دنیای وب

مراحل استفاده از صفحات Google به عنوان یک ردیاب قیمت آمازون

قیمت اقلام مختلف ممکن است روزانه در آمازون تغییر کند. با کمک یک صفحه گسترده Google ، می توانید این تغییرات قیمت را با ایمیل خود ردیابی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیوندهای مربوط به محصول را در صفحه گسترده Google خود اضافه کنید ، آن را تهیه کنید و تمام شود. بیایید نگاهی به مراحل زیر بیندازیم –

کلیدهای دسترسی amazon ایجاد کنید– وارد حساب کاربری آمازون خود شوید. در مرحله بعد ، از منوی کشویی “Tools” API Advertising Product را انتخاب کنید. از آنجا ، در قسمت Add credentials گزینه مدیریت اعتبار خود را انتخاب کنید. از آنجا خواهید دید که آمازون یک کلید مخفی و یک کلید Access ID تولید کرده است.

صفحه گسترده ردیاب قیمت خود را در حساب Google خود کپی کنید– به یاد داشته باشید که صفحه گسترده خود را یکسان نگه دارید زیرا اگر اکنون آن را تغییر دهید ، ممکن است مسیر قیمت شما را خراب کند. پس از بارگیری ردیاب ، لینک Amazon را برای محصول خود در ستونی با عنوان A قرار دهید. لینک آمازون حاوی کد 10 رقمی ASIN است که گوگل برای نظارت بر تغییرات قیمت این محصول خاص از آن استفاده می کند. همچنین می توان مشاهده کرد که صفحه گسترده Google که برای ردیابی قیمت ها استفاده می شود ، سایر جزئیات مفید مربوط به محصول مانند نام تجاری ، جزئیات قیمت حمل و نقل ، کل رتبه بندی محصولات و غیره را نیز فهرست می کند.

محدودیت قیمت را تعیین کنیداین مرحله اختیاری است. در اینجا ، در ردیاب قیمت ، شما همچنین می توانید محدودیت قیمت را تعیین کنید ، به این معنی که هر زمان که تخفیف خاصی برای محصول پیشنهاد شده باشد ، یا هر زمان که محصول به قیمت خاصی رسید ، از طریق ایمیل خود اعلان دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ، شما پیش از هر کس دیگری محصول سریع تری خواهید داشت. برای این کار کافی است به ستون B بروید و درصد یا قیمتی را که می خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید.

پیکربندی ردیاب قیمت آمازون در Google Sheets ، باید به منوی Amazon Price Tracker بروید و از آنجا باید پیکربندی خود را انتخاب کنید. حتی ممکن است لازم باشد که پس از آن نرم افزار ردیابی Amazon Price را مجاز کنید تا آن را به API آمازون وصل کنید و در انتظار هشدارهای ایمیل باشید. بعد از کلیک بر روی پیکربندی ، فقط کافی است کلید ورود به سیستم آمازون ، کلید مخفی خود و شناسه ایمیل آمازون را وارد کنید و سپس هر روز درباره محصولاتی که در ردیاب قیمت قرار داده اید ، دریافت اعلان های ایمیل را شروع می کنید. در پایان ، ردیاب قیمت آمازون ابزاری بسیار مفید است که می تواند تغییرات قیمت Kindle eBook را نیز ردیابی کرده و به ردیابی قیمت محصولات در وب سایت های کشور آمازون مانند Amazon.in ، Amazon.es و Amazon.ca کمک کند ، این باعث می شود محصول بسیار مفیدی باشد.

از این استفاده کن لینک پیوند برای کپی کردن صفحه گسترده ایجاد شده در حساب Google خود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا