مزایای استفاده از کابین دوش مدرن در حمام

دوش گرفتن و حمام یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام می دهند. آرامشی که حمام کردن به انسان تزریق می کند بسیار لذت بخش است. با این حال با به کار گیری برخی از تجهیزات مانند کابین دوش می توان این رفاه را بسیار بیشتر کرد. کابین دوش یک وسیله رفاهی است که در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این وسیله شامل یک محوطه بسته با درب و دیواره های شیشه ای است که به افراد امکان می دهد در آن شستشوی بدن خود را انجام دهند. این کابین ها معمولاً از جنس شیشه هستند و به زیبایی محیط نیز کمک می کنند. آریان جام به عنوان تولیدکننده محصولاتی که رفاه بیشتر را به خانه ی شما می آورند، به تولید کابین حمام و یا دور دوشی نیز مشغول است. در این مطلب در خصوص کابین دوش در حمام بیشتر صحبت می کنیم.

حمام | سرویس حمامو دستشویی دیجی کالا

ویژگی های کابین دوش

کابین دوش از شیشه های تقویت شده تشکیل می شود که مقاوم سازی شده اند و به سادگی نمی شکنند. این کابین ها هم به شکل فریم دار و هم بدون فریم موجود هستند و در صورت داشتن جای کافی در محلی که مدنظر دارید نصب می شوند. یراق آلات این درب ها از جمله فریم و دستگیره، باید ضد زنگ باشند تا در گذر زمان و در طول تماس با آب دچار مشکل نشوند. شرکت ما از یراق آلات آلومینیومی برای کابین های دوش استفاده می کند که در تماس با آب زنگ نمی زنند. این یراق آلات تا 20 سال گارانتی زنگ نزدن دارند و همین موضوع نشان دهنده ی کیفیت بالای آن ها است.

نام دیگر کابین دوش، دور دوشی است. چرا که در واقع شیشه های این کابین دور دوش را فرا می گیرند و از پاشیدن آب به بیرون از محیطی که محصور شده است جلوگیری می نمایند. توجه کنید که کف شور نیز باید درون محیط کابین قرار بگیرد تا آب به راحتی خارج شود و مشکلی ایجاد نکند. شما می توانید در اتاق های مستر، از کابین دوش استفاده کنید تا جای کمتری گرفته شود. شیشه های هوشمند انتخاب بسیار مناسبی برای این فضا هستند. درب کابین می تواند هم به صورت ریلی باز و بسته شود و هم می توان از یک لولا برای باز و بسته کردن و ورود و خروج به درون کابین استفاده کرد. این مورد بسته به خواست مشتری و سلیقه ی او و هم چنین میزان فضای محیط دارد.

حمام | سرویس حمامو دستشویی دیجی کالا

مزایای استفاده از کابین دوش در حمام

کابین دوش مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزایا تقسیم کردن فضا است. این امکان به خصوص در مکان هایی که سرویس بهداشتی و حمام مشترک هستند، بسیار کمک می کند. زیرا با وجود کابین دوش می توان بین کسی که از حمام استفاده می کند و محیط بیرونی آن که سرویس بهداشتی قرار دارد، حریم خصوصی مناسبی ایجاد کرد. شیشه های رنگی برای کابین دوش می توانند به این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. به خصوص در هتل ها که در اتاق های آن ها سرویس بهداشتی و حمام در یک محل قرار دارند، این امکان بسیار ارزنده است. سونا، جکوزی و استخرها نیز با مجهز شدن به کابین دوش دارای امکانات رفاهی و زیبایی بیشتر می شوند.

مزیت دیگر استفاده او خرید دور دوشی این است که سایر قسمت های حمام خیس نمی شوند و اگر وسیله یا لباس هایی را در آن قسمت ها قرار داده اید، می توانید از نرسیدن آب به آن ها و خراب نشدنشان اطمینان حاصل کنید. برخی از کابین های حمام دارای امکانات پیشرفته هستند و نمایشگر و دوش جداگانه دارند که از سیستم آب ریزی خاصی نیز تبعیت می کنند. نکته ی دیگر آن که وجود کابین دوش به گرم تر ماندن محیط اطراف فردی که مشغول حمام کردن است کمک می کند و از سرماخوردگی و هدررفت آب برای گرم ماندن محیط جلوگیری می کند.

 از دیگر مزایای استفاده از کابین دوش و یا دور دوشی در حمام، می توانیم به زیبای اشاره کنیم. شیشه های شفاف و مات و یا رنگی، ویترای و سندبلاست با طرح های متنوع می توانند محیط حمام و سرویس بهداشتی شما را زیباتر جلوه دهند. شما می توانید بنا به سلیقه ی خود یکی از این انواع را انتخاب کرده و سفارش دهید.

جمع بندی کاربرد و مزایای کابین دوش

کابین دوش یک وسیله رفاهی است که در حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. این کابین ها از جنس شیشه هستند و به زیبایی محیط نیز کمک می کنند. مزایای استفاده از کابین دوش شامل تقسیم کردن فضا و افزایش حریم خصوصی، جلوگیری از خیس شدن سایر قسمت های حمام، امکانات پیشرفته مانند نمایشگر و سیستم آب ریزی خاص، کمک به گرم تر ماندن محیط و زیبایی محیط حمام می باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا