجربه معتبر است.

دلیل محبوبیت این هواپیما عملکردهای زیادی است که به شما می دهد. از همه جنبه ها کیفیت و عملکرد استثنایی را ارائه می دهد. شماره های 16 SEER و 9.6 EER به خوبی پتانسیل این برند را نشان می دهد.

راهنمای خرید مدل بهداشتی Gary 36000
حافظه گاز 24000 گرم
چه چیزی باعث می شود که 24000 گرم سوخت را به خاطر بسپارد؟ شرکت گری آن را برای تأمین رضایت مشتری ، عملکرد خوب و مصرف کم طراحی کرده است.
قدرت

شکلی کوچک و باریک دارد
متهم به R-410A ، فعال محیط زیست
شکل 16 SEER و 9.8 EER برای بهره وری انرژی
پشتیبانی از WiFi برای دسترسی از راه دور
این می تواند در فضای خانه 800-1300 متر مربع کار کند

OSA

هیچ لوله ای وجود ندارد
هیچ سیم بین باند وجود ندارد
طرح رنگ ممکن است مورد پسند برخی کاربران نباشد.در نتیجه ضمن ایجاد ظاهری خنک و روشن در هر شرایطی ، از انرژی زیادی استفاده نمی کند و می تواند در مساحت 800-1300 متر مربع کار کند. علاوه بر این ، طراحی زیبایی دارد که به نظر می رسد برای هر منطقه از اتاق جذاب است. به طور کلی این دما نسبت به تجهیزات صوتی معمولی یا معمولی انتخاب بهتری است. این محصول با ظرفیت 24000 BTU می تواند فضای وسیع خانه یا محل کار شما را از هرگونه شلوغی و ابهام دور نگه دارد.
مشخصات و نوع گاز 36000 گرم
دمای 36000 گرم یکی از بارزترین روند قرن در میان واردکنندگان هوا در بازار جهانی است که در سه مدل Dimate ، S4 Matic و Inverter ارائه می شود.
قیمت مدل کولر اینورتر 3600 گرم است
شرح تراکم هوا Dimetic 36000
نوعی تقسیم هوا
کار تقویت
تعیین انرژی + A
خروجی هوا (زیاد) (M3 / ساعت) 660
وزن پانل داخلی (کیلوگرم) 31
وزن صفحه بیرونی (کیلوگرم) 86
R410. یخچال
نوع کمپرسور روتاری

شرح کولر مدل 36000 خاکستری مدل S4 Matic
نوع: کولر گازی جدا از دیوار
کار می کند: گرم – سرد
منبع تغذیه: V / Ø / Hz 220/1/50
ظرفیت خنک کننده: (BTU / ساعت) 33784
ظرفیت گرمایش: (BTU / ساعت) 34932
منبع تغذیه / منبع تغذیه (KW): 2،540 / 2،663
اندازه سیم برق بزرگ: طول تا 25 متر (تعداد mill میلی متر مربع) 3 × 2.5
اتصال برق به تجهیزات (صفحه داخلی / صفحه خارجی): صفحه خارجی
بهره وری انرژی کاهش یافته: (W / W) 4.9
ضریب انتقال حرارت: (W / W) 5
گردش کار ((سرد / گرم)): (الف) 15.3 / 15.4
خسارت: (لیتر در ساعت) 1.9
صدای پانل داخلی در حالت خنک سازی: (دسی بل (A)) 34/31/28/24
صدای پانل خارجی در حالت خنک کننده: (دسی بل (A)) 48
سیل: (زیاد) (M3 / ساعت) 660
ابعاد به جز اجزای داخلی: H / W / D (میلی متر) 29.9 / 128 / 25.9
وزن پانل داخلی: 19 کیلوگرم
مشخصات خارجی: H / W / D (mm) 590/886/350
وزن پانل بیرونی: (کیلوگرم) 70
اتصالات لوله: ((کوچک / بزرگ)) (میلی متر) 16.52 / 9.35
طول ردیف بالا: (متر) 20
مدرن / گرمسیری: گرم و گرمسیری
مبرد: R410a
نوع کمپرسور: روتاری

شرح حالت اینورتر خاکستری 36000
ساخته شده با: ZHUHAI CHINA
نوع تولید مثل: کمپرسور هرمتیک
کلاس آب و هوا: T 3
کاهش گاز: R 410 A 9 2.9. کیلوگرم
شروع (آمپر): 8.6 | KJV
بازگشت مشتری: ++ A
ظرفیت خنک کننده: 32000 BTU | ح
ظرفیت: 35400 BTU | ح
استاندارد بین المللی: EURO 6
منبع تغذیه: 10 G10 INVERTER
شبکه سرعت باد: AUTO SMART SWING
افزایش زاویه باد: 175
زاویه سیم پیچ افقی: 80
مصرف برق: 220 ولت _ 240 ولت 50 هرتز
نحوه استفاده: COOL & HEAT
فیلتر صوتی سفارشی: Super Silente 35DB
صدای خارجی: سکوت 59DB
تحمل دمای کمپرسور: 66 درجه
تحمل سرما کمپرسور: –16٪
سیستم دستکاری چرخشی = داشته باشید
سیستم کنترل دما = هوشمند
سیستم خنک کننده سریع = بله
سیستم رطوبت گیر = داشته باشید

به طور کلی ، اگر به دنبال یک سیستم صوتی با بازده و بازده انرژی بالا هستید تا مجبور به مقابله با افزایش هزینه ها نشوید ، شما را به خرید این مدل تشویق می کنم.
این به شما هر آنچه برای گرم و گرم نگه داشتن شما نیاز دارد می دهد. به طور خلاصه ، Ircon 36000 گالنی بهترین انتخاب برای عملکرد و ذخیره انرژی است.این برند چه نوع بیمه ای را به مجموعه داران گاز ارائه می دهد؟
خاکستری تضمین قابل اطمینان برای اکثر محصولات را ارائه می دهد. بیمه آنها متفاوت است. به طور متوسط ​​، گری 6 سال گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد و اگر اجاق گاز گری دارید ، در صورت خراب شدن قطعات می توانید بیمه خود را مطالبه کنید.
این شرکت قطعات شکسته شما را با قطعات جدید جایگزین می کند تا عملکردی چسبناک و قوی به شما ارائه دهد. با این وجود به خاطر داشته باشید که فقط در صورت استفاده از متخصص برای تهیه هوا از این جز component می توانید تقاضای بیمه کنید ، در غیر این صورت ادعای بیمه شما لغو می شود.
علاوه بر این ، این شرکت از شما می خواهد که مدارک لازم برای رسیدگی به ادعای بیمه خود را ارائه دهید و اگر این کار را انجام ندهید ، ممکن است بیمه نشوید.
جالب اینجاست که گری هزینه سیستم بیمه خود را نیز پرداخت می کند. این بدان معنی است که لوله کشی هزینه اضافی را برای جایگزینی محل آسیب دیده از شما دریافت نمی کند.
گری یکی از تولید کنندگان پیشرو AC از جمله Aircon 3600 Gary است که سیستم بیمه قابل اعتماد و با دوام آن به شما کمک می کند تا سرمایه خود را تأمین کنید. در نتیجه ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از گازهای هوایی دیگر استفاده کنند.
نتایج:
سیستم کمپینگ اکنون بخش بزرگی از زندگی ماست ، به ویژه در مناطقی که دارای آب و هوای بسیار گرم است. اگر در منطقه ای با تابستان های بسیار گرم زندگی می کنید ، وقت آن است که به کیفیت هوا خوب فکر کنید. به دلیل کیفیت ، کارایی و رضایت انسان ، با 36000 فاصله ، از هر لحاظ برجسته است. این محصول بهترین کیفیت را با حداقل مصرف انرژی فراهم می کند.
پرسش و پاسخ
ممکن است همیشه سوالاتی درمورد خواسته مشتری وجود داشته باشد. پرداختن به چنین سوالاتی برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان ضروری است. در این حساب لیستی از سوالات متداول را جمع آوری کرده ایم. با خواندن آنها به شما کمک می کند تا این سالات را که می پرسید حل کنید.
چه کسی 36،000 گری اسپلیت را تولید می کند؟
موتور الکتریکی 36000 گرمی توسط شرکت گری الکتریک تولید شده و دفتر مرکزی آن در ژووی ، استان گوانگدونگ ، چین قرار دارد. در سراسر جهان به عنوان سفید شناخته می شود. این شرکت به دلیل ارائه محصولات استثنایی در تجهیزات تجاری و مسکونی مشهور است. با این حال ، محصول اصلی aircon است.
آیا انتخاب یک محصول خاکستری به عنوان سیستم هوا اشکالی ندارد؟
با اطمینان تر می توان گفت که دمای 36000 گرم بهترین در جهان است و می تواند تمام عملکردهای لازم را با قیمت دارو به شما ارائه دهد. علاوه بر این ، استفاده از این دستگاه تصفیه هوا به دلیل کارآیی و صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر از بیشتر توربین های بادی است.
خاکستری یعنی چی؟
گری با محصول نهایی از محیط زیست محافظت می کند و همچنین در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. آنها با قوانین زیست محیطی مطابقت دارند و استفاده از فناوری زیست محیطی R-410A به خوبی نشان می دهد که محصول سفید مطابق با قوانین زیست محیطی است.
گری یک ساز مشهور چینی است. این شرکت در گوانگدونگ چین مستقر است و تولید کننده خوشبو کننده های هوا و هوا است.Brandy Grey در سال 1989 تاسیس شد و در تولید انواع جلوه های صوتی دو کانال تخصص دارد.
1) بلندگوهای اتاق نشیمن
2) تقویت فضای کسب و کار
علاوه بر این ، محصولات زیادی وجود دارد که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کیفیت و اثر بخشی محصولات مارک دار ، بیشتر مردم به محصولات شرکتی روی آورده اند.
تاریخچه شرکت
Gree یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تزئینی در جهان است و نوید کیفیت و عملکرد خوب برای همه محصولات را می دهد. گری که از سال 1998 در این صنعت فعالیت می کند ، به خاطر محصولات بادش معروف است. به همین دلیل گری با هزاران مشتری وفادار در سراسر جهان موفق می شود.

3.7
/
5
(
45

فوت کرد
)

منبع:
منبع فضای داخلی اینورتر AC 36000 گرم + تحویل فوری | گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا