بازرگانیبرترین های کسب و کار

لوله بازکنی در تهران با دستگاه حرفه ای، شبانه روزی و ارزان

7 علت گرفتگی لوله فاضلاب

علت گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل متعددی بستگی دارد. گرفتگی فاضلاب می تواند برای لوله سینک، چاه آشپزخانه، توالت، حمام و… رخ دهد. بسته به نوع گرفتگی میزان دردسری که ممکن است برای ما ایجاد شود متفاوت است، چیزی که در این بین اهمیت دارد این است که دلایل گرفتگی لوله فاضلاب را متوجه شده و در پی رفع یا جلوگیری از آن از طریق لوله بازکنی تهران اقدام کنیم. مسائل مختلفی می تواند باعث برگشت آب از لوله فاضلاب، زود پر شدن چاه توالت، مسدود شدن چاه فاضلاب و… شود. در 90% مواقع مواد زائدی که از طریق ورودی، وارد لوله فاضلاب می شوند، علت بالا آمدن آب از چاه آشپزخانه، دستشویی، حیاط و… هستند. در این مقاله سعی داریم علت گرفتگی فاضلاب دستشویی و زود پر شدن چاه فاضلاب و لوله توالت را بررسی کنیم.

آموزش | ابزار

1.      گرفتگی فاضلاب پس از تعمیر ساختمان

گاه بنایی یا تعمیر ساختمان در محدوده لوله های فاضلاب باعث می شود که نخاله های بنایی و تکه های خورد شده سیمان و… به درون چاه افتاده و علت گرفتگی لوله فاضلاب و در نهایت بسته شدن چاه شوند. یادتان باشد قبل از شروع عملیات تعمیر و بنایی در ساختمان، چاه فاضلاب را با در پوش ببندید تا دیگر دچار گرفتگی لوله با سیمان نشوید. در صورتی که در هنگام بازسازی ساختمان متوجه شدید که لوله فاضلاب ساختمان دچار گرفتگی با سیمان شده است می توانید به مقاله گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان در سایت الو لوله بازکن مراجعه کرده و اقدامات لازم در این خصوص را بر اساس دستورالعمل های آموزش داده شده انجام دهید. اگر این دستورالعمل ها کارساز نبود، کارشناسان لوله بازکنی جنوب تهران نیز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

2. گرفتگی چاه توالت با دستمال توالت

افراد بسیاری بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده می کنند و در بعضی موارد این دستمال ها در چاه می اندازند. همین مسئله پس از مدتی باعث جمع شدن دستمال توالت در چاه شده و به مرور مانعی در برابر عبور فاضلاب و گرفتگی فاضلاب دستشویی می شود. در این حالت پس از تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب باید از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن جهت رفع این مشکل استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد با یک چوب قابل باز شدن است. رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذیتشخیص گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی با دستمال کاغذی و از بین بردن آن

3. انسداد لوله فاضلاب با اشیاء توسط لوله بازکن شرق تهران

گاهی ممکن است وسایلی که در جیبمان داریم از قبیل کیف، موبایل و… در چاه بیفتند و این مسئله پس از گیر کردن فضولات به آن، خود باعث گرفتگی شدید لوله فاضلاب می شود که در نهایت جهت رفع این مسئله باید با لوله بازکنی در نزدیکی منزل خود تماس بگیرید.

بهترین راه این است که قبل از ورود به توالت وسایل یا اشیا اضافی را از خود جدا کنیم، موبایل را حتما در جیب پیراهن یا کاپشن خود گذاشته یا اصلا به داخل توالت نبریم. چرا که گاه علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت را تنها با تخریب توالت و باز کردن چاه فاضلاب می توان برطرف کرد. اگر دچار این مشکل در منزل یا ساختمان خود شدید می توانید روی خدمات چاه بازکنی و خدمات لوله بازکنی در شرق تهران و مناطق دیگر تهران در الو لوله بازکن حساب باز کنید.

افتادن گوشی در چاه فاضلاب علت گرفتگی لوله فاضلابقبل از رفتن به دستشویی وسایل اضافی به خصوص گوشی موبایل را از خود جدا کنید

4. برگشت آب از لوله فاضلاب در اثر تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن متناوب و همیشگی از فلاش تانک یا نریختن آب در چاه فاضلاب باعث می شود به مرور فضولات ته نشین شوند و در اثر زمان سفت شده و خود به علت گرفتگی لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت تبدیل شوند. راه پیشگیری از این مشکل هم استفاده از فلاش تانک پس از شستشو می باشد.

در صورت بروز این نوع از علائم گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار رفع آن، ریختن اسید لوله باز کنی در چاه و سپس ریختن مقادیر زیادی آب به درون آن است تا اسید کار خود را بکند. برای این منظور می توانید از فروشگاه های ابزار فروشی اسید لوله بازکنی را تهیه کنید. منتها قبل از خرید برای فروشنده شرح دهید که اسید را برای چه کاری می خواهید، تا با تهیه اسید لوله بازکنی مناسب بتوانید به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازید.

مراقب باشید در هنگام استفاده از اسید لوله بازکنی نهایت دقت را به خرج دهید؛ چرا که ریختن یا پاشیدن قطرات اسید روی پوست شما باعث بروز فاجعه ای جبران ناپذیر می شود. اگر در این کار مهارت لازم را ندارید می توانید از فنی کارانی که در این زمینه تخصص دارند در سایت الو لوله بازکن کمک بگیرید.

5. علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با چربی و روغن

روزانه ظرف های بسیاری در سینک ظرفشویی شسته می شوند و این امر به این معنا است که روغن و چربی بسیاری وارد لوله فاضلاب می شود. از آنجایی که چربی حالت چسبندگی دارد و به لوله فاضلاب می چسبد، تکرار این امر باعث انباشته شدن چربی ها می شود. در این حین وقتی آشغالی وارد لوله فاضلاب می شود به این چربی ها می چسبد و باعث علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و برگشت آب از لوله فاضلاب می شود.

6. رفع نفوذ ریشه درخت در چاه توالت با لوله بازکن ونک

گاهی لوله فاضلاب که در زیر حیاط منزل یا ساختمان واقع شده است در اثر رخنه کردن ریشه درخت در چاه، مسدود می شود. در این حالت به هیچ وجه استفاه از اسید یا پمپ لوله باز کن، گرفتگی لوله فاضلاب یا توالت را دوا نمی کند. در این هنگام بایست از فنرهای مخصوص و قوی به همراه سر فنر استفاده کرد، که معمولا این کار را لوله بازکن های ماهر و کاربلد سایت الو لوله بازکن در لوله بازکنی ونک و… به سادگی انجام می دهند.

نفوذ ریشه درخت در لوله فاضلاب که خود علت گرفتگی لوله فاضلاب است را گاها هنگام تراشیدن چاه فاضلاب از بین می برند، شاید برطرف کردن این کار، آسان به نظر نرسد اما چاه بازکن ونک آن را انجام می دهد. بنابراین اگر ساکن ونک هستید حتما جهت رفع نفوذ ریشه درخت با چاه بازکنی ونک در الو لوله بازکن تماس بگیرید.

7. لوله کشی معیوب و ناقص علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و…

لوله کشی فاضلاب گاهی با لوله های غیراستاندارد طراحی می شود، همچنین بعضی مواقع لوله های انتخاب شده برای کارکردی که دارند مناسب نمی باشند، به عنوان مثال لوله های توالت عمومی باید قطورتر باشند. عدم رعایت این موارد خود علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، توالت و… خواهد شد که در صورت بروز آن می بایست لوله کشی فاضلاب ساختمان تغییر کند.

نکته!!! گاها پیش آمده که لوله فاضلاب ناقص نصب شده و در جایی در زیر خاک نشتی پیدا کرده است؛ همین امر موجب شده که ریشه درختان به سمت لوله کشیده شده و در نهایت ریشه درخت در لوله فاضلاب نفوذ کند که خود علت گرفتگی چاه توالت می باشد. در این صورت باز هم باید از فنر چاه باز کن، دستگاه لوله بازکن برقی، پمپ تراکم هوا و… استفاده کرد و اگر این مسئله بیش از حد حاد باشد حتما باید محل نقوذ ریشه درخت در چاه توالت را شناسایی کرد و آن قسمت لوله را تعویض نمود.

تمامی علت گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار مناسب با خود را دارند ولی نکته اصلی این است که می توانیم با رعایت نکاتی ساده از بروز این علتها جلوگیری کنیم. روشن است که هزینه های نگه داری بسیار کمتر از هزینه های لوله بازکنی می باشد. با توجه به این موضوع زمانی که دچار مشکلات فاضلابی می شوید هرگز نگران نشده و با مطالعه مقالات مختلف سایت الو لوله بازکن پاسخ به سوالات خود در خصوص گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی، حمام، سینک ظرفشویی و… را دریافت نمایید.

همچنین لوله بازکن های سایت الو لوله بازکن در مناطق مختلف تهران، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند که با جستجوی نام مناطق این شهر در سرچ باکس ابتدای صفحه می توانید به شماره تلفن آنها دسترسی داشته باشید.

لوله بازکنی فوری

در هر منطقه از شهر تهران که هستید با ما تماس بگیرید، نزدیکترین اکیپ لوله بازکنی در کوتاه ترین زمان (کمتر از نیم ساعت) خود را به محل شما می رساند و مشکل شما را رفع می کند. اکیپهای ما در مناطق مختلف شهر مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی به محل اعزام می شوند. خدمات فنی سماء تنها شرکتی است که با نرخ اتحادیه (لوله بازکنی ارزان) در تهران خدمات رسانی می کند. همین الان  با شرکت الو لوله بازکن تماس بگیرید.

پرسشهای پر تکرار کاربران در خصوص علت گرفتگی لوله فاضلاب

ریشه درخت چگونه باعث علت گرفتگی لوله فاضلاب می شود؟

✅ گاهی لوله فاضلاب که در زیر حیاط منزل یا ساختمان واقع شده در اثر رخنه کردن ریشه درخت در چاه، مسدود می شود.

گرفتگی فاضلاب دستشویی با دستمال توالت را چگونه رفع کنیم؟

✅ در این حالت باید از اسید لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن برای رفع آن استفاه کنید. البته اگر این دستمال ها در ابتدای لوله جمع شده باشد با یک چوب قابل باز شدن است.

چگونه لوله بازکن ماهر و قابل اعتماد برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه و… پیدا کنیم؟

✅ سایت لوله بازکنی الو لوله بازکن به عنوان معتبرترین لوله بازکن در تهران می باشد که ماهرترین لوله بازکن ها را در اختیار دارد. بنابراین در صورت گرفتگی لوله فاضلاب خود می توانید به الو لوله بازکن مراجعه کرده و با لوله بازکن های ما تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا