دنیای وب

ماده فعال نکات مربوط به بازاریابی که کیفیت آنها دو برابر است

مقاله بازاریابی یکی از بهترین راه های جذب ترافیک هدفمند به وب سایت شما است. نوشتن مقاله موثر می تواند به ترافیک رایگان سایت شما برای سالهای آینده کمک کند. نکات مفید ما را بخوانید ، و بدانید که چگونه می توانید در انتشار و دریافت مقاله برای دسترسی به وب سایت خود موفق شوید.

الف – به انجمن وبلاگ نویسی بپیوندید برای بهبود تأثیر وبلاگ خود. وبلاگی که برای اهداف بازاریابی اینترنتی استفاده می شود همانقدر موفق است که ترافیک اجازه می دهد. برای ترغیب بیشتر خوانندگان وبلاگ ، وبلاگ هایی را دنبال کنید که در مورد همان مباحثی که شما به آنها می پردازید بحث می کنند. درباره این وبلاگ ها ، با اطلاعات روشنگری ، ارزشمند و پیوندی به وبلاگ خود ، نظر دهید. این می تواند سایر وبلاگ نویسان و خوانندگان آنها را ترغیب کند تا از شما بازدید کنند.

ب- مقالات خود را به برخی از فهرست های مقاله محبوب در اینترنت ارسال کنید. این سایت ها در حال حاضر مخاطب داخلی دارند که به دنبال مقاله هایی درست مانند شما هستند. گاهی اوقات استفاده از یک راه حل از قبل موجود آسانتر از دوباره اختراع چرخ است. جستجوی سریع Google برای “راهنمای مقاله” برخی از بهترین سایتهایی را که می توانید جستجو کنید به شما می دهد.

الف – پیوندهایی به سایر مقالات خود اضافه کنید که می تواند مفید و مرتبط باشد می تواند سود خوبی برای بازاریابی مقاله شما باشد. فایده اضافه کردن لینک برگشت این است که به شما در رتبه بندی جستجو کمک می کند و خوانندگان بیشتر و بیشتر مقالات شما را دریافت می کنند.

د – بازاریابی مقاله قطعاً سریعترین نوع تبلیغات آنلاین نیست. مهم است که هنگام استفاده از تاکتیک های بازاریابی مقاله ، صبور باشید. این مزایا چند ماه طول می کشد تا روی ترافیک وب سایت تأثیر بگذارد. یکی از مزایای مورد توجه این است که بازاریابی مقاله یک استراتژی نسبتاً طولانی مدت است. تأثیرات افزایش یافته در ترافیک مدت زمان زیادی پس از تلاش اولیه باقی مانده است.

مقالات الکترونیکی نخ ریسی ایده خوبی نیست و هنوز هم موضوعی بسیار بحث برانگیز است. داناترین بازاریاب می دانند که باید از آن اجتناب کرد. مقالاتی که با استفاده از نرم افزار بافته می شوند ، غالباً غیر دستور زبان هستند یا درک آن دشوار است. بعلاوه ، شما با مقاله ای نخ ریسی چیز جدیدی نمی گویید ، که سزاوار آن چیزی بیش از فریب دادن ترافیک به وب سایت شما با محتوای تکراری ساده است. مقالات می توانند در دادگاه چرخش کنند اگر سهواً هرگونه قوانین حق چاپ را نقض کنید. بهتر است به جای هدر دادن آنها از وقت خود برای نوشتن مقالات خلاق استفاده کنید تا چرخش آنها بی فایده باشد.

F – مقالات با کیفیت و بلندتر بنویسید، افراد واقعی آن را خواهند خواند (500 کلمه به علاوه). این قطعاً باعث ایجاد شهرت شما به عنوان یک بازاریاب مقاله معتبر و قابل اعتماد خواهد شد. مقالاتی که در وبلاگ ، وب سایت یا سایت های تجمع برجسته شما ظاهر می شوند باید با دقت بیشتری تهیه شوند. اگر تمام توجه خود را به تسلط بر آنها اختصاص دهید ، درست است که این مقالات را طولانی تر از حد معمول کنید.

ج- سعی کنید آزادانه بنویسید و در ابتدا خیلی روی چیزها تمرکز نکنید. به همان روشی که صحبت می کنید تایپ کنید و افکار شما به صفحه سرازیر می شوند. این باعث می شود نوشتن مقاله بی دردسر باشد. همیشه می توانید به عقب برگردید و هجی و گرامر را بعد از نوشتن کلمات روی کاغذ بررسی کنید.

بله ، مطمئناً می توانید در بازاریابی مقاله موفق باشید. نکات ما به شما کمک می کند تا مقاله لازم را برای شما کسب کنید تا بتوانید بهترین موفقیت را در مراجعه به سایت خود داشته باشید. شاخص های ما را دنبال کنید و از ترافیکی که به شما می رسد شگفت زده خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا